GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

met wat passen en meten ben ik tot onderstaande foto gekomen.

Afbeelding

en als het werkt dan ook al is het nog handmatig zou het er zo uit kunnen zien.

https://youtu.be/Y0oPTFxklB8

dit is waar ik verder mee ga met de opbouw cq afwerking.

nog werk zat.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

omdat ik er anders niet meer bij kon komen heb ik eerst de schijf die draait voorzien van een asfalt/beton kleurtje.

helaas is ook deze manier van schijf maken ( karton ) dus nu een puinhoop en kan hem beter gebruiken als ondergrond voor voor de rups op de kermis.

één en al boggel geworden. moet dus toch een ander materiaal wat stijf genoeg is en niet vervormd als je dit gaat schilderen zoeken.

dus zit weer in de nadenkstand en komt er weer niets uit mijn handen.

die schijf zal toch eerst in orde moeten komen wil ik dat wat er boven komt verder af kunnen maken.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2013
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

Jan,

Je kunt proberen het karton weer wat gladder te krijgen door het ook aan de achterkant te schilderen. Maar of hij helemaal vlak wordt, betwijfel ik. Alle zuigende ondergronden (karton, mdf, triplex) trekken krom als je het maar aan 1 kant schildert. Hoe dunner, des te mee het krom trekt.
Wat wel kan, is een schijf zagen uit een plaatje hardboard. Dat kun je aan de gladde kant wel eenzijdig schilderen. Een plaatje van 120 x 60 cm kost nog geen € 1,50. En niet te dik schilderen. Beter 2 dunne laagjes, dan 1 dikke.
Ik ga er van uit dat je wel ruimte hebt voor een hardboard schijf van 3,2mm.

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

triplex en karton ben ik dus nu met enige schande achtergekomen. :mrgreen:

:idea: denk dat ik nog één zes mm dikke lengte laminaat heb staan. dit is schilderbaar en zal zeker niet krom trekken. :!:
deze is 20 cm breed. twee aan elkaar is dus 40 cm en heb voor schijf nodig 37 cm dus dat moet net kunnen. kijken wat dit gaat worden. :lol:

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2013
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

Dat wordt weer een unieke oplossing: de eerste wielerwedstrijd op kliklaminaat! :lol:

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

tussendoor mijn auto weer opgehaald van de APK en kan er weer een jaartje tegen. ;)

verder met de wielerronde. er zijn wat vertragingen naar de werkelijke ronde maar Zandvoort had ook de nodige voorbereidingen nodig alvorens daar daadwerkelijk de F1 kan plaatsvinden :lol: :D :lol: :D


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

nieuwe schijf afgetekend,

Afbeelding

uitgezaagd en op zijn plaats

Afbeelding

nu weer de bovenbouw aanpassen aan dikkere schijf en dan weer schijf in de verf en ga ervan uit dat deze schijf niet meer krom zal trekken.

Afbeelding

morgen verder

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7359
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Krab »

Ben benieuwd naar het resultaat Jan heerlijk prutsen ,super wt er allemaal vanachter die bolle ogen van jou uitkomt :mrgreen:


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

goede morgen allemaal,

met het goede voornemen om vandaag weer lekker met de ronde van Nieuwestad verder te gaan komt bij het opstaan direct een einde aan dit voornemen. Mijn handen en nu ook mijn knieën doen niet mee vanwege de reuma. dus dat wordt weer een dagje met mezelf aanklooien.
ga wel wat proberen maar zal wel gauw weer niets worden.

dus wat ga je dan doen, jawel denken en de nog te maken werkzaamheden overzien.

en dan ben je al gauw aan verdere plannen dan waar we zijn maar neemt niet weg dat vooruit plannen op zich niet verkeerd is.

zo heeft mijn vrouw uit de winkel zo rondom de kerst een paar zakjes van onderstaand plaatje meegenomen.

Afbeelding

dit met het idee daar heeft hij vast wel wat aan of kan dat best ergens voor gebruiken.

nu heb ik bedacht dat als straks die schijf klaar is en ik dat helemaal heb afgewerkt met gaas en bekleding voor de ondergrond van een nog te maken bergachtige afbouw dit natuurlijk ook aangekleed moet worden met het nodige groen.

nu kunnen we natuurlijk daar weer de nodige boompjes voor kopen bij onze Chinese vrienden maar kan ook weer wat proberen te maken.

uit de takken die in dat bovenstaand plaatje zitten heb ik er van ééntje een stukje afgeknipt en dat middels de schaar wat in model geknipt.

dit is dan in de opwaartse stand en net een kerstboom maar als je dit omkeert is het net een spar uiteraard dan ook anders schuin geknipt.

Afbeelding

Afbeelding

als je met een beetje fantasie er hiervan een X-aantal bijelkaar zet moet dat in mijn ogen er best wel acceptabel uit kunnen zien.

het is in ieder geval wel weer iets om in de toekomende tijd mogelijk te kunnen gebruiken.

wat denken jullie van dit "bomen" idee???

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

goede morgen allemaal,

reuma weer redelijk onder controle hebbende ben ik vanmorgen druk geweest met het uitlijnen van de schijf.

in de praktijk liep dat ding aan alle kanten aan en dat bleek te komen dat de motor in onderstaand plaatje niet geheel waterpas op ondergrond stond.

Afbeelding

dat opgelost hebbende ben ik verder gegaan met het uitlijnen van de vaste schijf boven de draaischijf en wel zo dat deze minder dan een halve mm erboven zweeft.
nu kan ik dit wel weer op een filmpje zetten maar dan worden die filmpjes visueel wel allemaal hetzelfde dus dan maar alleen het onderstaande plaatje.

Afbeelding

hierop is duidelijk te zien dat dit er wel iets steviger uitziet dan de kartonnen schijf.

ook is de asfaltkleur zichtbaar die nog één keer een afwerklaag krijgt.

dan moet ik nog aan de voorzijde van de staande wand montage stukken maken waarop het gaas bevestigd kan gaan worden zodat dit bekleed kan worden met een dichtere ondergrond waarop ik weer naar hartenlust met papiermache aan de gang kan.

hiervan volgen uiteraard weer plaatjes.

dus wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

het gaas op maat knippen geeft dus nu het idee van in een abattoir zijn komende van mijn bloedverdunners die me laten bloeien als een runt.

maar goed al stoeiende met dit gaas en een nietmachine zit de basis vast.

Afbeelding

nu nog een afdichtlaag erop waarop het papiermache kan worden aangebracht.

alleen vandaag niet meer, eerst mijn handen verzorgen en weer tot rust laten komen.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

vandaag ben ik weer een stapje verder gekomen.

lekker aan het kliederen geweest met glasvezelbehang om de ondergrond dicht te leggen.

Afbeelding

nu lekker laten drogen. na drogen behoort dit gewoon een harde ondergrond te zijn die makkelijk bewerkt kan worden met papiermache.

het wordt uiteindelijk wel wat dacht ik zo.

PS de verf op de schijf is op waterbasis en door de waterige lijm van het behang gewoon opgelost.

als papiermache op zijn plaats licht gewoon weer even overschilderen. :mrgreen:

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2013
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

Jan,

Een tip: op eerdere foto's met fietsers op de schijf stonden alle fietsertje rechtop. Maar ze "rijden" door een bocht, dus als je ze weer op de schijf lijmt, zou je ze een klein beetje naar de binnenkant van de bocht kunnen laten hellen, alsof ze echt hard door de bocht gaan.

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Hoi Ben,

ik heb voor jou dit even op de foto gezet.

Afbeelding

de winkelhaak staat recht en haaks. het wielrennertje valt uit zich zelf of naar recht of naar links. in dit geval naar links in de rijrichting gezien dus ja ze gaan met de bocht mee in iets schuine stand. :lol:


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2013
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

:D Ik zou ze nog wat schuiner door de bocht laten gaan, afhankelijk van de snelheid van de schijf. Maar het is jouw wielerploeg natuurlijk ;)
En dan dit geluid eronder:
https://www.youtube.com/watch?v=Pz2BjtRJVuE :mrgreen: :mrgreen:

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

het drogen gaat vlotter dan verwacht.

nu sta ik in dubio. het glasvezelbehang geeft een redelijk stevige ondergrond.
nu kan ik natuurlijk met een heleboel kliederboel dat papiermache gaan maken en erop doen en dan toch weer een paar dagen wachten tot dat droog is maar kan natuurlijk ook gewoon dit behang beschilderen en bestrooien en van het nodige groen voorzien.

kan ik in principe gewoon doorgaan met wat ik achter de oogbollen had zitten. ik bedoel ondergrond wat bekleed is zal er waarschijnlijk hetzelfde uitzien met alleen behang als met papiermache. in beide gevallen wordt het bedekt alleen de structuur zal wat wijzigen maar ik denk dat dat niet zal opvallen.
bovendien zie ik een beetje heel veel op tegen het maken van papiermache als ik terugdenk aan de berg die ik jaren geleden in het havengebied heb gemaakt met de daarbij behorende troep en een wachttijd van bijna veertien dagen voor ik daarmee verder kon.

wat denken jullie daarover???

en Ben;
ik denk niet dat het nodig zal zijn om die rennertjes schuiner te plaatsen mede doordat de bocht voor hen ruimer is dan het lijkt.
en de schijf wordt ook nog wat verder vertraagt in draaisnelheid.

renners zullen toch wel racen en niet op toersnelheid gaan.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

goede morgen.

onderstaande plaatjes onderstrepen voor mij dat papiermache helemaal niet nodig hoeft te zijn.

ben begonnen met de boel een beetje afplakken;

Afbeelding

met de spuitbus Zwart, Grijs en beige er op los gegaan;

Afbeelding

met de kwast Bruin en wat Helgroen;

Afbeelding

het afplakspul weggehaald;

Afbeelding

en als laatste de schijf opnieuw in de verf en die moet dus nog een keertje maar dat kan pas als ie droog is.

Afbeelding

en jullie zijn het er misschien niet mee eens maar ik vind dit geen verkeerde uitstraling zonder papiermacheachtige toestanden.

ga me nu bezig houden met een X-aantal van die denne/sparreboompjes te maken voor de nodige beplanting aangevuld met ijslandsmos en dergelijke om het geheel af te ronden.

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

tv_man
Berichten: 1439
Lid geworden op: 05 nov 2009 20:19

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door tv_man »

Erg leuk dit, ik geloof dat rijdende wielrenners op modelbanen, laat staan in spoor N erg zeldzaam zijn. En de manier hoe je het aanpakt is ook origineel.

Het lijkt er inderdaad op dat papier-maché overbodig was geweest nu je gewoon al een ondergrond hebt waar het landschap met alle groen etc. op te bouwen. Ik ken glasvezelbehang niet maar ik neem aan dat dat gewoon stevig is?

Ben: dat geluid geeft wel gelijk die bepaalde sfeer. :D

Een idee dat me nog te binnen schoot wat betreft het van het vinden van een geschikte schijf: een oude LP. Maar het probleem is al opgelost dus dit is niet meer actueel.


- Norman

Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
Gebruikersavatar

Hube
Berichten: 893
Lid geworden op: 20 mar 2018 23:22
Locatie: Twente

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Hube »

Jan, weer mooi werk!
Je zou van de zijkant nog een weg naar de schijf kunnen leiden waardoor het een rotonde word.
En een ploegleiderswagen met een paar fietsen op het dak. En dan dat tour de France ridelletje....
Je kunt nog van alles fantaseren.
Het is wel een heel origineel element voor op een modelspoorbaan.
Een plezier om jouw te volgen.
Groetjes,
Gerard


NS 60-70 -er jaren, Elst, mijn jeugd
z21, iTrain, iMac mini
pr8 baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

tv_man;

dat idee van die LP staat een paar bladzijden terug reeds beschreven. met ook reeds een herhaling van de vermelding dat deze renners uitgevoerd zijn in schaal HO. echter heb ik deze van iemand die mij dierbaar was gekregen en deze persoon totaal geen verstand van schaalverhoudingen had vind ik het toch een eer om dit toch op mijn baan te verwerken. vandaar dat dit project een beetje naar rechts is opgebouwd naast het totale stationsplein plaatje en verhoogd zodat die schaal niet zo direct op zal vallen hoop ik. dus logies dat dat je deze renners waarschijnlijk nergens op een N-spoorbaan tegen zult komen. misschien dat ze ooit nog eens in N zullen worden uitgebracht maar daar heb ik nu niets aan.

Gerard;

ik maak verder geen wegaansluitingen meer aan deze schijf als zijnde een rotonde of zo. ik ben ooit eens in het zwarte woud aan het zwerven geweest en daar kwam je legio van dit soort bochten tegen die in een soort haarspeldbochten de weg naar boven en of naar beneden geleiden. ook kom je dit vaak genoeg tegen tijdens de reportage.s van de tour.

wat betreft het voorgestelde riedeltje nee dat zal er niet komen simpelweg omdat die schijf iedere keer asl er een tram het station verlaat zal draaien. als alles draait zoals het hoort gebeurt dat dan ongeveer iedere drie minuten en ik vrees dat ik knettergek wordt om dit dan continu aan te horen dus nee dat zal hem niet worden ook al is het een leuk idee.

wat de aankleding betreft heb ik weer een plaatje van zoals het eruit kan komen te zien hebben jullie vast een voorproefje.

Afbeelding

we gaan vrolijk verder.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Hube
Berichten: 893
Lid geworden op: 20 mar 2018 23:22
Locatie: Twente

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Hube »

Het is zo ook heel mooi Jan !!
Groetjes,
Gerard


NS 60-70 -er jaren, Elst, mijn jeugd
z21, iTrain, iMac mini
pr8 baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

en weer een stuk verder.

Afbeelding

voor vandaag is het weer mooi geweest en morgen weer verder.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2013
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

janiegein schreef: 15 feb 2020 15:06 (...) het voorgestelde riedeltje nee dat zal er niet komen simpelweg omdat die schijf iedere keer asl er een tram het station verlaat zal draaien. als alles draait zoals het hoort gebeurt dat dan ongeveer iedere drie minuten en ik vrees dat ik knettergek wordt om dit dan continu aan te horen dus nee dat zal hem niet worden
:D :D Dat dacht ik ook al Jan, maar ik kon het laten...... :D :D

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

graag wilde ik van jullie weten wat jullie er tot zover van vinden.

en dan bedoel ik in hoofdzaak wordt de bebossing wat of is dit TE overdreven.

ik denk dat bewegend beeld meer doet dan een plaatje.

https://youtu.be/tS3CmpBwASs

ben benieuwd naar jullie op of aanmerkingen.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Re1044
Berichten: 314
Lid geworden op: 10 mar 2009 18:25
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Re1044 »

Het is een mooi en origineel idee , groet Alexander uit Nieuwegein


Alex
Plaats reactie