Fohseer

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Hans
Berichten: 1509
Lid geworden op: 03 dec 2010 16:06
Locatie: Zoetermeer

Re: Fohseer

Bericht door Hans »

Hallo Maarten,

Sterkte met je rug. Goed om te horen dat het al wat beter gaat.
Ik voel met je mee. Ik ben namelijk nog maar net hersteld nadat ik behoorlijk ernstig door mijn rug was gegaan.
Daardoor ook bij mij weinig voortgang de afgelopen tijd.

m.vr.gr.

Hans


XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan

Raymond
Berichten: 1861
Lid geworden op: 19 sep 2008 23:03
Locatie: utrecht

Re: Fohseer

Bericht door Raymond »

Allereerst heel veel beterschap!!!
Wat leuk man dat je bent uitgenodigd 👍🏻
Maar euh heb je al een vrachtwagen om alles in te vervoeren?😁
Ik zal eens kijk of ik dan kan, wil die baan van jou wel in werking zien!!!

Groet,
Raymond


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
8811
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 mar 2021 21:03
Locatie: Midden Brabant

Re: Fohseer

Bericht door 8811 »

Hans schreef: 20 jul 2022 21:55 Hallo Maarten,

Sterkte met je rug. Goed om te horen dat het al wat beter gaat.
Ik voel met je mee. Ik ben namelijk nog maar net hersteld nadat ik behoorlijk ernstig door mijn rug was gegaan.
Daardoor ook bij mij weinig voortgang de afgelopen tijd.

m.vr.gr.

Hans
Dank je Hans. Klopt, je wordt ernstig belemmerd in het doen en laten, vooral laten.
Jij ook strekte met je rug.


Maarten
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
8811
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 mar 2021 21:03
Locatie: Midden Brabant

Re: Fohseer

Bericht door 8811 »

Raymond schreef: 21 jul 2022 11:14 Allereerst heel veel beterschap!!!
Wat leuk man dat je bent uitgenodigd 👍🏻
Maar euh heb je al een vrachtwagen om alles in te vervoeren?😁
Ik zal eens kijk of ik dan kan, wil die baan van jou wel in werking zien!!!

Groet,
Raymond
Dank je Raymond. :Thumb
Ja echt tof dat ik uitgenodigd ben en het vervoeren van mijn baan wordt geregeld.
Zou leuk zijn als je kan komen 1 oktober.


Maarten
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
8811
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 mar 2021 21:03
Locatie: Midden Brabant

Re: Fohseer

Bericht door 8811 »

Afgelopen zaterdag 1 oktober was het zover. Mijn baan stond op de digitale infodagen in Ermelo.
Nadat donderdag daarvoor de gehuurde bus was ingeladen en vrijdag ik op pad ging richting het midden van het land
was ik ruim op tijd bij mijn bestemming.

Afbeelding
De bus met inhoud. Toch wel veel onderdelen die mee gaan.

Om 15.00 uur kon er uitgeladen geworden en opbouwen in de zaal waar de modelbanen gingen staan.
Het opbouwen en aansluiten deed ik vrijwel alleen en dat ging voorspoedig. Aangezien ik bijna genezen ben van mijn rugblessure
was ik heel blij dat mijn modules niet zwaar van gewicht zijn.
Om 18.00 uur reden de eerste treinen hun proefrondje. En toen was het tijd voor eten, was ik wel aan toe zeg. :P

Afbeelding
Opbouw van de baan in de zaal.

Na het eten was het tijd om de schaduwstations vol te zetten en de resterende achtergronden te plaatsen en samen met de verlichting aan te sluiten.
Ook het geluid moest nog gepositioneerd worden en zo werd het al gauw 20.30 uur.

Afbeelding
Baan in de volle lengte volledig operationeel.

Na een showtje gegeven aan het DTS-team (het licht was uit gedaan in de zaal) hoe het onweer er uit zag met bliksem en donder was het tijd
om naar het hotel te gaan. Helaas zijn er geen beelden van gemaakt van het onweersgeweld, was ik vergeten. :oops:

Zaterdag was ik om 08.00 uur in de ochtend weer aanwezig. Na een paar bakken koffie weer aan de slag.
De rails kreeg nog een laatste poetsbeurt en de rok moest nog opgehangen worden onder de baan.
Deze rok is nieuw en heeft nog niet eerder er onder gehangen, ja om te testen of de maten kloppen maar dat tel ik even niet mee. :)

Afbeelding

Afbeelding
De rok onder de baan over de hele lengte maakt het wel af. De rommel zie je ook niet meer. :lol:

De deuren gingen om 10.00 uur open en het was al gelijk druk met bezoekers. Die hadden gelijk wat vragen over de baan en de werking
van iTrain wat ik natuurlijk probeerde te antwoorden waar ik dat kon. Echter de technische kant verzocht ik ze naar Xander van iTrain te gaan,
die stond immers ook op de infodagen.
Ik liet alleen de uitvoering zien wat je bijvoorbeeld kan doen met iTrain.

Wat mij opviel en eigenlijk ook snap is dat de bezoekers graag naar de achterzijde van de baan gingen kijken hoe de schaduw stations werkten. Het is ook een mooi gezicht hoe de treinen langs elkaar schuiven/rijden in de schaduw stations.
De voorzijde is het paradestuk waar de treinen in volle lengte aanschouwd konden worden maar zonder scenery ben je snel uitgekeken.
De treinen reden wel er mooi dat maakt een hoop goed vond ik.

Afbeelding
De lange treinen in aan de voorzijde.

Afbeelding
Ik had deze twee even stilgezet voor de foto.

Afbeelding
Een Hondenkop 4, omdat het kan.

Voor ik het in de gaten had was het al 13.00 uur en kreeg wel trek in eten. Maar ik was alleen om de baan te bestieren.
Gelukkig was Kelvin Terlage zo behulpzaam om voor mij in te vallen mits er iets mis ging.
Zal je net zien, ben je even weg ontspoort net even een loc die de dienstregeling in de war schopt.
Sowieso op het einde van de dag kwamen er toch wat meer haperingen in het treinverkeer want de rails werd toch erg vies na een volle dag rijden. Dus Kelvin als je dit leest, nogmaals dank voor je assistentie.

Om 16.00 uur was het afgelopen maar niet voordat ik nog een onweer showtje weg gaf voor de laatste bezoekers.
Blijft toch gaaf om te zien en vooral te horen (en voelen) en dat vonden de bezoekers ook.
Daarna was het weer inpakken, dank Lennard voor het mee helpen, en richting huis maar niet voordat we samen
met het DTS-team gezamenlijk gingen eten om de dag af te sluiten.
Zondag de bus weer terug naar de verhuurder gebracht en tijdens het schrijven van dit verslag staat de baan al weer half in elkaar.

Tot slot.
Het was heel gezellig maar heel vermoeiend. Dank aan de mede modelbanen die er stonden zoals Joost van Dijk,
Ronald Halma, Kelvin Terlage en zijn vader (diorama’s) en de heren van HCCm met hun baan. Die namen ben ik even kwijt.
Leuk om met jullie persoonlijk kennis te maken.

Ook dank aan het hele DTS-team voor de hele gezellige dag in Ermelo en de fijne medewerking en om te helpen om de bus weer in te laden, _o_
die was in een recordtijd weer gevuld. :lol:


Maarten

Raymond
Berichten: 1861
Lid geworden op: 19 sep 2008 23:03
Locatie: utrecht

Re: Fohseer

Bericht door Raymond »

Hoi Maarten,

Mooi om te zien hoe goed de lange treinen uit komen op jou lange paradebaan👍🏻
Dat onweer lijkt me wel gaaf om te zien man!
Wat voor een landschap ga je eigenlijk maken?
Ik zou het niet te vlak maken als ik jou was, ik zou er een beetje een heuvellandschap van maken met veel groen en bomen!
Desnoods ook wat heuvels met bomen erop voor de rails om de trein even van het oog te ontdoen.

Heel veel succes met de scenery aan brengen!

Groet,
Raymond



FidOo
Berichten: 5640
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: Fohseer

Bericht door FidOo »

Ha Maarten, leuk om kennis gemaakt te hebben en je baan in t echt te kunnen zien. Indrukwekkend gevaarte is het hoor! Maar niet alleen door t formaat maar ook de kwaliteit van de bouw was indrukwekkend!


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
8811
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 mar 2021 21:03
Locatie: Midden Brabant

Re: Fohseer

Bericht door 8811 »

Raymond schreef: 04 okt 2022 20:52 Hoi Maarten,

Mooi om te zien hoe goed de lange treinen uit komen op jou lange paradebaan👍🏻
Dat onweer lijkt me wel gaaf om te zien man!
Wat voor een landschap ga je eigenlijk maken?
Ik zou het niet te vlak maken als ik jou was, ik zou er een beetje een heuvellandschap van maken met veel groen en bomen!
Desnoods ook wat heuvels met bomen erop voor de rails om de trein even van het oog te ontdoen.

Heel veel succes met de scenery aan brengen!

Groet,
Raymond
Hoi Raymond,

Bedankt voor je complimenten.
Voor wat het landschap betreft, het blijft vlak want het stuk wat ik een beetje ga namaken ligt tussen de Baron van Voorst tot Voorst weg en Station Tilburg Reeshof. Daar zitten echter geen heuvels in. Wat gaat er wel komen.
Er komt een rechts een viaduct met bos in het middenstuk weilanden afgewisseld met bos(jes).
Helemaal links voorbij het station, ik weet niet of ik het al gezegd had maar je raad het al ook een stuk bos.
Hoe het exact er uit gaat zien weet ik zelf ook nog niet. Heb geduld (en ik ook) het zit allemaal in de planning.


Maarten
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
8811
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 mar 2021 21:03
Locatie: Midden Brabant

Re: Fohseer

Bericht door 8811 »

FidOo schreef: 05 okt 2022 07:21 Ha Maarten, leuk om kennis gemaakt te hebben en je baan in t echt te kunnen zien. Indrukwekkend gevaarte is het hoor! Maar niet alleen door t formaat maar ook de kwaliteit van de bouw was indrukwekkend!
Hey Joost,
Dank, dank voor je woorden ik doe mijn best om er iets van te maken :lol:. Maare onderschat je eigen baan niet met je zwevende modules.
Ik had zo'n constructie nog niet tegengekomen. Het staat wel als een huis.
Nog bedankt voor je uitleg van het industrie gedeelte, in het echt is het dus ook zo.


Maarten

Raymond
Berichten: 1861
Lid geworden op: 19 sep 2008 23:03
Locatie: utrecht

Re: Fohseer

Bericht door Raymond »

Mooi plan Maarten👍🏻
En ja geduld is een schone zaak!
Met geduld en tijd nemen word de baan er alleen maar mooier van!
Te snel willen af hebben werkt niet....

Groet,
Raymond



Rem_Brand
Berichten: 408
Lid geworden op: 28 okt 2016 10:05

Re: Fohseer

Bericht door Rem_Brand »

Hoi Maarten,

Super leuk om je baan in het echt te hebben gezien.
Ik was diegene die ongeveer de hele dag een beetje rond gehangen heeft bij jou baan en die van Joost ;).
Nu was mijn oog weer gevallen op de Feldherr opbergboxen die je hebt.
En daar had ik nog een vraagje over, als je je materieel in de box plaatst, leg je er dan nog een foam vel bovenop, voordat je de volgende box of deksel erop legt?
En is het allemaal een beetje stabiel bij bv. transport? hobbelt het dan niet van elkaar af of doe je er een spanbandje omheen.

:) Ik wil namelijk iig 1 toren gaan aanschaffen met trolley om mijn materieel in op te gaan slaan.
Dan kan ik de doosjes gewoon in een doos laten, volgens mij slijt het materieel ook veel minder snel / gaat het minder snel kapot als je op de deze manier opbergt ipv in de ovp doosjes.

Gr.
Rembrand


Groetjes, Rembrand

Mijn baan op het n-spoor forum Arendsnest Bergspoor

iTrain | Peco 55 | Z21| OC32 met DTS HPP4 | Rosoft |L.net s88sd16-n|s88sd16-n|Xtremekeerlus

FidOo
Berichten: 5640
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: Fohseer

Bericht door FidOo »

Aah kijk daar hebben we nu ook een forumnaam bij het gezicht. Was erg gezellig zo te kletsen en te hangen, haha.

Die Feldherr Boxen zijn erg sjiek, met een aardig prijskaartje. Maar tis wel makkelijker als alles in doosjes mee sjouwen. Dat kost altijd veel tijd om weer op te bergen.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Rem_Brand
Berichten: 408
Lid geworden op: 28 okt 2016 10:05

Re: Fohseer

Bericht door Rem_Brand »

FidOo schreef: 14 okt 2022 10:33 Aah kijk daar hebben we nu ook een forumnaam bij het gezicht. Was erg gezellig zo te kletsen en te hangen, haha.

Die Feldherr Boxen zijn erg sjiek, met een aardig prijskaartje. Maar tis wel makkelijker als alles in doosjes mee sjouwen. Dat kost altijd veel tijd om weer op te bergen.
Yes zo leren we elkaar kennen. :)
Was zeker gezellig, ik had nog wel langer willen blijven maar ik ben ook nog ff langs de winkel geweest om wat spulletjes te kopen.
Kon het toch niet laten :P.

Die Feldherr boxen zijn inderdaad erg mooi en degelijk en precies om de reden dat het veel makkelijker is om ze in en uit te pakken.


Groetjes, Rembrand

Mijn baan op het n-spoor forum Arendsnest Bergspoor

iTrain | Peco 55 | Z21| OC32 met DTS HPP4 | Rosoft |L.net s88sd16-n|s88sd16-n|Xtremekeerlus
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
8811
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 mar 2021 21:03
Locatie: Midden Brabant

Re: Fohseer

Bericht door 8811 »

Rem_Brand schreef: 13 okt 2022 21:07

Super leuk om je baan in het echt te hebben gezien.
Ik was diegene die ongeveer de hele dag een beetje rond gehangen heeft bij jou baan en die van Joost ;).
Aha dat was jij, leuk om kennis te maken Rembrand. En ja rondhangen en ouwehoeren kunnen we als de beste. :lol:
Rem_Brand schreef: 13 okt 2022 21:07
En daar had ik nog een vraagje over, als je je materieel in de box plaatst, leg je er dan nog een foam vel bovenop, voordat je de volgende box of deksel erop legt?
En is het allemaal een beetje stabiel bij bv. transport? hobbelt het dan niet van elkaar af of doe je er een spanbandje omheen.
Nee ik laat het foam vel (topping) eraf want de pantografen blijven wel eens in het foam hangen. Til je die topping eraf neem je zo een loc mee, is een keer gebeurd maar geen schade gelukkig, kon op tijd ingrijpen. Kortom het kan wel maar ik doe het niet.

Het is zeker stabiel zo'n toren. Ja, moet niet met 130 km over de drempels knallen maar je snapt het idee. ;)
Bij mij bleef het netjes tijdens het transport op elkaar staan.


Maarten
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
8811
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 mar 2021 21:03
Locatie: Midden Brabant

Re: Fohseer

Bericht door 8811 »

Rem_Brand schreef: 14 okt 2022 20:48
FidOo schreef: 14 okt 2022 10:33 Aah kijk daar hebben we nu ook een forumnaam bij het gezicht. Was erg gezellig zo te kletsen en te hangen, haha.

Die Feldherr Boxen zijn erg sjiek, met een aardig prijskaartje. Maar tis wel makkelijker als alles in doosjes mee sjouwen. Dat kost altijd veel tijd om weer op te bergen.
Yes zo leren we elkaar kennen. :)
Was zeker gezellig, ik had nog wel langer willen blijven maar ik ben ook nog ff langs de winkel geweest om wat spulletjes te kopen.
Kon het toch niet laten :P.

Die Feldherr boxen zijn inderdaad erg mooi en degelijk en precies om de reden dat het veel makkelijker is om ze in en uit te pakken.
Nou dat dus. De treinen telkens terug in de doosjes doen,ik werd er gek van 8)7
Zeker met de nieuwe verpakkingen zit het materieel heel erg strak.


Maarten

Rem_Brand
Berichten: 408
Lid geworden op: 28 okt 2016 10:05

Re: Fohseer

Bericht door Rem_Brand »

Ik ben om, ik ga zo'n torrentje bestellen.
Kan het wel uitstellen maar vroeg of laat koop ik ehm toch denk :P

Vandaag mijn eigen baan weer is opgestart na half jaar stil te hebben gestaan.
Reed eigenlijk zonder noemenswaardige problemen weer rond.
Moet wel een wissel wat bijstellen maar verders top.


Groetjes, Rembrand

Mijn baan op het n-spoor forum Arendsnest Bergspoor

iTrain | Peco 55 | Z21| OC32 met DTS HPP4 | Rosoft |L.net s88sd16-n|s88sd16-n|Xtremekeerlus
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
8811
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 mar 2021 21:03
Locatie: Midden Brabant

Re: Fohseer

Bericht door 8811 »

Rem_Brand schreef: 15 okt 2022 20:29 Ik ben om, ik ga zo'n torrentje bestellen.
Kan het wel uitstellen maar vroeg of laat koop ik ehm toch denk :P

Vandaag mijn eigen baan weer is opgestart na half jaar stil te hebben gestaan.
Reed eigenlijk zonder noemenswaardige problemen weer rond.
Moet wel een wissel wat bijstellen maar verders top.
Ik zeg doen. :) Krijg je geen spijt van.
Wordt het deze? https://www.feldherr.net/euro-box-for-m ... ed/a-60654

Altijd fijn als de baan bijna zonder problemen weer opstart.


Maarten

Rem_Brand
Berichten: 408
Lid geworden op: 28 okt 2016 10:05

Re: Fohseer

Bericht door Rem_Brand »

8811 schreef: 15 okt 2022 22:12
Rem_Brand schreef: 15 okt 2022 20:29 Ik ben om, ik ga zo'n torrentje bestellen.
Kan het wel uitstellen maar vroeg of laat koop ik ehm toch denk :P

Vandaag mijn eigen baan weer is opgestart na half jaar stil te hebben gestaan.
Reed eigenlijk zonder noemenswaardige problemen weer rond.
Moet wel een wissel wat bijstellen maar verders top.
Ik zeg doen. :) Krijg je geen spijt van.
Wordt het deze? https://www.feldherr.net/euro-box-for-m ... ed/a-60654

Altijd fijn als de baan bijna zonder problemen weer opstart.
Torentje is besteld.
Dezelfde als die jij hebt.
Gelijk met flink wat capaciteit dus.
Krijg hem nog wel niet vol maar dat komt vanzelf wel.


Groetjes, Rembrand

Mijn baan op het n-spoor forum Arendsnest Bergspoor

iTrain | Peco 55 | Z21| OC32 met DTS HPP4 | Rosoft |L.net s88sd16-n|s88sd16-n|Xtremekeerlus
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
8811
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 mar 2021 21:03
Locatie: Midden Brabant

Re: Fohseer

Bericht door 8811 »

Mooi man. Ik kan het echt iedereen aanbevelen.
Fijn dat ik je daarin kon helpen.

Dat ie vol komt gaat sneller dan je denkt. :D


Maarten
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
8811
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 mar 2021 21:03
Locatie: Midden Brabant

Re: Fohseer

Bericht door 8811 »

Afgelopen zaterdag was Raymond op bezoek geweest om mijn baan in het echt te zien.
We besloten om er een rijdag van te maken en dus nam hij wat materieel uit zijn collectie mee.
Zo gezegd zo gedaan reisde hij richting het (zonnige) zuiden naar Tilburg-city. :D
De zon niet gezien, heel de dag mistig, het was wel leuk geweest om zon op de baan te hebben maar helaas.
Lang verhaal kort, heel de dag treinen rijden en ouwehoeren. :lol:

De eerste helft van de dag liet ik mijn treinen los, die mochten lekker gaan rondkarren
onder leiding van iTrain. Wat blijft dat toch mooi, PC aan, iTrain aan en gaan met die treinen.
Foto’s en filmpjes hieronder zijn door Raymond gemaakt.

Afbeelding
Thalys 4345 zoeft voorbij.

Afbeelding
Hondenkop 4 nr. 786 maakt zijn kilometers over de baan.

Afbeelding
DB Railion 027-6 met gasketels aan de haak.

Afbeelding
1855 met een korte EETC trein.

Ik had het middelste deel van de achtergrond weggelaten om zicht te hebben op de schaduwstations.
De echte actie gebeurt echter aan de achterzijde van de baan en daar moest natuurlijk Raymond foto’s van maken.

Afbeelding

Afbeelding
Braaf staan de treinen te wachten totdat ze weer een ronde mogen maken.

In de middag was het tijd om het meegenomen materieel uit te pakken en op de baan te zetten.

Afbeelding
1202 met 25 wagons gevuld met bieten.

Afbeelding
Nog een keer de 1202 maar dan met 6 ICK rijtuigen die ik erachter had gehangen.

En als klapper van de week, eek, eek, eek.
Raymond had zijn Hotelplan samenstelling mee genomen en ik deed er nog een Buffet en een Restauratie bij met samen nog vier rijtuigen.
Afbeelding
En hoppa een Bergland Expres, 1146 komt langs met 13 rijtuigen. Ruim 2,2 meter lang. :shock:


Nog wat filmpjes los uit de pols van de rijdag.
[/url]VID-20221218-WA0000
[/url]VID-20221218-WA0001
[/url]VID-20221218-WA0009

Raymond bedankt kerel voor gezellige dag.

P.S. Ik ga nog een langere film maken maar daar heb ik even meer tijd voor nodig.


Maarten

Raymond
Berichten: 1861
Lid geworden op: 19 sep 2008 23:03
Locatie: utrecht

Re: Fohseer

Bericht door Raymond »

Hey Maarten,
Leuk om dit alles weer terug te zien!
Het was een super leuke dag!
Wat een lange baan heb je man, echt mooi hoe je daarop
met gemak hele lange treinen kunt laten rijden!
Ik vond het ook erg mooi om alles automatisch te zien rijden, kun je ondertussen lekker ouwehoere 😁
Heel apart om vanuit het schaduwstation treinen vanzelf te zien vertrekken!
Ik vond de bedrading ook heel erg mooi afgewerkt, kan ik niet niet zeggen...bij mij hangt alles er meer een beetje bij😂 (dat moet nog netjes afgewerkt worden!)
Maar ja ik rij natuurlijk ook met de hand en heb een hele stad met verlichting....

Het geluid en het licht was ook heel indrukwekkend, vooral dat onweer was gaaf!!!
Ik heb een hele leuke dag gehad en veel gelachen!
Ene nee ik ga niet met een pc rijden ook al vind ik het prachtig om te zien wat je er allemaal mee kunt!
Bedankt Maarten het was een super leuke dag!

Groet,
Raymond



Jaagpad66
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 jun 2020 18:00
Locatie: Hoevelaken

Re: Fohseer

Bericht door Jaagpad66 »

Dit is zo mooi van dit forum; even van de zijkant mee mogen genieten.
Bedankt ,Jos


Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4627
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: Fohseer

Bericht door Hoontje »

Heel mooi mannen!


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
8811
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 mar 2021 21:03
Locatie: Midden Brabant

Re: Fohseer

Bericht door 8811 »

Hey

@Raymond Het was een toffe dag. Gaan we zeker een keer overdoen. :Thumb

@Jaagpad66 en @Hoontje Dank mannen.


Maarten
Gebruikersavatar

Sibbesuisje
Berichten: 647
Lid geworden op: 16 feb 2018 08:09
Locatie: Den Haag

Re: Fohseer

Bericht door Sibbesuisje »

Mooie foto’s heren! En dat filmpje van de 1100 met de hotelplan samenstelling was helemaal super, wat een indrukwekkende sleep zo 😀


Met vriendelijke groet,
Sander

NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Plaats reactie