GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hoi Sjaak,
nee met de gezondheid gaat het nog steeds niet goed.

loop met behoorlijke pijn in de onderbuik als gevolg van problemen met de blaas welke niet simpel middels pilletje oid onder controle is te krijgen.
wacht hiervoor op oproep ziekenhuis voor nader ( inwendig ? ) onderzoek.

dientengevolge is het rustig op de hobbykamer want lekker op mijn gemak frutselen is er niet bij.

wat niet betekend dat ik alle verhalen op forum zoveel mogelijk blijf volgen en waar nodig van mijn op/aanmerkingen voorzien.

heb intussen wel van mijn echtgenote een nieuwe laptop gekregen welke ik nog stukkie voor stukkie aan het praten hoop te krijgen.
de oude laptop deed het nog wel maar tussen de verschillende programma's overschakelen koste steeds de tijdsduur van een sjaggie en das dan ook weer niet bevorderlijk voor de gezondheid waar ik uiteindelijk toch mee aan het worstelen ben.
stoppen met roken JA maar dat wil echt niet lukken na dik zestig jaar met zo,n ding tussen de lippen. probeer het niet eens meer.

dus als antwoord op je vraag hoe gaat ie nou naadje dus.

heb ondertussen ook nog steeds niets van onze vrienden uit China binnen dus daar kan ik ook niet mee aan de slag.

genieten van het mooie weer is er ook niet bij want door de hitte heb ik het extra benauwd dus zoveel mogelijk binnen, rustig en relaxt doen en verkoeling zoeken onder de waaier.

meer heb ik voor nu niet te melden dus ,

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

rongoos
Berichten: 75
Lid geworden op: 15 mei 2020 08:37

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door rongoos »

Hallo Jan, ja die chinezen zijn traag geworden. het duurt nu gewoon 5 tot 6 weken voor je iets binnen hebt.


Gebruikersavatar

mini rijder
Berichten: 769
Lid geworden op: 16 nov 2014 13:12
Locatie: Graauw

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door mini rijder »

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... rachtwagen
Het is niet te hopen dat het hier tussen ligt.

Groetjes: Robby


Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Hoontje »

Beterschap Jan! Laat je niet klein maken hoor.
Hopelijk klaart de gezondheid snel weer op!

Groetjes
Hoontje


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Ronroos;
de levering is inderdaad een puinhoop.
maar zes tot zeven weken is nog netjes.
ik wacht op een levering die begin maart is geplaatst en eind mei gemeld dat is overgedragen aan lokale vervoerder en daarna spoorloos.
onderzoek is gestart en krijg alleen maar dat ik geduld moet hebben.
koste maar een paar euries maar blijft klote.
en ik verdom om opnieuw te bestellen.

Minirijder;
ja heb dat filmpje uiteraard ook voorbij zien komen op verschillende media en ja zou best kunnen dat daar ook e.e.a. voor mij bij zou kunnen zitten maar ook daarvoor telt geduld bewaren en afwachten want andere mogelijkheden duren ook weer ontiegelijk lang.

Hoontje;
nee ik laat me niet klein krijgen en ga gewoon door binnen de beperkingen die ik heb.
heb in de loop der jaren al de nodige medische tegenslagen gehad waar ik ook doorheen geworsteld ben dus deze keer moet dat ook gaan lukken.
ik heb tenslotte nog zoveel projecten achter de oogbollen die nog uitgewerkt moeten worden dus heb nog lang geen tijd om om wat voor reden ook te stoppen maaaaar vraagt wel een hoop geduld van mezelf.

voor nu is er nog geen bericht wanneer men mij in het ziekenhuis verwacht dus zit niets anders op om de dagen door te worstelen met niets doen.
een beetje klooien op de laptop en verder bergen puzzelboekjes door worstelen. houd in ieder geval de grijze massa actief. want ja verstrooid worden en of ander ander geestelijk ongemak daar ben ik ook nog niet aan toe ook al zou dat bij de leeftijd passen.

dus ook hier afwachten op alles wat er verder komen gaat.
ik probeer jullie wel op de hoogte houden van het medisch vervolgverhaal.

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

het laatste nieuws omtrent mijn gezondheid;
morgen 3-7 mag ik mijn piesie inleveren met daarnaast een plons bloed afgeven.
een plons bloed zeg ik naar aanleiding van de hoeveelheid stickers ( 29 stuks ) die ik opgestuurd gekregen heb en mag afgeven bij de bloedafname.

de onder onze leden aanwezigen die kennis van medische zaken hebben weten wel wat er boven mijn hoofd zou kunnen hangen.
uit het onderzoek kunnen natuurlijk allerhande onschuldige zaken tevoorschijn komen maar voor het zelfde geld wordt ik straks geconfronteerd met ernstiger zaken waar ik niet op vooruit wil lopen of aan denken.

voor nu geld dat wat ik morgen wegbreng en op de kweek gezet wordt er volgende week vrijdag naar gehandeld wordt en er in ieder geval een inwendig ( cystoscopie )onderzoek volgt met direct erna de uitslag.

komende week nog afwachten en dan weet ik meer.

ondertussen is het wonder geschiet en is van Ali een bestelling binnen die ik begin maart had geplaatst.
in dit geval ging het om die orange ledlampjes ( 2 mm ) en kan ik nu weer als tijdverdrijf verder met mijn stoplichten en dan nu niet de fout maken om de anode en cathode pool om te wisselen.
belangrijkste verschil zal dus zijn geen groen-geel-rood beeld maar groen-orange-rood.

voor zover mogelijk hou ik jullie ook hiervan op de hoogte.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,
wederom een pakje van Ali binnen. het kan niet op.
deze keer met een serie servo,s.
maar het zal wel aan de zomerstand in mijn hersens liggen maar snap aansluiting niet.
een servo is voor mij hetzelfde als een motor.
aansluiting is met een plus en een min.
schakelaar aan of uit is voor mij of de plus of de min onderbreken en daarmee draait de motor wel of niet.

bij de beschrijving zit echter het volgende.
de motor heeft drie draden.
een rode draad voor de plus
een bruine draad voor de min.
een gele draad voor signaal

in mijn lekenverstand denk ik dan waaaar haal je dan signaal vandaan is dat ook weer een plus of een min????

het zal wel weer dom zijn maar kan dat niet rijmen.

wie o wie helpt mij in jip en janneke op weg ???


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

toch wat aan het frutselen geweest.

mijn dochter heeft eerst van een foto dat bord uitgelicht en vastgelegd.
daarna heeft ze het verkleind in de maat zoals ik het wilde.
dat opgeslagen en afgedrukt.

ik heb dit uitgeknipt en paaltjes eraan geplakt.
vervolgens gaatjes geboord en bord met paaltjes gemonteerd.

Afbeelding

naar mijn bescheiden mening : de maat niet verkeerd ingeschat.

nu nog rotonde beplanten met wat struikgewas en bloemen/planten.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

tv_man
Berichten: 1437
Lid geworden op: 05 nov 2009 20:19

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door tv_man »

Voor de servo heb je iets nodig om de servo mee te besturen. De simpelste (en goedkoopste) manier (vind ik) is met een servotester (pakweg 2 euro voor eentje van meneer Ali). Zo'n ding heeft 5-6 volt nodig en met een draaiknopje kan je het draaimoment instelen. En daar past dus die servostekker in.

Mooi dat de spullen uit China uiteindelijk gewoon zijn aangekomen.


- Norman

Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

norman;

heb je een plaatje of zo waar ik op kan zien hoe dat eruit ziet.

heb geen idee waar ik anders op zou moeten zoeken.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

tv_man
Berichten: 1437
Lid geworden op: 05 nov 2009 20:19

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door tv_man »

Plaatje van het servotestertje (heb het blauwe hoesje eraf gehaald en een schakelaartje eraan gesoldeerd, maar dit is 'm)

Afbeelding

En een link:
https://www.ebay.co.uk/itm/Steering-Gea ... SwSlBY2M3e


- Norman

Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Norman:

en besteld bij Ali
gaan weer vrolijk in de wachtkamer. levertijd ingeschat op 08-09 :mrgreen:
ben benieuwd hoe dat uiteindelijk werkt is bedoeld voor experiment wat achter de oogbollen vorm krijgt.

bedankt voor jouw info


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Zolderspoor
Berichten: 807
Lid geworden op: 20 mar 2011 23:05
Locatie: Zwolle

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Zolderspoor »

Hoi Jan,

Complimenten aan je dochter: dat ziet er heel profi uit!
Rob


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Dank je wel Rob,

ik zal de complimenten doorspelen want ere wie ere toekomt !!


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

onderzoek achter de rug en wordt vervolgt met een patsscan.

eerste bevindingen wat de blaas betreft niets verontrustends gevonden. dat op zich is een mooi gegeven maar waar komt dan die klacht vandaan en dus verder onderzoek noodzakelijk.

weet wel dat ik toch iets anders naar een vrouw ga kijken als ik bedenk wat er bij in en uit moest en daar best wel wat ongerief bij voelde dat dat voor een vrouw toch duidelijk iets anders moet zijn als die mag bevallen. respect heb daar op mijn oude dag voor gekregen.

maar feit blijft dat de klacht van zware pijn in onderbuik en dus beperkt in mijn bewegingen .

blijf dus dientengevolge de hobby op een laag pitje voortzetten en dus zo min mogelijk onder de baan aan de gang ben.

betekend dat ik bovenop de baan van alles kan bedenken en eventueel maken maar waarschijnlijk voorlopig niets beweegbaar maken want dat zal onder de baan aangesloten moeten worden.

tot vervolgonderzoeken zijn afgerond en ik weet waar ik aan toe ben is het de komende tijd rustig op de Geinbaan. Rustig de komende tijd wordt veroorzaakt doordat ik de uitslag van dit alles pas halverwege augustus mag verwachten.

het is dan wel allemaal of topic maar wil jullie toch op de hoogte houden.

wordt uiteraard weer vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2006
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

Hoi Jan,

We zijn net locomotieven. Hoe ouder we worden des te meer gaan de lagers piepen en rammelen en de pakkingen lekken.
Dus goed dat je even langs de lijnwerkplaats bent geweest. Ze krijgen je wel weer op de rails en je hebt over enige tijd vast en zeker de ketel weer onder druk, de tender en zandkast gevuld en de lagers gesmeerd en dan is het weer: HP1! :mrgreen:

Het ga je goed, Jan!

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Hoi Ben,

ja ik denk er verder ook nog niet over na maar ga ervan uit dat het gezegde "krakende en piepende wagens lopen het langst" hopelijk ook voor mij zal gelden. :mrgreen:


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Hallo allemaal,

gezondheidstechnisch gaat het ietsiepietsie beter en is het ongemak met het blaasgebeuren redelijk binnen de normen te houden zodat ik weer wat meer zin en motivatie kan vinden om weer lekker te rommelen op/aan de baan.

zo,n twee maanden terug gaf ik jullie onderstaand filmpje waarbij ik uitlegde dat ik hier een knipper schakelaar van wilde maken.

https://youtu.be/G39gOgzJ_G4

echter liep dat ding steeds vast door het gewicht of de tegenwerking van de gebruikte magneet.

nu was ik weer wat aan het experimenteren en heb de arm voorzien van het magneetje wat voor de rokers bekend is in het donkerblauwe pakje vloeitjes waarbij de klep door dit magneetje dicht gehouden wordt.
welk daadwerkelijk nut dit ding daarbij heeft is mij nog steeds niet duidelijk maar dat doet er niet toe, dat magneetje heb ik nu aan de zijkant van de arm geplakt.

heb een stukje afvalhout genomen en daar twee gaatjes in geboord en vervolgens daar twee satepennen in gestoken.
naast de bewegende arm geplaatst en de juiste hoogte afgetekend.
satepennen ingekort en voorzien van ieder twee mini gaatjes waarin in iedere pen een reedcontact gestoken is met daaraan de bedrading die via een drietal kroonsteentjes voorzien van aansluitspanning en twee ledlampjes met weerstanden de boel laat knipperen.

dit is het voorwerk wat uiteindelijk de knipperinstallatie moet gaan worden op mijn waarschuwingspaaltjes bij/langs de nog te maken opgebroken weg op het gedeelte buitenweg.

https://youtu.be/_SgV_XAs4AY

ik denk met dit uitgangspunt weer iets aparts te kunnen gaan creëren ook al zal het nog wel even duren alvorens dit gerealiseerd zal zijn.
hoop jullie daarvan wel middels foto,s en filmpje te kunnen laten meegenieten.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

om jullie een idee te geven waar het bovenbedoelde idee zou moeten worden uitgewerkt op de baan dan zou dat op onderstaand plaatje duidelijk moeten worden en dan moet uiteindelijk worden uitgebeeld dat de weg opengebroken wordt en zichtbaar maken :
het opengebroken deel
het vervangen van de rioleringspijpen met hulpvoertuigen enz enz
de wegafbakening met het verleggen van de rijbaan aan de onderzijde en en voorzien van stoplichten en knipperende afbakeningspaaltjes.
waarom stoplichten, omdat de illusie moet worden gewekt dat als er maar één rijbaan beschikbaar is er steeds vanaf één richting kan worden gereden.

daarnaast wordt er geprobeerd om bewegende machines rondom dat deel te realiseren.

Afbeelding

of dit allemaal gaat lukken hangt af of ik dat wat nog achter de oogbollen schuil gaat tot uiting kan gebracht worden.

op zich een leuk project en voor mij weer een hele uitdaging.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Zolderspoor
Berichten: 807
Lid geworden op: 20 mar 2011 23:05
Locatie: Zwolle

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Zolderspoor »

Jan,
Je uitdagingen worden steeds groter (en gecompliceerder) maar ik twijfel er niet aan dat het uiteindelijk een succes - en weer een blikvanger - gaat worden.

Rob


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

zo mannen, ondanks dat dat de bouwvak is begonnen is het ook zo dat men nog net voor dat de mannen op vakantie gingen de straat nog effe opengebroken hebben en de nodige troep nog hebben afgevoerd. toen was het 16.00 uur en weg was iedereen.

Afbeelding

nu maar hopen dat er nog wel wat werkvolk uitgeloot is en geen vakantie mogen vieren en die er voor zullen voor moeten zorgdragen dat het verkeer toch nog wel in goede banen wordt geleid en hopelijk tot dat dat geregeld is er geen al te ernstige ongelukken zullen gebeuren.
we wachten af.

wordt vervolgd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

erik-n-fan
Berichten: 1040
Lid geworden op: 19 jul 2011 10:15
Locatie: A'dam

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door erik-n-fan »

Leuke scène jan!


Mvg, Erik

Erik-N-Fan modulebaan - Eerdijk - Huidig grote baan
Bosweg industrie (NL III-IV) - Huidig rangeer emplacement
Rangeerdiorama - Passerende treinen op enkel spoor

Instagram: erik_n_fan
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7346
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Krab »

Hoop dat ze in de vakantie doorwerken voor je Jan anders maar 3 weken wachten :lol:


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

ja de vakantie wordt een verplichte vakantie.

naast de gezondheidsklachten wat betreft de COPD en alles wat daarmee samenhangt plus de extra medicatie om de problemen rondom mijn blaasproblemen krijg ik er nog een fijn probleem bij.
nl. SPIT in de linker onderrug en bovenbil. remedie; leven op paracetamol!!!

kan daardoor niet op of neer en ben gedwongen in een positie te moeten zitten die hobbyen onmogelijk maakt.
elke beweging veroorzaakt een soort 220v stroomstoot die mij dan weer allerhande spastische bewegingen laat maken en zeker niet bevorderlijk zijn voor voor de handelingen als je lekker fijn zit te knutselen.
dit ongemak kan van één dag tot een paar weken duren.

naast de belachelijke temperaturen is het dus niet te doen om me aan de hobby te zetten vandaar de verplichte vakantie.

dus bouwtechnisch effe pauze en dan wordt alles weer vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

erik-n-fan
Berichten: 1040
Lid geworden op: 19 jul 2011 10:15
Locatie: A'dam

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door erik-n-fan »

Beterschap!


Mvg, Erik

Erik-N-Fan modulebaan - Eerdijk - Huidig grote baan
Bosweg industrie (NL III-IV) - Huidig rangeer emplacement
Rangeerdiorama - Passerende treinen op enkel spoor

Instagram: erik_n_fan
Plaats reactie