3D/RM: NS bollenwagen in N

Met het voortschrijden van de techniek wordt het steeds interessanter om zelf modelnummer te (laten) ontwerpen en printen. Dat geldt voor complete modellen van locs, rijtuigen, auto's, schepen, etc. tot schakelkasten, trappen, airco's en noem maar op. In dit forum kun je al je vragen kwijt over alles wat met 3D printen te maken heeft. Maar je kunt ook laten zien wat je gemaakt hebt.

Doolemeister

Re: 3D/RM: NS bollenwagen in N

Bericht door Doolemeister » 14 jan 2019 12:14

Beste Fred,

Bedankt voor de complimenten.
Ze hebben van het weekend op De Nederlandse Modelspoordagen bijna 2 dagen geheel gereden :D
Ik zal binnenkort de trechters bestellen ;)

Groet, Arjan

De bouw van mijn baan ESPE
Aansturing met een Multi-Maus
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook

Onderwerp starter
3dbuildr
Contacteer:

Bericht door 3dbuildr » 13 jun 2019 14:46

Op speciaal verzoek zijn de laatste versies van de 2x14m3 en 2x17m3 bollenwagens nu ook beschikbaar ZONDER meegeprint hekwerk en ZONDER meegeprinte ladder, maar wel met piping, respectievelijk trechters onder de vloer. Stevigheid van het hekwerk vond ikzelf minder een issue, maar ik begrijp het als doorgewinterde hobbyisten i.p.v. een 0,6mm hekwerk een fijner 0,3mm hekwerk willen aanbrengen.

Fred

Pjotr

Bericht door Pjotr » 13 jun 2019 17:13

Fred,

Fantastisch. Ik heb er meteen twee besteld. Dat gaat een mooi klusje voor na de vakantie worden.
Dit is uiteindelijk een heel mooi product geworden. Ik denk er aan om mijn eerste exemplaren o.b.v. de oude Arnold versies maar te koop te zetten en een stammetje met de nieuwe versies te gaan opbouwen.

Groeten,
Pieter

Mijn N-Spoor producten bij ShapeWays
https://www.shapeways.com/shops/pbn-scale

Onderwerp starter
3dbuildr
Contacteer:

Bericht door 3dbuildr » 15 jun 2019 10:52

Pieter,

leuk om te horen! Laat ze hier maar eens zien als ze klaar zijn, succes met bouwen!

Fred

Plaats reactie