GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4478
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door spoor65 »

Jan,

Je maakt er weer een hele klus van.

Herkenbaar als achtergrond, door het "ministeck" effect lijkt het wat in de mist te hangen.
Zelf zou ik niet kiezen voor dit systeem, maar, ja ik ben eerlijk, ik had mijn bedenkingen toen je een tijdje geleden aan de achtergrond met de bomen begon,
maar uiteindelijk viel het resultaat mij 100% mee.

Dus ik begrijp heel goed, dat je dat ook met dit item gaat proberen, of het uiteindelijke resultaat net zo geslaagd word dan het vorige, dat gaan we vanzelf zien. Het mooiste vind ik jouw enthousiastme waarmee jij geniet van jouw hobby, en telkens weer ideetjes laat langs komen, die uniek zijn, mss niet algemeen gebruikelijk, maar je maakt er wel een heel persoonlijk project van.

Dat er dan soms een enkele dwaas langs komt, die meer waas in zijn hersens heeft dan respect, respect voor het plezier die iemand op een andere manier heeft dan hij ooit zal kunnen begrijpen, gewoon helemaal niets van aantrekken.

Ik, en vele anderen, genieten van jouw projecten, en bovelal, zoals je al zelf zei, het is jouw baan, jouw plezier en genot.

Ga vooral zo door, ik blijf je volgen.

mvg

Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

MadSeven
Berichten: 515
Lid geworden op: 29 nov 2010 19:00

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door MadSeven »

Ik vind het een krankzinnige aanpak en super dat je vooral doet wat je wilt :D
Ik zie mezelf geen 40.000+ steentjes plakken, ook niet in 40.000 jaar. Doe je ding; het is jouw baan, jouw project!


Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2885
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door WilcoV »

Jan, doe vooral wat je zelf leuk en mooi vindt. Persoonlijk vind ik het ook niks als achtergronden, maar dat is voor mij. Jij moet jouw baan inrichten zoals jij dat wil. Ongeacht wat ik er van vind waardeer ik je inzet, monnikenwerk en het feit dat je gewoon iets onconventioneels wil proberen. Gewoon doorgaan.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

probleem opgelost.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

al mijn trouwe volgers wens ik een fijne kerstdagen toe en natuurlijk een voorspoedig en hobbyrijk 2018


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7346
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Krab »

Jij ook Jan en veel gezondheid ;) .

mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

Hallo allemaal,

ik wilde jullie laten weten dat ik ben benaderd door de moderators inzake de vorm van communicatie in mijn draadje over het wel of niet mooi vinden van mijn brouwsels.

volgens de heren ging deze communicatie, gelijk mijn gevoel, over de rand van het fatsoen.

zij hebben mij toegezegd passende maatregelen te treffen.

voor mezelf moet ik wel vermelden dat ik mij tot op de dag van vandaag niet bewust ben dat ik enig verkeerd ding gezegd heb of gedaan behalve aan jullie in mijn enthousiasme een afwijkende manier van het maken van een achtergrond laat zien.

ben dan ook erg huiverig geworden door deze commotie voor verdere plaatsing van mijn vorderingen in deze en zal dan ook met mate deze zaken nog plaatsen om weet ik veel wat voor discussies te voorkomen. wel jammer dat het zover moet gaan.

Het enige dat ik wil is jullie deelgenoot maken van mijn brouwsels, hersenschimmen of welke andere ideeën of projecten dan ook.

staat tegenover dat ik open blijf staan voor welke vorm van commentaar dan ook zolang de uiting van dat commentaar de normen van het fatsoen niet overschrijden.

ben er ook zeker niet op uit om wat voor veren dan ook in de reet gestoken te krijgen terwijl een bepaalde vorm van waardering wel op zijn plaats zou zijn.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Nico Essers
Berichten: 1616
Lid geworden op: 12 sep 2016 23:20
Locatie: Bunde, Zuid-Limburg

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Nico Essers »

Jan, vooral blijven doorgaan met de dingen die je doet. Ik lees je draadje met veel plezier zoals velen met mij.
De beste wensen en dat we nog veel berichtjes van je mogen zien.


Vriendelijke groetjes Nico.

ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro

Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

NICO,

dank je wel

ik vind het vooral moeilijk om de draad weer op te pakken want de praktijk is dat ik er toch wel erg mee zit.

sta er mee op en ga er mee naar bed. ben er echt kapot van.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4478
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door spoor65 »

Jan,

Begrijpelijk dat dit je heeft aangegrepen, en dat je nu even het gevoel hebt van, moet/kan ik nog wat op het forum plaatsten. Ook ik heb dit in het verleden wel eens gehad, ook wel eens ff een pauze ingelast om ff de boel tot rust te laten komen.

Maar wat mij betreft, ga lekker door zoals je deed, ik geniet er van om jouw werken te zien.
prachtig zoals jij bepaalde dingen weet te bedenken en uit te voeren, precies op de manier waarop Jan er Gein aan heeft. mooi toch.

mvg
Freddy
Laatst gewijzigd door spoor65 op 20 dec 2017 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Hoontje »

In samenspraak met Jan enkele berichten verwijderd.
Graag nu weer terug naar de GEINbaan en haar bouwwerken. (Dat deden de reageerders hiervoor al, dank)

Jan, fijne feestdagen, sterkte en we zien de toekomstige posts graag verschijnen. Neem je tijd.

Met vriendelijke groet,

Hoontje
Team Moderatoren N-spoorforum


Gebruikersavatar

Andre de Ruiter
Berichten: 703
Lid geworden op: 07 sep 2014 10:53
Locatie: Rijnsaterwoude

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Andre de Ruiter »

janiegein schreef: ben dan ook erg huiverig geworden door deze commotie voor verdere plaatsing van mijn vorderingen in deze en zal dan ook met mate deze zaken nog plaatsen om weet ik veel wat voor discussies te voorkomen. wel jammer dat het zover moet gaan.
Jan, ik zou het heel erg jammer vinden als jij op grond van de zure opmerkingen van één narrige kribbebijter je je in je bijdragen op dit mooie forum zou gaan beperken. Ik heb enorme bewondering voor de wijze waarop jij met beperkte middelen onze mooie hobby bedrijft. Ik blijf je volgen.


Met vriendelijk groeten André.

Windows XP, 10, ECoS-ESU, Peco code 55, iTrain 4.1.9, Koploper 9.4, AnyRail.
http://www.b-bridge.org (Last update 2019-06-16)
Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2885
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door WilcoV »

Jan, ik kan me alleen maar aansluiten bij eenieder die aangeeft het jammer te vinden dat je jezelf door negatieve energie laat leiden. Hoewel ik het heel goed begrijp, zou ik toch mijn energie vooral halen uit je hobby en diegenen die je positief benaderen. Kritiek krijgen we allemaal wel eens ergens op en dat is ook helemaal niet erg. Gewoon er uit pakken waar je wat mee kan en de rest aan je voorbij laten gaan. Iedere deelnemer die zijn of haar baan hier laat zien levert een bijdrage aan anderen. Uit alles wat je doet kunnen anderen datgene halen wat ze zelf willen. Sommigen zullen denken, dit is niks voor mij dus ik moet het anders doen en anderen zullen weer ideeën opdoen die ze zelf gaan toepassen. Verder gaat het vooral om wat je zelf wil doen. Jij moet van je baan genieten.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

lieve volgers,

dank jullie wel voor al de ondersteunende woorden.

maar wil toch nog even wat uitleggen.

wat mij dwars zit is niet het feit dat deze persoon kritiek heeft op mijn frutsels als zodanig maar meer de wijze waarop en de gebruikte toon en de ondertoon maar vooral de minderwaardigheid die ik eruit proefde.

op deze wijze is in mijn hele leven inclusief mijn hele bedrijfsleven ( 71 jaar waarvan vanaf mijn 13 werkzaam ) zo tegen mij gesproken.
daar heb ik grote moeite mee.
e.e.a. bezorgde mij hartkloppingen en geen trek in eten en bovendien zeer slecht slapen.
das niet goed dat begrijp ikzelf ook maar vandaar dat ik zei dat het er meer inhakte dan ik besefte.

gelukkig heeft Alwin ( Hoontje ) deze vervelende en voor mij kwetsende teksten verwijderd zodat ik teruglezende dit niet in de herhaling hoef te zien.

natuurlijk blijf ik lekker door klooien met al die gekke ideeën, waar ik eigenlijk best wel trots op ben, doorgaan.
en natuurlijk blijf ik gewoon open staan voor welke vorm van kritiek ook mits dit terecht is en men mij daarover met respect tegemoet treed. lijkt mij tenminste de meest normale omgangsvorm die er bestaat omdat ik naar anderen toe het zelfde standpunt tracht te handhaven.

ik wil dit in iedergeval zo snel mogelijk achter mij laten en hoop eerdaags de voortgang van de nu langzamerhand beruchte achterwand, waarvan inmiddels weer bijna 35 cm verder klaar is ( komt ook door opgekropte machteloosheid dat je harder gaat frutselen :mrgreen: ) te laten zien.

dus ja ik steek niet de kop in het zand en nee jullie verliezen niet mijn enthousiaste inbreng op ons o zo mooie forum.

wordt vervolgd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2930
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Maurits71 »

maak van dat beruchte nu eens beroemd. ik zit altijd met heel veel verbazing/ plezier jou vertelsels/ bouwsels en knutsel werk te volgen, vaak zelfs enige vorm van verbazing in de zin van hoe kom je erop, dus keep up the good work vaders.


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here

Chris83
Berichten: 1002
Lid geworden op: 31 mar 2009 13:29
Locatie: Maastricht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Chris83 »

Ik heb je draadje voor het laatst gelezen toen je die knutselhoek had gemaakt en je op je bestelling zat te wachten die op zee rond dobberde.

Heel leuk die achtergrond, hoe verder ik van mijn monitor af zit hoe scherper het word.
Goed bezig Jan.


Groeten Chris
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

hallo allemaal.

met frisse moed gaan we weer verder met ons draadje/

ik heb in dit geval globaal de achterwand neergezet waar hij straks zou moeten komen als hij helemaal klaar is.
Dus achter station Hooggelegen langs en daarmee de opstelsporen van het schaduwstation buitenbeeld brengend.

de lengte is nu 110 cm en er moet dus nog 49 cm aan de rechterzijde bijkomen.

misschien komt hij op deze manier niet zo ministekachtig meer over.

zie en oordeel zelf.

Afbeelding

ben erg benieuwd wat jullie er zo van vinden.

wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door janiegein op 22 mei 2018 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Michiel
Berichten: 3241
Lid geworden op: 06 apr 2010 11:50
Locatie: België

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Michiel »

Het is creatief, het is origineel, het is "anders", het ziet er goed uit, het laat mensen niet onbewogen, en dat is een goed teken. Het meest storende is nog het Alpenstationnetje in de dominant Hollandse omgeving. :D

Jan, je bent goed bezig. Ik volg al geruime tijd je draadje in stilte, maar daarom niet zonder interesse. Goe Bezig! 8-)


groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)

MadSeven
Berichten: 515
Lid geworden op: 29 nov 2010 19:00

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door MadSeven »

Ga je er passende (gelijke) panden voorzetten? Om diepte er in te krijgen?
Just curious :D


Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2885
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door WilcoV »

Wat mij gelijk opvalt is de dieptewerking van de achtergrond, verrassend goed eigenlijk.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

dank jullie allen voor eerste commentaren/opmerkingen.

ik denk dat de dieptewerking nu pas tot zijn recht komt door het rechtop plaatsen van het geheel.

deze dieptewerking is ook de reden geweest waarvoor ik gekozen heb voor dit systeem in plaats van een kant en klare foto.

dit zelfde effect had nl. ook de bosrand die overigens nog steeds niet in gebruik is omdat daar het wachten nog op de tandwielen van het auto/stadsproject ligt te wachten.

het stationnetje waar Michiel het over heeft staat in principe daar als opvulling en heb nog geen ander "groot" station in bezit.

en op de vraag of er soortgelijke huizen voor worden gebouwd ook dat is nog geheel een open boek met nu nog blanco bladzijden.

belangrijkste voor nu is dat jullie konden zien waarom ik dit daar in mijn fantasie zo had uitgedacht.

ga nu weer vrolijk verder met het laatste stuk van de wand dus nog wel een paar dagen bezig.

wordt vervolgd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2006
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door Bjor »

Dat ziet er goed uit Jan!
Dit station zou er goed bijpassen.
https://www.tillymodels.nl/categorieen/ ... en-andelst

Misschien nog een goed idee voor een Kerstkado?

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

Hoi Ben,

inderdaad zou dat een mooi alternatief station kunnen zijn.

heeft dezelfde maatvoering als alpenstation dus zou daar moeten kunnen passen.

ga in eerste instantie proberen dat gewoon op het oog na te maken.

kan altijd nog als cadeautje op wensenlijst plaatsen.

mocht namaken lukken volgen misschien vanzelf de bijbehorende huisjes/gebouwen.

nieuwe uitdaging ?? denk dat ik daarvoor bij Kees Gorter in de leer moet :lol:


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

had ik alles wat betreft voorgaande artikelen weer aardig op een rijtje en ging ik vrolijk verder met dat waar ik mee bezig ben de steentjesleggerij van mijn achterwand.

kerstavond traditiegetrouw mezelf bezig gehouden met de voorbereiding en de braderij van de kalkoenen tezamen 5 kg vlees en ons als gezin met aanhang dit eerste kerstdag tot ons genomen.
ook traditie getrouw wordt de tweede kerstdag in zijn algemeenheid doorgebracht met bezoek aan familieleden en het ontvangen van familieleden.
alles ging harstikke gezellig en goed tot na de avondmaaltijd de telefoon ging en er een ambulancemedewerker aan de lijn hing die mij vertelde dat ze bij mijn zwager waren geroepen omdat die in huis gevallen was en aldaar met zijn hoofd op de salontafel was geklapt en
daarbij zichzelf een hoofdwond had bezorgd en dat ze hem meenamen om e.e.a. te verbinden want het zag er wel naar uit dat er meer aan de hand was en of ik ook maar even naar het ziekenhuis wilde komen.

dat was om 18.30 uur.
ter plaatse bleek ik te komen in de eerste hulp het leek wel een abattoir.
één en al bloed. afijn om een lang verhaal kort te maken hij is achterover geklapt en op de rand van de tafel met precies de knobbel die we allemaal midden op ons achterhoofd hebben en die was over een centimeter of drie a vier open gebarsten inclusief een hoofdadertje die behoorlijk spoot. een man of drie waren druk bezig met bevriezen en hechten en daarna kreeg hij een soort tulband achtig ding om zijn hoofd gedraaid en het leek nog net geen mummie.

afijn voor dat ik had begrepen wat er nu eigenlijk aan de hand was en wat er gedaan moest worden en de vervolg handelingen inclusief het blijven voor hem in het ziekenhuis voor zijn eigen veiligheid was het 02.30 uur voor ik aldaar weer vandaan huiswaarts keerde met het verzoek s,morgens terug te komen met de zo noodzakelijke verschoning.

voor ik in bed lag was het 03.30 uur en om 07.30 uur er weer uit.
geradbraakt naar zijn huis en verschoning gehaald en weer naar ziekenhuis.

zwager lag breed grijnzend mij op te wachten met alleen maar sorry maar wilde zeker je kerst niet bederven.

oke voor zijn eigen veiligheid ivm de hersenbloeding die hij eind 2015 had gehad inclusief de klap die het hoofd nu had gehad en het verhogen van bloedverdunners mocht hij dus nog steeds niet naar huis.

en jawel heden middag mocht ik hem weer ophalen en met de nodige brieven voor zowel huisarts als de thuiszorg heb ik hem weer thuis afgeleverd en na wat huishoudelijke zaken voor hem geregeld te hebben mocht ik ook weer naar huis.

zo is er een uitgebreide verklaring afgegeven voor het feit dat ik mijn achterwand nog niet klaar heb en jullie het eindresultaat niet kan laten zien.
helaas staan er nog wat huishoudelijke zaken hier in huis op het programma waardoor ik mijn voorgenomen plan om achterwand voor 2018 af te maken niet waar kan maken.

ook komt bij mij sterkere mate het plan naar voren om de huidige baan compleet af te breken door het niet echt voor elkaar te krijgen om alles weer netjes schoon en berijdbaar te krijgen en ergernis veroorzaakt en dus met het hele spul één etage hoger te gaan en de zolderkamer voor mijn hobby in gebruik te nemen met één heel duidelijk doel en dat is om de baan dan zo te maken dat ik gezien mijn leeftijd nergens geen acrobatische toeren meer hoef uit te halen om in geval van een storing ergens bij te moeten kunnen zonder te worstelen en ook wil ik het meerdere lagen anders maken waarbij de bereikbaarheid en onderhoud een hoofdrol zal moeten zijn.

dus voor 2018 heb ik weer grootse plannen.

wordt vervolgd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3621
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: GEINBAAN 1.50m x 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere l

Bericht door maarten »

Tjonge wat een verhaal weer Jan! Beterschap met je zwager en succes met je overwegingen over een eventuele herstart op de zolder! Hopelijk niet te veel van dat soort gebeurtenissen in 2018 voor jou. ;)


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Plaats reactie