Tal der Eichhörnchen

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Gerhard
Berichten: 429
Lid geworden op: 09 jun 2013 15:16

Re: Tal der Eichhörnchen

Bericht door Gerhard »

Ik heb me nog wel voor de beslissing goed nagedacht ,vaak dacht ik nog best mooi gemaakt! :D ,en al had ik mijn werkplaats waar ik aan plak ,knip en Airbrush enz even uit elkaar gehaald en de baan even verreden dan had het laminaat ook best wel gelegd kunnen worden.

zo ziet het er vandaag uit..
Afbeelding


@Christ.: ja erg he dat dit ook er bij hoort ,mijn vrouw kon haar oren niet geloven toen ik zei dat ie weg ging :lol: maar foto's terug kijken is ook mooi.

@Nico: Nou geen treinlift is nog een stapje te moeilijk gezien de ruimte die ik heb. :)

@Erik : De schoorstenen waren hol dus een passende rookgenerator gezocht van Seuthe en deze in de pijp geschoven en aangesloten op een gewone FL. Transformator met een schakelaar er tussen.
In een diorama die ik gebouwd heb 1:16 heb ik dit aangesloten op 2x 9v batterijen in een houder en dit omdat het soms lastig is met stroom op Evenementen en beurzen.
Afbeelding

@Raymond: tja echt ik heb er geen spijt van, een baan langs de wand gaat niet omdat de hobbykamer niet echt groot is , aan de ene lange zijde zit een groot raam en daar moeten we nog bij kunnen om te wassen en los te doen.
Dan aan de andere lange zijde staat de werktafel (1,80m )met al wat ik nodig heb om te kunnen knutselen/bouwen en dan heb ik ruimte zodat de kamerdeur los kan.
Heb een korte zijde waar de deur zit en de andere korte zijde is een inbouwkast voor kleren enz. ...
en zo blijft er maar enkel ruimte over van Max 2,60m x 1,20m en dit op wieltje om weg te rijden om een doorloop te hebben.
maar ik heb nog tijd om wat uit te broeden.

Nou het afbreken gaat wel tot nu toe :D alles weer netjes in doosjes en bakjes en het valt mee alles is makkelijk te verwijderen omdat ik veel al heel iets houtlijm neem om iets vast te zetten ook de figuurtjes en auto's.
Alleen het aller ergste is het loskoppelen en verwijderen van de bedrading! :shock:

Ik hou jullie op de hoogte en kijk met interesse weer mee met wat jullie maken!


Gr. Gerhard

Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Gebruikersavatar

william
Berichten: 1198
Lid geworden op: 03 mar 2010 13:01

Re: Tal der Eichhörnchen

Bericht door william »

Hallo Gerhard,

jammer dat je de baan afbreekt, leuk om naar te kijken. Maar ook weer zeer benieuwd naar de nieuwe baan.
Succes.

Groeten,
William


Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Plaats reactie