Diorama Ww WAE versie

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Diorama Ww WAE versie

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Hoi Joost, ik snap wat je bedoelt die sfeer zie ik er ook wel in, maar ik denk dat we zo nog wel een paar stations kunnen vinden die die richting uit gaan.

Gister avond heb ik alle bestrating een extra dunne wash gegeven omdat de houtlijm die er al op zat het vocht extra vast houd en opzuigd waardoor een normale wash te donker/sterk zou worden. Voor ik naar bed ging heb ik de treinen die ik wel heb er op gelijmd en net heb ik nog even 2 stukjes ijzerdraad in spoor 1 gelijmd als ATB NG assentellers.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 20 jan 2019 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Diorama Ww WAE versie

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik ben vandaag ook met 2 auto's en bomen bezig geweest. Ik heb rond het fietspad een aantal bomen geplaatst en ook een scooter en fiets met volk geplaatst. De begroeiing naast het fietspad was eerst veel te donker aan het worden en toen heb ik er verdunde groene verf in laten lopen. Dat werkt wel maar het is toch minder mooi van kleur als ik het had willen hebben.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 20 jan 2019 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Diorama Ww WAE versie

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik heb ook nog wat struiken aangebracht:
Afbeelding

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Diorama Ww WAE versie

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Uiteindelijk heeft het afronden van dit diorama een jaar geduurd zo blijkt, nu is het Syntus materieel ook eindelijk eens af en staat nu op z'n plek.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Plaats reactie