Klooster diorama

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.

Arnold1978
Berichten: 176
Lid geworden op: 24 apr 2018 22:12

Re: Klooster diorama

Bericht door Arnold1978 »

Ziet er mooi uit, mooie kleur van de weg!

Mvg

Arnold


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Na het beursweekend ben ik verder gegaan met het volgende huis, die is nu klaar om geschilderd te worden. Daarna ben ik met een stadspoort begonnen voor aan de eerste brug.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu moet ik ook nog een 2e poort maken en daarna kan ik makkelijker verder met de volgende huizen.

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

Arnold1978
Berichten: 176
Lid geworden op: 24 apr 2018 22:12

Re: Klooster diorama

Bericht door Arnold1978 »

Wordt mooier en mooier!

mvg

Arnold


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Donderdag heb ik nog aan de 2 poorten voor aan de bruggen verder gewerkt:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gister in Velbert-Langenberg( tussen Wuppertal en Essen) de nodige foto's gemaakt van vakwerk en andere gebouwen. Wat vooral opviel is dat in vergelijk met de echte vakwerkhuizen te netjes en recht werk.

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Afgelopen vrijdag kwam ik in Velbert-Langenberg een gebouw tegen wat precies de steensoort heeft die ik voor het klooster ook wil.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De zelfde steensoort wil ik ook op de rest van het diorama terug laten komen. Als je dan kijkt in de eerdere posts hoe ik de muren tot nu toe geschilderd heb dan lijkt dat totaal niet op elkaar. Dat moet dus anders. Nu ben ik het hele weekend voor zover ik thuis ben geweest met de bruggen en poorten bezig geweest die in de goede kleur te schilderen. Met mijn gebrek aan geduld probeerde ik dat niet op 1 ding uit maar op 6 tegelijk zodat ik steeds 6 bouwwerken had die niet werden zoals het moest. Gister ben ik het dan toch eens kleinschaliger gaan aanpakken en heb ik ook nieuwe verf gemengd omdat ik er met de bestaande verf niet kwam. Na veel proberen heb ik nu ongeveer het recept gevonden om tot de juiste kleuren te komen. M'n verstand zegt dat het klopt alleen m'n gevoel vind dat het donkerder moet zijn maar de foto's zeggen wat anders.
Afbeelding
Deze brug is zoals het moet zijn en de poort sluit er zo goed mogelijk bij aan.

Afbeelding
Deze poort heb ik nu zo vaak geschilderd dat dit het maximaal haalbare is.

Afbeelding
Deze muur is het eerste waarmee ik de juiste richting vond maar dat van een vlakke muur vertalen naar zo'n stadspoort is nog knap lastig. Vooral omdat verf niet altijd gaat zitten waar ik het hebben wil en op de manier die ik hebben wil.

Andere stukken muur probeer ik nu ook lichter te krijgen. Er mogen en moeten wel kleur verschillen in zitten maar het moet wel op elkaar aansluiten. De basis daarvoor is alles overschilderen met verdunde geel/grijze( net geen beige) verf. Daarna met oker drybrushen zou de rest moeten doen omdat de donkerdere kleuren er dan nog deels doorheen komen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ook dit gebouw neem ik even mee anders springt het er op een negatieve manier uit.

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 11:59, 2 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Nico Essers
Berichten: 1616
Lid geworden op: 12 sep 2016 23:20
Locatie: Bunde, Zuid-Limburg

Re: Klooster diorama

Bericht door Nico Essers »

Nou Michiel, ik vind de kleuren van de poort en de brug heel goed gelukt. Dat het niet gemakkelijk is weet ik maar al te goed. Heb mijn bruggen al 3x terug gebracht naar de basiskleur omdat ik niet tevreden was.


Vriendelijke groetjes Nico.

ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro

Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Hoi Nico dank voor je reactie.

Ik ben gister weer met wat huisjes bezig geweest, nu ook voor de variatie/eenheid een huisje ook in die gele steen aan het schilderen.
Afbeelding

Afbeelding

De andere is volledig vakwerk.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Vandaag heb ik de 2 huizen afgeschilderd en daarna op hun plek gelijmd. Ik heb nog geen foto's van de 2 op het diorama gemaakt dus het blijft even bij foto's van daarvoor.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Onder tussen ben ik ook nog met iets anders bezig en met m'n hoofd zit ik overal en nergens en wil eigenlijk ook iets voor mezelf doen maar ik heb ook het gevoel dat ik eerst dingen af moet maken voor ik iets nieuws begin.

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

Arnold1978
Berichten: 176
Lid geworden op: 24 apr 2018 22:12

Re: Klooster diorama

Bericht door Arnold1978 »

Top schilderwerk, ziet er mooi uit.

Mvg

Arnold


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Nu het industrie diorama af is moet ik of iets nieuws beginnen of hiermee verder. Nu heb ik besloten gewoon hier mee verder te gaan maar ik wil wel meer kunnen gaan doen als huisjes bouwen. Het grootste probleem bij het verder aankleden is/was dat sommige stukken lastig zijn om (zittend) bij te komen. Om dat op te lossen heb ik vanmorgen de pizzaplank( van IKEA) waar het industrie diorama op lag uitgebreid met een rond tafelblad( ook van IKEA) dat ik nog had liggen en deze is iets groter als de pizzaplank zelf. Om wat meet grip te hebben het ik dat tafelblad van 4 stroken schuurpapier voorzien. Dit is nu groot zat om dit diorama te dragen dus heb ik met m'n huishoudelijke hulp de tafel leeg geruimd en het diorama op dit draaiplateau gezet zodat ik hem nu (bijna) rond kan draaien
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Alro
Berichten: 597
Lid geworden op: 30 dec 2017 15:40
Locatie: Waldbrücke im Grünenherzes Hollands

Re: Klooster diorama

Bericht door Alro »

neudalhausenstadbahn schreef:Nu het industrie diorama af is moet ik of iets nieuws beginnen of hiermee verder. Nu heb ik besloten gewoon hier mee verder te gaan
Gelukkig maar, want dit draadje leest als een spannend boek: Nu wil ik ook weten hoe het afloopt! :D


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Vandaag ben ik vooral in huis bezig geweest overal is van alles vervangen zoals een ventilator, 3 TL's en er hangt nu een RGB LED lamp.

Tussendoor ben ik met 4 waterputten begonnen.
Afbeelding
Het is een plastic buisje met behang er overheen en een nietje als steun voor het dak, verder een half rond( bij gebrek aan driehoekig) profiel en wat behang.

Van koperen oogjes en wat stekkertjes maak ik lampen of fakkels voor aan gevels van de huizen.
Afbeelding

Afbeelding

Om op plekken waar ik slecht bij kan gaatjes in de gevels te kunnen prikken heb ik 2 aparte prikpennen gemaakt van maiskolfprikkers en naalden.
Afbeelding

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Die lantaarns of fakkels waar ik gister aan begon heb ik eerst met een lak stift zwart gemaakt. Daarna heb ik ze vandaag een laagje houtlijm voorzien zodat ze niet meer plakte. Daarna ben er met een vage donkere kleur die ik ook voor vakwerk gebruik overheen gegaan. Daarna heb ik ze met bruin, groen of roest gedrybrusht om ze hun eigen uitstraling te geven en ik heb ze 1 voor 1 in de gevels van gebouwen gelijmd.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Aangezien het resultaat me wel bevalt en gaatjes ervoor prikken met aangepast gereedschap verrassend makkelijk gaat ben ik met een 2e lichting begonnen. Nu probeer ik er wel aan te denken foto's van de diverse stappen te maken. De 2e lichting is zwart en net van een laagje houtlijm voorzien. Om een beetje door te kunnen werken heb veelvuldig m'n föhn moeten gebruiken vandaag dus dat was een warm werkje.
Afbeelding

Morgen maar eens 6uurtjes( 3 heen en 3 terug) in de trein zitten en in Vlissingen van het mooie weer genieten en inspiratie op doen voor een ander diorama.

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik heb nog even verder geprutst:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Vandaag een beetje aan geklungeld met het diorama. Eerst wat extra van die fakkels opgehangen, daarna de plek waar de kruittoren komt te staan 3cm opgehoogd. Ik moest of het aangrenzende stuk verlagen of die plek verhogen. Ik heb nu het laatste gedaan omdat ik er dan nog huizen onder kan maken en dat komt denk ik mooier uit. Daarna ben ik maar eens aan een nieuw huisje begonnen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binnenkort moet ik dit diorama even 3 weken ophangen om de ruimte te bieden voor huisdieren van een vriend van mij die tijdens zijn vakantie hier komen logeren. Dat is voor mij een goed moment om met een ander diorama te beginnen en meters te maken waarover in een nieuw topic meer.

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Hans
Berichten: 1514
Lid geworden op: 03 dec 2010 16:06
Locatie: Zoetermeer

Re: Klooster diorama

Bericht door Hans »

Hallo Michiel,

Mooi diorama weer.
Er is steeds weer wat nieuws te ontdekken.
Vooral door blijven prutsen en foto's plaatsen.

m.vr.gr.

Hans


XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Zo het stof kan er af,.......het diorama staat weer op tafel en ik ben er weer aan begonnen. Vanavond eerst de nog ontbrekende raamkozijnen in het klooster gelijmd. Daarna alle ramen die nog moesten van glas(plastic) voorzien en aansluitend overal de gordijnen er achter gelijmd. Daarna met de eigenaar van het diorama 3 uurtjes op de bus mee geweest en toen was het tijd om eens aan de daken te beginnen. Die zitten er nu na 3,5uur allemaal op. Onder tussen zaten delen van het klooster al onbedoeld aan met T-shirt en buik vast gelijmd( altijd fijn weg lopende secondelijm).
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik wil nu op dit diorama eerst het klooster af hebben zodat ik daarna de ruimte er omheen aan kan kleden. Zo kan ik meer verschillende soorten werkzaamheden aan dit diorama door elkaar heen gaan doen.

Onder tussen geniet ik ook wel van zo'n nachtje lekker prutsen met lekkere hardstyle en straks hardcore( sets van Defqon 1. 2018) aan. Zo nu en dan wel eens lekker om niet te hoeven gaan slapen maar lekker door te gaan.

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Alro
Berichten: 597
Lid geworden op: 30 dec 2017 15:40
Locatie: Waldbrücke im Grünenherzes Hollands

Re: Klooster diorama

Bericht door Alro »

Mooi dat je weer met het klooster begonnen bent.
Hoewel je er geen trein op kan spotten, is het toch wel één van mijn favorietste diorama’s van jou.
neudalhausenstadbahn schreef:Zo nu en dan wel eens lekker om niet te hoeven gaan slapen maar lekker door te gaan.
Heb je vandaag dan geen afspraak in Lochem? :)



tv_man
Berichten: 1438
Lid geworden op: 05 nov 2009 20:19

Re: Klooster diorama

Bericht door tv_man »

Die kleine detailtjes zoals de fakkels en de waterputten maken het af. Leuke dingen om te ontdekken.


- Norman

Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Alro schreef:
neudalhausenstadbahn schreef:Zo nu en dan wel eens lekker om niet te hoeven gaan slapen maar lekker door te gaan.
Heb je vandaag dan geen afspraak in Lochem? :)
Ja zeker had ik een afspraak in Lochem, was ook weer gezellig, betekend alleen wel 7.10u de deur uit daar kan ik als avond mens slecht tegen. De praktijk heeft uitgewezen dat als ik de nacht doorhaal ik fitter ben als wanneer ik een poging doe te slapen. Met enige moeite ben ik gister avond nog met een vriend van mij mee geweest tot 1.30u. Vervolgens had ik net( 11.45u) wel de wekker nodig om optijd voor de Formule 1 wakker te zijn en ben ik nu redelijk naar de klote 8-) .

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: Klooster diorama

Bericht door bob vermeulen »

Hallo Michiel,

Een erg vruchtbaar nachtje geweest :o
Ik zou halverwege in slaap gevallen zijn en bij dag licht weer wakker geschrokken zijn :roll:
Het klooster wordt een pronk stuk.
Mooi al die gallerijen die je gemaakt heb.

Ik blijf het volgen.

Mvrgr Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik heb zelfs nog meer gedaan vrijdag op zaterdag nacht. Ik ben namelijk begonnen met wat schilderwerk. Ik heb bij 1 vleugel de raamkozijnen geschilderd met een lakstift maar dat ging erg moeizaam en met te veel knoeien.
Afbeelding

Daarna ben ik naar verf en penseel overgestapt en heb ik daar bij een ander deel nog 2 wanden mee gedaan. Daarna had ik een dip en miste ik de concentratie en controle om verder te gaan dus ben ik ermee gestopt. Vandaag heb ik tot nu toe 1 kleine wand gedaan en wil zo daar mee verder gaan.
Afbeelding

Tot mijn verbazing was er gister bij Hans ook een handelaar uit Oldenburg die precies de poppetjes bij zich had en verkocht die ik voor het klooster diorama wilde hebben dus daar een zakje van 300 stuks van gekocht.
Afbeelding
Ze hebben dan niet de uitstraling die men 200 jaar terug had, maar als die al te koop zijn word dat veel te duur en is dit het beste alternatief naar mijn mening. Voor mezelf moet ik dit spul ook nog eens kopen voor op kleine diorama's met weinig volk.

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

tv_man
Berichten: 1438
Lid geworden op: 05 nov 2009 20:19

Re: Klooster diorama

Bericht door tv_man »

Figuurtjes zijn prima (bij) te verven met een beetje geduld. Wat felle kleuren wegwerken met verschillende tinten bruin bijvoorbeeld. Een lichte wash doet ook wonderen.


- Norman

Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Met mijn vaak trillende handen zijn ze niet bij te schilderen en ik heb daar ook niet echt het geduld voor dus dat gaat uhm hier niet worden.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Klooster diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik ben vandaag verder gegaan met het schilderen van het klooster en ik ben begonnen met de laatste vleugel van het klooster wat nog gebouwd moest worden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik moet naast die vleugel ook nog dakkapellen in serie zien te maken voor ik echt verder kan met het schilderwerk.

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 10 jan 2019 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Plaats reactie