Project Löwenstein v2.0

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
[Patrick]
Berichten: 326
Lid geworden op: 21 jan 2012 16:34
Locatie: Epse
Contacteer:

Project Löwenstein v2.0

Bericht door [Patrick] »

Een mooie dag om opnieuw te beginnen met een verslag van mijn modelbaan. Het is al weer 4 jaar geleden. Niet dat ik in die 4 jaar niks heb gedaan aan deze leuke hobby maar af en toe moest het wel op een laag pitje.

Na de aankoop van onze nieuwe woning eind 2015 moest er veel gedaan worden in en rondom huis. Begin 2017 verloren wij onze vaders en dat kwam even hard aan. Eind 2017 kwam er een dakkapel en werd de knoop doorgehakt voor een nieuwe modelbaan.
De oude baan had de verhuizing redelijk overleeft maar het opzetten, uitlijnen en aansluiten duurde een dag. Daarna nog uren aan het repareren maar alles bleef gammel. Frustratie. Ook had ik de afgelopen jaren veel op internet lopen neuzen en leuke ideeën opgedaan. Deze ideeën zaten in mijn hoofd en ik kon die niet passend krijgen met de oude modelbaan. In 2018 werden er nieuwe plannen gesmeed, op papier gezet (in AnyRail) en verder uitgewerkt.
Op het werk het werk liep het ook niet lekker, zelfs niet op een andere afdeling. Sinds 1 jan 2019 heb ik dan ook ander werk. Leuke groep monteurs en zeer afwisselend werk. Dit brengt wel met zich mee dat er een cursus gevolgd moet worden maar daar word ik alleen maar beter van.

Sinds feb 2019 staat er een nieuwe modelbaan op zolder. Deze baan zal niet naar beurzen gaan. Hij is wel opgebouwd uit modules, mocht het ooit weg moeten... Ondertussen ligt er al een volledig schaduwstation en ben ik bezig met de overgang naar de helix toe. Ook hebben er al een paar locs heen en weer mogen rijden.

Ik ga nu niet in een keer alle foto's uploaden. We beginnen met de onderbouw en dan plaats ik elke week of zo een kleine update. :D



Dec 2018
We gaan terug naar 2018. Dit zijn de tekeningen en ze laten zien wat bedacht is. Nogmaals alles nameten of het past. Check, check en dubbel check. Het past. De betaling is gedaan en de lasermachine wordt aan het werk gezet.

Afbeelding

Afbeelding

De modelbaan komt tegen de lange muur, van voorkant huis naar de achterkant. Dit is ongeveer 7,5 m. Aan een kant zit een grote helix. Hierdoor krijgt de baan een L-vorm. De onderste laag herbergt het schaduwstation en is 5,5 m lang. Hier komen 16 opstelsporen. D.m.v. relais heb ik hiervoor maar 1 TM44 nodig.
De bakken hebben over het algemeen een diepte van 80 cm en tussen de lagen zit 25 cm om bij het schaduwstation te kunnen. Het zichtbare gedeelte van de baan zit op 110 cm. De helix kan afgekoppeld worden van de baan zodat ik bij een luik kan komen. Onder het dakbeschot liggen spullen opgeslagen maar in deze hoek alleen dakpannen e.d. Onder het schaduwstation plaats ik een aantal Ikea kastjes om trein spullen op te bergen.

Afbeelding

Dat was het voor nu. In de volgende post gaan we naar jan 2019. Het opbouwen van de modelbaan. 8-)


Goed goan!
Patrick

Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4478
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door spoor65 »

Hey Patrick,

lekker de ruimte hoor. en mooi dat het nu ook hier langzaam zichtbaar gaat worden in jouw nieuwe topic.

Verdwijnen ze tenminste niet meer tussen al die andere berichten van de spoorstaafbengels

ga je volgen. en kom het keer live bekijken.

groetjes

Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

Michiel
Berichten: 3241
Lid geworden op: 06 apr 2010 11:50
Locatie: België

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door Michiel »

Machtig project! Ik ben heel benieuwd naar de komende fotos.


groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Gebruikersavatar

Nico Essers
Berichten: 1616
Lid geworden op: 12 sep 2016 23:20
Locatie: Bunde, Zuid-Limburg

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door Nico Essers »

Dat ziet er al heel goed uit met al die modules. Ruimte genoeg voor een gevarieerd sporenplan. Ben benieuwd naar je volgende update.


Vriendelijke groetjes Nico.

ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro

Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door Hoontje »

Gaaf Patrick. Welkom terug bijna.... Heel mooi project. Ben benieuwd naar dat wat er nog komen gaat!

Groetjes

Hoontje


Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4081
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door Ad_M »

Gaaf hoor, ik kijk er naar uit (wil zelf ook wat gaan doen met modules in de verre toekomst)
Welkom terug Patrick

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Gebruikersavatar

enderscw
Berichten: 688
Lid geworden op: 29 mei 2012 20:23
Locatie: Apeldoorn

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door enderscw »

Dat is een beste ruimte daar!
Ik zie dat je met 1 helix werkt, ga je een ruime bocht aan het andere eind leggen of komt er een kopstation?


Groet,

Wouter


Every day is a school day.
Gebruikersavatar

Hans
Berichten: 1514
Lid geworden op: 03 dec 2010 16:06
Locatie: Zoetermeer

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door Hans »

Hallo Patrick,

Dat ziet er alvast veelbelovend uit.
Ik ben benieuwd naar het vervolg.

m.vr.gr.

Hans.


XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
[Patrick]
Berichten: 326
Lid geworden op: 21 jan 2012 16:34
Locatie: Epse
Contacteer:

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door [Patrick] »

enderscw schreef: 04 feb 2020 12:35 Dat is een beste ruimte daar!
Ik zie dat je met 1 helix werkt, ga je een ruime bocht aan het andere eind leggen of komt er een kopstation?
Er komt 1 helix met 4 sporen. De 2 binnenste sporen verzorgen de treinen aan de rechterkant van de baan. De 2 buitenste sporen gaan achterlangs naar de linkerkant van de baan en komen daar tevoorschijn. Het is nog niet helemaal uitgewerkt maar ik ga er wel voor zorgen dat ik er makkelijk bij kan komen. Er komt geen kopstation.


Goed goan!
Patrick

Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
[Patrick]
Berichten: 326
Lid geworden op: 21 jan 2012 16:34
Locatie: Epse
Contacteer:

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door [Patrick] »

Jan 2019
Eind januari vorig jaar heeft Daniel mij geholpen met het in elkaar zetten van de modules. Het grote voordeel van de gelaserde modules is de pasvorm. Desondanks was het toch nog flink schuren, lijmen en schroeven in de schuur. Daarna kwam het na boven sjouwen en in elkaar zetten op zolder. Langzaam maar zeker kreeg de modelbaan zijn vorm.

Afbeelding

Afbeelding

De Ikea kastjes pasten er perfect onder, precies zoals bedacht was. D.m.v. stelpootjes werden de modules uitgelijnd. Alle modules pasten perfect in elkaar en aan elkaar. De helix staat op wieltjes zodat ik bij het luik onder het dakbeschot kan komen. Dit zal niet vaak voorkomen maar er is rekening mee gehouden.

Feb 2019
Het gehele schaduwstation is bekleed met kurk. Draden onder de rails door trekken is nu wel makkelijker. Geluiddemping? Nah.

Afbeelding

Tot de volgende update!


Goed goan!
Patrick

Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door Hoontje »

Tof weer Patrick!



tv_man
Berichten: 1437
Lid geworden op: 05 nov 2009 20:19

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door tv_man »

Moet zeggen dat die gelaserde modules er erg strak uitzien, ze passen erg goed bij de ikeakasten. Hoe heten de modules bij de Ikea, MÖDYLBÅN?


- Norman

Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
Gebruikersavatar

enderscw
Berichten: 688
Lid geworden op: 29 mei 2012 20:23
Locatie: Apeldoorn

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door enderscw »

Ziet er strak uit!


Groet,

Wouter


Every day is a school day.
Gebruikersavatar

Schachbrett
Berichten: 3587
Lid geworden op: 24 aug 2010 21:44
Locatie: Veghel

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door Schachbrett »

[Patrick] schreef: 09 feb 2020 17:17
enderscw schreef: 04 feb 2020 12:35 Dat is een beste ruimte daar!
Ik zie dat je met 1 helix werkt, ga je een ruime bocht aan het andere eind leggen of komt er een kopstation?
Er komt 1 helix met 4 sporen. De 2 binnenste sporen verzorgen de treinen aan de rechterkant van de baan. De 2 buitenste sporen gaan achterlangs naar de linkerkant van de baan en komen daar tevoorschijn. Het is nog niet helemaal uitgewerkt maar ik ga er wel voor zorgen dat ik er makkelijk bij kan komen. Er komt geen kopstation.
Hallo Patrick,

Ziet er veel belovend uit en erg strak.

Gr Chris


Gr Chris

Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
[Patrick]
Berichten: 326
Lid geworden op: 21 jan 2012 16:34
Locatie: Epse
Contacteer:

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door [Patrick] »

April 2019

In maart is er niet veel gebeurd behalve 8-) vakantie, :| werk en het schaduwstation in AnyRail nog eens nalopen :ugeek: of alles klopt. In april wat lijnen trekken op het kurk en rails uit leggen. Langzaam werd er een begin gemaakt aan het schaduwstation.
Door omstandigheden kwam er pas eind april meer schot in. De eerste lange lengtes werden neergelegd, gekoppeld en gelijmd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Mei 2019

Daar liggen ze dan, 16 opstelsporen in de schaduw. Elk spoor bestaat uit 2 volle lengtes Peco 55 flex en hierdoor lekker makkelijk aan elkaar te koppelen. Bruikbare lengte is dan voor een trein is ongeveer 1,5m. Tussen de wissels zit een stukje van 3 cm.

Ja, natuurlijk had ik ook wel 3 volle lengtes kunnen doen om zo met nog langere treinen te kunnen rijden maar je moet ergens een besluit nemen. En die van mij heeft te maken met het stationsemplacement op het scenery gedeelte. Wat wil je maken, tonen, laten rijden, etc... ergens komt die compromis.
De Loreley Express zoals ik die nu heb met 7 rijtuigen is ongeveer 1m. Daar kunnen dus nog makkelijk 2 rijtuigen bij. 8-)

Het achterste spoor ligt op 57 cm diep en daar kan ik straks, als het bovendeel er op zit, nog makkelijk bij. Dit stuk spoor is het aanvoer spoor en zit tussen de helix en de opstelsporen. De treinen gaan allemaal dezelfde kant op. Net voordat ze de helix in gaan worden ze naar het juiste spoor geleid.

Afbeelding

Afbeelding

Nou dat was het dan al weer. Ik ga weer verder met de helix. Ja die update duurt nog even voor jullie :lol:


Goed goan!
Patrick

Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
[Patrick]
Berichten: 326
Lid geworden op: 21 jan 2012 16:34
Locatie: Epse
Contacteer:

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door [Patrick] »

Aug 2019

Vanwege de vakanties en het veel meer buiten zijn door de andere hobby gebeurt er niet veel op zolder. Langzaam komen er een aantal sporen bij. De wissels voor de opstelsporen zijn geplaatst, 30 stuks. De Lus is gelegd. De wisselstraat voordat de treinen de helix in gaan ligt er ook. Het plaatsen van de servo's en het aansluiten van de bedrading kan beginnen.

Afbeelding

Afbeelding



Dec 2019

En dan zijn we al weer een jaar verder. En dan denk je goh daar heb je lang over gedaan. Ja dat dacht ik ook. Maar dat is te verklaren. Het is en blijft een hobby. Soms heb je er geen zin in omdat op het werk erg druk geweest bent.
Het eerste jaar bij mijn nieuwe werkgever was pittig. Totaal andere omgeving tov waar je 11 jaar hebt gewerkt, nieuwe indrukken, nieuwe machines en heel veel nieuwe dingen leren. Een uitdagende baan dat zeker maar daardoor minder tijd en energie over voor de hobby. En daarnaast volg ik nu ook een aantal cursussen.

In de tijd dat ik dan toch aan de modelbaan kan werken plaatsen we een aantal printplaten en servo's. :geek:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Goed goan!
Patrick

Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door Hoontje »

Het oogt allemaal echt heel mooi en strak! Keep IT up! Straks kun je lekker rijden met het geheel. Daarin betaalt de "langzame doch nette" bouw zich in terug.

Groetjes

Hoontje


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
[Patrick]
Berichten: 326
Lid geworden op: 21 jan 2012 16:34
Locatie: Epse
Contacteer:

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door [Patrick] »

Jan 2020

In januari ben ik verder gegaan met het aansluiten van de printplaten. 8 van de 16 opstelsporen zijn aangesloten. Totaal zijn er nu 6 blokken aangesloten en in iTrain is een begin gemaakt met het schematisch weergeven van het schaduwstation. Het is al weer een tijdje geleden dat ik hiermee bezig ben geweest dus mijn hersenen moesten aan het werk gezet worden.
En dan komt het heerlijke moment dat de eerst trein over de rails rijdt. Een paar kleine foutjes er uit halen, 1 wissel verkeerd om aangesloten in de wisselstraat, verkeerd invullen in iTrain etc. Het had erger gekund. :roll:

Na dit heerlijke moment zijn er nog een aantal servo's aangesloten en werd er een begin gemaakt met de kleine wisselstraat voor de helix en de module overgang. Ook hier een klein foutje gemaakt met draadjes aansluiten, je moet dus alle draadjes aansluiten. :?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volgende update gaat over de helix, daar waar ik nu mee bezig ben in februari.


Goed goan!
Patrick

Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3621
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door maarten »

Ziet er netjes uit Patrick! ;-)


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
[Patrick]
Berichten: 326
Lid geworden op: 21 jan 2012 16:34
Locatie: Epse
Contacteer:

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door [Patrick] »

Feb 2020

In januari 2019 zijn de onderdelen van de helix gefreesd en gelaserd door Daniel. 12 halve manen en een heleboel kunststof "latjes" om de delen te koppelen. Prachtige techniek en alle onderdelen zijn het zelfde, lengte precies goed, gaatjes zelfde plek etc, dus perfecte overgangen. Op de helix delen zijn dunne lijntjes aangebracht, tijdens het frezen, waar de rails moet komen. De onderlinge afstand is 35 mm. Lange rijtuigen kunnen elkaar zonder problemen passeren.
In februari dit jaar blijkt, dat ondanks dit alles, het nog best een werk is om de helix op te bouwen en de hoogtes goed te krijgen. Met behulp van Excel maken we alles iets duidelijker. Bij elke omwenteling stijgen we 7 cm. Hierdoor kan een E-loc met de pantograaf omhoog er gewoon onderdoor.
Stijgingspercentage is aan de binnenzijde 2,4% en aan de buitenzijde 1,9%. Af te leggen afstand spoor binnenzijde is 287 cm en spoor buitenzijde 353 cm per omwenteling.
Voor een blok nemen we 2 omwentelingen welke ik weer opdeel in 3 melders. Voor de 4 sporen in de helix heb ik dan 3 TM44's nodig. Een 4e TM44 reserveer ik voor de sporen helemaal bovenin de helix. Hier worden de sporen opgedeeld voordat ze richting het scenery gedeelte van de baan gaan, het emplacement.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Goed goan!
Patrick

Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door Hoontje »

Echt heel strak!


Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3896
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door Jeroen »

Profi!

Lekker bezig zeg. Zit ik van die ouwe Boppard zooi nog een spiraal in elkaar te flansen......

Dat belooft wat!

J.


Afbeelding
Gebruikersavatar

enderscw
Berichten: 688
Lid geworden op: 29 mei 2012 20:23
Locatie: Apeldoorn

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door enderscw »

Wow, dat ziet er erg strak uit hoor!
Ik ben benieuwd naar de rest van de vooruitgang.


Groet,

Wouter


Every day is a school day.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
[Patrick]
Berichten: 326
Lid geworden op: 21 jan 2012 16:34
Locatie: Epse
Contacteer:

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door [Patrick] »

MAART 2020

Geen grap! :o Het is weer tijd voor een update...

In maart ben ik voornamelijk bezig geweest met het opbouwen van de helix. Laag na laag, spoor na spoor klom ik naar boven. Rustig an op m'n gemakkie.
Elke omwenteling is opgebouwd uit 2 helften (bochtdelen) die aan elkaar worden gezet dmv kunstof delen.
2 omwentelingen is een blok; melder 1 is 1 bochtdeel, melder 2 is 2 bochtdelen, melder 3 is weer 1 bochtdeel.
Draadjes netjes aangesloten, spoorstaven op de juiste plekken door geslepen.

Toen ik op de helft was kon ik het niet laten om de helix aan de rest van de baan vast te maken en 3 V200's te laten rijden.
Daar heb ik natuurlijk filmpjes van welke ik op YouTube heb gezet. De locs zijn nog niet geijkt dus er zit snelheidsverschil in.

:arrow: Kort filmpje hier zo!

Dat was natuurlijk wel een lekker momentje. :shock:

En weer door. Op dit moment ben ik aangekomen op laag 5 en 6. Hoogste punt is een kleine 40 cm.
Op laag 5 takken de 2 buitenste sporen af. Dit zijn de sporen die uiteindelijk helemaal naar de andere kant van de baan gaan, voor de kijkers links, en daar het scenery gedeelte binnen komen.
Iets verder, op de overgang van laag 5 naar 6, komt een kleine wisselstraat zodat de 2 binnenste sporen opgedeeld worden naar 4 sporen. De rest van de lengte van laag 6 is nodig zodat er een trein kan wachten. Deze valt uiteindelijk buiten het gezichtsveld, in de tunnel.

Kleine uitleg waarom ik dit zo wil. Het heeft te maken met het stations emplacement.
Wanneer laag 6 overgaat op het scenery gedeelte heb ik dus 4 sporen. Eigenlijk heb ik een dubbelspoor en 2 enkele sporen (zijlijnen). De 4 sporen komen natuurlijk niet direct vlak naast elkaar te liggen. De 2 zijlijnen liggen iets van elkaar af, en van het dubbelspoor af. Ook wil ik spelen met hoogte verschil. Wat mij ook leuk lijkt is dat het achterste spoor niet uit een tunnel komt maar achter bomen en struiken vandaan komt.
Maar goed, zo ver ben ik alleen nog op papier. :?

Pics or it didn't happen. Hieronder dus wat foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Goed goan!
Patrick

Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Gebruikersavatar

martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: Project Löwenstein v2.0

Bericht door martindomburg »

Lekker gewerkt pik!!!


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Plaats reactie