GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

daniel
Berichten: 135
Lid geworden op: 18 sep 2015 11:32
Locatie: Ede

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door daniel »

Ziet er weer netjes uit Jan!


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

Ben er achtergekomen dat de problematiek van het steeds naastlopen van de ketting wordt veroorzaakt niet door het niet goed functioneren van de tandwielen of de beddepootbeschermgleiders maar het simpele feit dat de magneten die op de ketting liggen te dun zijn en daardoor de ketting gelift kan worden waardoor hij naast de tandwielen wordt geleid.

dus heb dikkere magneetjes besteld en we gaan het dan maar weer uittesten of daarmee dat naastlopen opgelost is.
bijkomend probleem zal zijn dat deze wat dikkere magneten een weer zwaardere trekkracht hebben wat dus weer inhoud dat het voort te slepen magneetje een hogere wrijvingsweerstand zal krijgen waardoor de motor die uiteindelijk het geheel in beweging houdt dit niet meer zal kunnen trekken.
dus eventueel op zoek naar zwaardere motor die dan wel weer de zelfde richting en snelheid zal moeten draaien.

we gaan het weer zien en beleven. eerst wachten op tante post.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door BenQ »

Jan,
Je kan ook een stalen plaatje op de magneten lijmen en daarmee het liften verminderen, je zal dit bij 1 of 2 moeten testen of de auto's nog volgen.
Je kan bv van stoelhoeken een plaatje zagen die je op maat maakt. Er zijn verschillende diktes in de bouwmarkt.


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

Hoi Benq,

ik weet niet of dat wat jij als suggestie aandraagt de juiste zal zijn.
immers zal een opgelegd plaatje het magnetisme overnemen en dus weinig of geen verschil maken met huidige wrijvings verschijnselen.

overigens zal er naar ik aanneem niet echt merkbaar verschil zitten tussen de huidige magneetjes ( 2 mm dik trekkracht 1.1 kg ) en nieuwe magneten ( 4 mm dik trekkracht 1.5 kg ) behalve dat hij zich steviger op de ketting zal zetten.

het uittesten op zich zal een investering van € 10.00 vergen dat kon ik wel opbrengen en vele male makkelijker dan weer pielen met plaatjes op maat frutselen. Ha Ha :D

maar evengoed dank je wel voor meedenken.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

jullie zullen wel denken waar blijft nieuwe info over de geinbaan maar ben aan het stoeien met het autoproject en met name de trekkracht van de motor die tekort schiet.

op onderstaand filmpje is duidelijk te merken en te zien en te horen dat de loop der auto,s stopt en ik middels de schakelaar de boel weer opgang breng door aan en uit te schakelen.

oorzaak is dus het wrijvings/trekkracht tussen de twee magneten die als rem fungeert.

affijn zie maar.

https://youtu.be/a2u3h2Ti1dQ

als oplossing is inderdaad een zwaardere motor of simpelweg minder voertuigen die rondgetrokken moeten worden.

wordt vervolgd


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

het is overigens wel zo dat de autobussen in het filmpje voorgetrokken worden door een groter model magneet.

waarom een groter model magneet, wel dat is omdat deze autobussen in tegenstelling tot al die andere autootjes ( die van plastic zijn ) van metaal zijn en dus zwaarder en dus een zwaardere magneet vragen om voortgetrokken te willen worden.

als ik de bussen eruit haal en die magneten vervang door dezelfde magneten als de rest, dan loopt alles prima rond maar ja waar leg ik mijn wil en wat is het visuele plaatje waard.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2009
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Bjor »

Jan,

Ik ga er van uit dat de "straten"zijn gemaakt van een plaat triplex. Heb je er al eens aan gedacht de onderkant van de plaat met heel fijn schuurpapier glad te schuren en het hout dan in te wrijven met meubelwas? Dat maakt het hout gladder en dat betekent minder weerstand. Overigens levert je stad een grappig en levendig beeld op. Je maakt toch geweldig leuke dingen :o :P

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

Hoi Ben,

aan de onderzijde is de trekkracht/wrijvingsweerstand denk ik minder dan aan de bovenzijde alhoewel ik dit niet echt kan verklaren want immers de twee magneten die elkaar aantrekken zullen zowel aan de boven als aan de onderzijde de zelfde wrijvingsweerstand moeten ondervinden , behalve dat de onderzijde een wrijvingsoppervlak heeft van 5 mm rond en de bovenzijde 2 mm rond, en dientengevolge zal eerder de verflaag een grotere weerstand geven dan de schone onderzijde denk ik zomaar.

ja dat zal toch nog een heel gepuzzel worden om dat uiteindelijk goed te laten functioneren.

ik vrees dat het uiteindelijk er op neer zal gaan komen dat ik genoegen moet nemen met het feit dat de autobussen niet meer mee zullen meelopen.

als dat zo zou moeten zijn is dat jammer, want het verhoogt duidelijk het levendige beeld.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

Het lijkt erop dat ik heb gevonden een manier om toch de autobussen mee te laten draaien.

zoals gezegd de bussen werden door een vierkante magneet van 4mm getrokken maar de trekkracht daarvan is drie keer zo sterk als die 2 mm ronde magneetjes.

nu heb ik spijkertjes gevonden met een twee mm platte kop en die op de 2mm magneetjes gezet en nu worden de bussen niet meer verloren en de motor stopt nu ook minder snel.

ik denk dat de motor die toch zes fietskettingen aaneen moet rondzeulen een beetje op zijn maximum capaciteit zit en daardoor om de zoveel tijd er toch even de brui aan geeft.

deze motor wilde ik vervangen door een motor uit een oude magnetron maar die dingen lopen precies de verkeerde kant op en ik niet weet hoe te polen zodat dat ding de andere kant op draait.

maar voorlopig draait ie nu een halfuur storingvrij zonder iets onderweg te verliezen.

hoop doet leven.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2009
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Bjor »

Dat is goed nieuws Jan! Jij laat je niet snel uit het veld slaan.
Rijden je treinen inmiddels ook weer?

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

Hoi Ben,

nee de treinen rijden alleen op het niveau -0 en een groot deel van niveau 0 en een deel van niveau 1, dus zo, n 70 % rijdende baan.

moet station Nieuwestad niveau 1 en de complete lus naar boven niveau 2 incl. schaduwstation en station Hooggelegen en weer terug naar station Nieuwestad nog weer gangbaar zien te maken.

maar aandacht gaat en ging naar stadsproject.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

het ziet er naar uit dat ik de kettingproblematiek gevonden heb.

na weer de boel gedemonteerd te hebben na het vastlopen van het hele spul bleek dat twee tandwielen scheef op ondergrond stonden die door de trekkracht van de ketting uit het lood waren geraakt waardoor de ketting toch zichzelf over het tandwiel trok op het moment dat door de opwaartse trekkracht van de magneten de ketting gelift wordt.

dit scheef staan viel niet op als de bovenplaat/rijplaat was verwijderd en alles vrij rondliep.

dus niks te zwakke motor maar gewoon een klem lopende ketting.

tandwielen recht gemonteerd en alles draait nu al anderhalve dag probleemloos rond incl. alle bussen, 9 stuks, die het stadsbeeld een levendige toeristische uitstraling geven.

al met al denk ik dat ik nu het stadsproject technisch onder controle heb en verder mag gaan met aankleden .

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2009
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Bjor »

Jan,

Mooi man :P . Dat schreeuwt om een nieuw filmpje!

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

alstublieft Ben,

u wordt op uw wenken bediend.

tevens een lichte vorm van aankleding waarmee ik tot uiting probeer te brengen wat er achter de oogbollen zich afspeelt.

https://youtu.be/xdsZkkxgsrE

ik hoor graag het commentaar.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door bob vermeulen »

Jan ,

Heel leuk om te zien hoe je e.e.a. Hebt opgebouwd en wat een verkeer is er op je baan.
Ik zou toch zo nu en dan wel een politiewagen willen zien, want die zullen de bewoners van je stad toch zo nu en dan wel nodig hebben........... :D ;)

Leuk ide en leuk uitgewerkt.

Mvrgr Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2009
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Bjor »

Jan,

Het wordt een steeds leuker stadje. Fantastisch wat jij met beperkte middelen allemaal tot stand weet te brengen. Nu nog wat straatmeublilair, een paar zebra's en wat onvoorzichtig overstekende Preisertjes :roll: .
Je kunt onder de plaat waarschijnlijk geen bedrading aanbrengen voor straat- en huisverlichting, maar als je dat zou willen, kun je ook geleidende verf gebruiken. Daarmee teken je de draden op de baan, sluit er de lampjes op aan en schildert de "draden" over met de juiste kleur.
https://www.reichelt.nl/?ARTICLE=178668 ... gKHrvD_BwE

....en anders verzin jij wel een andere, unieke oplossing :mrgreen: :mrgreen:

Groet,

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

Bob Vermeulen;

heb even zitten freubelen en aan jouw wens voor een politieauto in het stratenplan wordt voldaan

Afbeelding

moet zwaailampen alleen nog even aanpassen naar twee keer blauw.
zo dus

Afbeelding

Afbeelding

Ben :

ik denk dat ik voor dit moment het een stap te ver vind om stadsplan van verlichting te voorzien.
maar hou dat zeker in het achterhoofd.

de elektrisch geleidende verf waar jij het over hebt daar moet ik nog een tube van hebben liggen alhoewel die misschien uitgedroogd zal zijn maar had die al zeker zo,n drie jaar terug voor een paar euro al op de kop getikt en er toen ook op forum melding van gemaakt.

ik heb dat toen proberen te gebruiken om een kruiswissel de dode punten geleidend te maken wat toen jammerlijk mislukte doordat ik kortsluiting veroorzaakte. maar op zich een goed idee en daar zal ik denk ik geen overtreffende trap op kunnen bedenken :mrgreen:
Laatst gewijzigd door janiegein op 22 mei 2018 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

hallo,

voor hen die het leuk vinden hier de aanvang van de eerste zebrapaden op stadsproject.

Afbeelding

en heb ook nog een commandowagen van de brandweer in elkaar gefrutseld

Afbeelding

wordt vervolgd
Laatst gewijzigd door janiegein op 22 mei 2018 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

ben nu aan het experimenteren met het zoeken voor de juiste kleur verf waarmee ik de trottoirs kan verven.

ook ga ik beginnen met de aanleg van wat grasvelden en perkgoed incl struikgewas.

hierna de nodige preisertjes om het geheel wat bewoond eruit te laten zien.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

heb een mooi kleurtje voor de trottoirs gevonden.

moet daarom eerst de stoep afplakken.

op de foto is dat dus het stukje wat tussen de witte markeerstreep langs de rijweg en het plakband wat overal ongeveer een halve centimeter is de stoep.

Afbeelding

en

Afbeelding

en nu met een vaste hand proberen tussen de witte lijn en het plakband dit alles van een kleurtje te voorzien.

wordt vervolgd
Laatst gewijzigd door janiegein op 22 mei 2018 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2009
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Bjor »

Leuk idee Jan; dat gaat mooi worden.

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

en weer een stukje verder.

stoepen staan in de grondverf

Afbeelding

wordt vervolgt
Laatst gewijzigd door janiegein op 22 mei 2018 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

wilde overigens nog wel even naar Ben opmerken dat eventuele verlichting in de gebruikte huisjes op stadsproject dit een crime zal worden om die van verlichting te voorzien.

deze huisjes komen uit de Blokker serie die een x-aantal jaren geleden gespaard konden worden en deze dingen zijn uit een massief stuk gipsachtigmateriaal gemaakt en zullen dus moeten worden uitgehold om daar ook maar iets van verlichting in te kunnen maken en dan blijft nog de vraag zo dat al zou kunnen of dat ook nog effect geeft.

ik ben bang dat dat voor onmogelijk uit te voeren door zal moeten gaan.

wordt vervolgrt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

en zo hebben de openbare werken van Geinstad hard gewerkt om het stratenplan te voorzien van een openbaar trottoir.
ook is er voor het winkelend publiek een waar mogelijk brede stoep aangelegd.

Afbeelding

het werkvolk gaat nu hard aan de gang met het aanbrengen van de broodnodige groenvoorziening om er een gezellige groene stad van te maken.

wordt vervolgt
Laatst gewijzigd door janiegein op 22 mei 2018 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

zoals eerder vermeld zijn de stadswerkers druk aan de slag gegaan met de groenvoorziening.

en aangezien dit de allereerste keer is dat ze zich daar mee bezig hebben gehouden is het onvermijdelijk dat er fouten zijn gemaakt.

als eerste werden de voor groenvoorziening in aanmerking komend die delen afgeplakt rondom de kerk wat een grasveld moest gaan worden.

daaarna die delen vol gesmeerd met lijm en vervolgens met mijn sisalgras bestrooid.

Afbeelding

na het drogen het afplaktape verwijderd.

en daar ging ik de mist mee in want met het verwijderen trok ik ook het aangelegde veldje naar de mallegiezen.

na de kerk geplaatst te hebben krijg ik dan dit resultaat

Afbeelding

nu maar proberen om middels een reparatiebewerking het groen alsnog op een nette manier af te werken door eerst te plakken, dan te lijmen en te strooien en direct tape te verwijderen en dan laten drogen.

wordt vervolgd
Laatst gewijzigd door janiegein op 22 mei 2018 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Plaats reactie