Diorama Neu Dalhausen Bbf. uit 2011

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5079
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Diorama Neu Dalhausen Bbf. uit 2011

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Aangezien ik dit diorama niet hier op het forum kon vinden hier een foto verslag van het diorama Neu Dalhausen Betriebsbahnhof uit 2011.

Ps; mocht iemand het willen hebben dit diorama staat in de weg maar ik vind het nog te mooi om te slopen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze 2 locs doen dienst als trafostation en zitten daarom vast met een kabel aan de bovenleiding verbonden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze loc heeft dienst gedaan als trafostation maar staat nu gewoon weg te rotten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Berichten: 5079
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Diorama Neu Dalhausen Bbf. uit 2011

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Zoals ik van de week in de rubriek vraag en aanbod al melde gaat dit diorama weg en nu deels bekend is waarheen heb ik hem zoals met m'n ouders afgesproken van nieuw materieel voorzien. De 2 stuurstandrijtuigen die er op stonden hou ik zelf omdat ik daar evt. nog een bestemming voor heb. Het motorwagentje dat er op stond heb ik al weggedaan en de Br103 die er op stond had er wel weer op gekunt maar hou ik ook liever even achter de hand omdat dat de enige is die nog/weer heel is( alle andere 103's hebben een doorgescheurde kap en deze kreeg ik gescheurd en had ik dus al hersteld). Het nieuwe materieel is hoofdzakelijk materieel dat ik denk niet meer zelf te gebruiken zoals een n wagen met wittenbergkop, een Amz210 en een Br181. De BDms273 en Br111 vullen dat mooi aan waarbij de Br111 de rol van het motorwagentje overneemt om personeel aan en af te voeren.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De kans bestaat dat dit diorama later nog tijdelijk terug komt voor wat meer aanpassingen afhankelijk van waar het op de langere termijn heen gaat.

Word mogelijk dus nog eens vervolgd, groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Plaats reactie