[Station Gilze-Rijen anno 1980] en [Tilburg Goederen] in aanbouw...

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Hoontje »

De 3 mm Ad is nodig bij de gele MaK. Bij de rode is het inderdaad 1mm ongeveer...

Ben er niet zo blij mee. Maar goed we zullen zien. Eerst maar eens verder bouwen.

Groetjes
Hoontje


Gebruikersavatar

martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door martindomburg »

Ik denk dat optie 3 heel goed kan hoor. Het probleem met ontsporen bij wissels in bochten geld voornamelijk bij FLm en trix rails. Als je Peco rails goed en netjes legt dan kan je gewoon in een bocht een scherpe wissel kwijt hoor. Werkt bij mij hier ook zonder problemen

Greetz


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7349
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Krab »

Waar blijven de foto's Alwin ???
Zit met smart er naar uit te kijken :mrgreen:

m.v.g. Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Hoontje »

Hoi Sjaak en anderen,

I.v.m. mijn deelname aan het Nederlands Studenten Kampioenschap Theatersport afgelopen weekend, ligt de bouw helemaal stil. Komende dagen ook weer erg druk met allerlei sociale verplichtingen, dus het duurt nog even voor er nieuws is te melden. :( (Hopelijk dit weekend weer bouwtijd!)

Groetjes

Hoontje


Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door shoven »

Wat moet ik me voorstellen bij Theatersport?


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2930
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Maurits71 »

sex achter de buhne :o


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Hoontje »

@ Steven Theatersport is een soort improvisatietheater. Net als wat bv de Lama's deden en de Alpacas nu. Met de toevoeging van een wedstrijdelement. Je speelt in twee teams van vier spelers die elk om de beurt een scene (game) improviseren. Dit gaat puur op enkele spelregels en adhv input die je aan het publiek vraagt. De scene met de meest getoonde inhoud, techniek en amusement, krijgt van de scheidsrechters de hoogste punten. Na ieder 6 scenes te spelen wordt de winnaar uitgeroepen.

@Maurits eeeehm dat is een niet te versmaden onderdeel; ) Zeker als je je droomvrouw er tegenkomt! :mrgreen:


Gebruikersavatar

Ron
Berichten: 3015
Lid geworden op: 17 mar 2010 03:51
Locatie: Huizen

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Ron »

Zeker als je je droomvrouw er tegenkomt!
Doutzen :o

gr. Ron.


Ik rommel maar wat aan!
Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door bob vermeulen »

bestaand die :lol:
Ja, ik heb er ook een :mrgreen:
denk ik

mvrgr Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3622
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door maarten »

Ron schreef: Doutzen :o
Nee, Vera ;)


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Hoontje »

maarten schreef:
Ron schreef: Doutzen :o
Nee, Vera ;)
Neen... allebei! :mrgreen: Doutzen is ooit bij een wedstrijd geweest. Vera kwam drie jaar geleden bij dezelfde vereniging als waar ik lid van was binnenlopen :mrgreen:


Gebruikersavatar

Ron
Berichten: 3015
Lid geworden op: 17 mar 2010 03:51
Locatie: Huizen

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Ron »

Hoontje schreef:
maarten schreef:
Ron schreef: Doutzen :o
Nee, Vera ;)
Neen... allebei! :mrgreen: Doutzen is ooit bij een wedstrijd geweest. Vera kwam drie jaar geleden bij dezelfde vereniging als waar ik lid van was binnenlopen :mrgreen:

Mazzelpik :!:

gr. Ron


Ik rommel maar wat aan!
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Hoontje »

Bouwupdate:

Zo eindelijk weer eens een middagje knutseltijd! :D Aan de hand van de foto's loop ik even de verschillende werkzaamheden langs;

Afbeelding

Rails gelegd en nog eens testen met de breedste MAK NS DE6400 die ik heb...

Afbeelding

Ook het wissel is geplaatst. Deze voert naar de losstraat t.h.v. de Venneweg. Omdat die module nog niet gemaakt is, blijft dit gebied vooralsnog onbebouwd. Later, als de nieuwe [Module Losweg] er is, dan zal het gebied rond het wissel verder afgewerkt worden...

Afbeelding

De moduleovergangen naar [Module Venneweg] moesten opnieuw gemaakt worden. Eerst geprobeerd om e.e.a. zo tegen elkaar te passen. Dat werkte dus niet, dus de sloophamer ter hand genomen...

Afbeelding

Afbeelding

Zo, nu liggen er op beide modules printplaatjes onder de rails. De schroeven zijn enkel tot de lijm droog is...

Afbeelding

De extra lange goederen-test-trein op weg terug naar Tilburg Goederen, hier t.h.v. de Parallelweg, alwaar 1 maand geleden nog een trein ontspoorde. De sporen van dit ongeval zijn nog altijd erg aanwezig...

Afbeelding

Een overzicht hoe de baan er nu bij ligt. Het oogt allemaal haast 'klinisch'. Erg fijn die rust. Het werkt prettig! Uiterstrechts op de foto is ook te zien dat de [Module Keerlus boven] tevens is voorzien van blauwe plaat. Daar komt straks dus de 'definitieve' keerlus op. Daarna kunnen we weer eens rond gaan rijden! :D Zin in!!! :D

Tot zover,

Groetjes,

Hoontje


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Hoontje »

(mini)Bouwupdate:

Vanavond tussen de St. Nicolaas feesterijen door, nog even tijd voor de hobby gevonden! :)

Voordat de rails gelegd kunnen worden, moet de [Module Keerlus Boven] grijs geschilderd worden. Zo vormt het mooi een geheel. Op deze module komt vooralsnog geen scenery, dus probeer ik er op deze manier een strak geheel van te maken.
Omdat verf afmeten niet mijn sterkste vak is :mrgreen: heb ik [Module Station Rijen 1980] ook maar meegepakt. Is het schuim gelijk wat meer beschermd. :)

Het resultaat:

Afbeelding[/url]

Tot zover,

Groetjes,

Hoontje


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Hoontje »

Bouwupdate:

Vandaag een werkdag aan de baan besteedt qua tijd. Helaas geen foto's of filmpjes gemaakt. Eerst ben ik verder gegaan met rails leggen en wilde ik de boog op de [Module Keerlus boven] testen, maar wat bleek, mijn trafo vergeten, dus dat gaat 'm niet worden vandaag... :|

Daarna enkele electrische uitdagingen opgelost. Tijdens Lochem en in Etten-Leur maakte iTrain vreemde keuzes rondom het rangeren richting 'Oosterhout'. Na heel het baanplan na te lopen, kwam ik daar zosnel geen fouten in tegen. Dus dan maar testen... En wat bleek; er zat toch een klein foutje in de bedrading! 1 bezetmelder had ik in iTrain dubbel staan. Het blok bestond maar uit 1 melder + 1 wisselmelder, niet uit 2 bezetmelders en 1 wisselmelder, zoals het wel in m'n baanplan stond. Toen ik de overbodige melder verwijderde bleken er vervolgens best grappige dingen te gebeuren. Zo had ik plots een 'geinverteerde' bezetmelder op het wissel! Dat wil zeggen dat de trein in de ene meldsectie vooruit rijdt en als hij bij de andere meldsectie aankomt, plots omdraait. Dat willen we niet!
Samen met (telefonische) bijstand van Martin Domburg, uiteindelijk het probleem gevonden. Dat lukte maar op 1 manier; via een goed stappenplan; dat leek me even handig om te delen:

> Begin bij de basis; welk blok maakt het probleem?
> Lokaliseer dat blok; welke stekker is het op welke TM44
> Haal alle andere stekkers uit de TM44 en probeer nu eens of het probleem is opgelost? Indien JA: er zitten 2 blokken aan elkaar geknoopt, dat mag niet! Ga stekker voor stekker na welk blok aan welk blok zit!
Indien NEE; gaan we verder.

(Bij mij was het nee :mrgreen: )

> Alle melders voorzien van 'nieuwe bedrading'. Gewoon even solderen en vanaf de rol naar de TM44 leggen.
> Testen of het probleem nu nog bestaat. Indien JA: TM44 stuk -> Leon van Perlo/VPEB inlichten
Indien NEE: Er zit toch ergens een fout in de originele bedrading.

Gelukkig (!) was het bij mij in bovenstaande NEE. Ergens zat dus toch een verwisselde draad. Dus alles onder de baan lostrekken dan maar?! Neen, ik draaide bij 1 melder de A-staaf draad en de melder-draad om en het probleem is opgelost. Wellicht ga ik ooit de draden nog omsolderen zodat de kleuren kloppen, maar voor nu rijd het goed! :D

Volgende uitdaging is nog een onwillige wisselstraat met relais aansluiting...

Maar daar had ik echt geen zin meer in, dus ben met verschillende lengtes goederentreinen m'n helix binnenboog gaan beklimmen bij verschillende snelheden. Bij 50 km/h (schaal, geijkt) komen best indrukwekkende slepen boven, maar lange rijtuigen of bv. de auto-wagons, ontsporen in de eerste wending direct. De boog is te strak daar dacht ik, maar er blijkt een stuk rails wederom beschadigd te zijn :? Ik snap echt niet hoe dat toch steeds kan gebeuren! :x Maar goed, dat gaan we nog aanpakken.
De bogen blijken wel echt te krap voor Vera haar Hondekop, dus ooit moet er toch een andere helix komen vrees ik :? :oops:

Maar goed, al bij al best een vreugdevol dagje met goede resultaten!

Tot zover,

Hoontje


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Hoontje »

Bouwupdate:

Vanmiddag weer op het gemakje geklust. Vandaag stond het verder aanleggen van de keerlus boven en testen of hij het doet.
En jawel, rust en reinheid beloond, want de Hondekop van Vera glijdt soepel door de bochten heen. Ze zijn nu ook met een mal gelegd, dus iets ruimer dan R2.

Afbeelding

Verder ook de blokindeling gemaakt op de [Module Station Rijen 1980]. Er zijn nu 5 blokken gepland. Eerst wilde ik het, net als in het echt doen, dat de AHOB gesloten blijft zolang er een trein aan het perron staat. Maar voor wat ik begrijp uit de iTrain manual, is dat de positionering op zo'n moment moeilijk wordt. Zeker voor analoge treinen. Dus toch maar 2 aparte blokken gemaakt. Kunnen we straks vast wel instellen dat de AHOB vlot sluit :mrgreen: *Grappig dat ik nu geniet van de frustraties van toen :mrgreen: *

Afbeelding

Afbeelding

En zo heb ik het vandaag achtergelaten...

Volgende keer weer draadjes trekken...

Tot zover,

Groetjes,

Hoontje


Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4081
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Ad_M »

Grappig dat ik nu geniet van de frustraties van toen
Een stukje ouder en wijzer noemen ze dat ;) :lol:
Leuk om deze "groei" te kunnen / mogen volgen

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door bob vermeulen »

Hallo Hoontje,

Leuk je werk te volgen.
Natuurlijk gaat ook hier weer het e.e.a. moois ontstaan.

mvrgr Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7349
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Krab »

En nog wat gedaan de afgelopen dagen Alwin ??
Ben er benieuwd naar het resultaat . :mrgreen:


m.v.g. Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Hoontje »

Ha Sjaak,

Jazeker. Gistermiddag een paar uur bezig geweest met de baan. Op 2 draden na alles aangesloten. Helaas geen tijd gehad om te testen. Dat wilde ik vandaag doen, maar daar was helaas geen tijd voor. :cry:
Volgend weekend hoop ik weer wat te kunnen doen en laten zien!

Groetjes

Hoontje


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Hoontje »

Bouwupdate:
Hoontje schreef: Volgend weekend hoop ik weer wat te kunnen doen en laten zien!
Mjah, dat werd dus bijna nog een weekend later :? Vorig weekend geveld door 'koorts e.c.i.' en een 'algehele malaise', zoals dat in mijn vakgebied altijd zo mooi wordt omschreven en dus geen puf om iets aan de modelbaan te doen.
Zo snel als de koorts op kwam zetten, zo snel is hij er ook weer vandoor, dus de afgelopen dagen weer lekker bezig geweest. :D

En met hulp! Vera had de smaak ook weer te pakken, naast de start van haar nieuwe diorama, heeft ze mij geholpen om de oude [Module Station Rijen] te ontdoen van zijn bebouwing en details. Dankzij haar hulp zijn er vervolgens hele plakken scenery gered! 8-)
Ik had zelf mijn zinnen gezet op het behoud van de gebouwen, straatmeubilair en hekwerken, de stoepen etc. zou ik wel opnieuw aanschaffen. Veer dacht daar anders over en dankzij haar, heb ik nu dus grote delen van de module toch kunnen redden!

Afbeelding

De gehavende, half gestripte [Module Station Rijen]. Het stationsgebouw en de perrons zijn waarschijnlijk niet meer te redden, zij zitten te vast. Doch hebben zij ook enorm geleden en is vervanging wellicht de beste optie?!

Afbeelding

Enkele 'geredde' onderdelen; zoals de bovenleidingsportalen, de beide huisjes van Markenburg, het N-detail.de hekwerk, de halve AHOB, perron 1 incl. fietsenstalling, de bossage, boom en zitje met 'hangouderen', de bushalte, een halve meter trottoir, straatmeubilair en nog wat losse frutsels...

Technische verbeteringen/aanpassingen


De baan is de afgelopen dagen technisch getest. De sporen op de nieuwe module [Station Rijen anno 1980] zijn allen aangesloten en getest nu. Alles reed in 1x :o , maar omdat ik 1 railstaaf niet had doorgeslepen, werd er tussen 2 blokken steeds gestopt door treinen. Toen dat opgelost was, reden de treinen onafgebroken hun rondjes

De positionering van het stoptreinmaterieel is getest. Althans, voor de Mat '54 van Vera. Deze stopt nu realistisch langs het perron en trekt vanzelf weer op. Erg mooi om te zien, later volgt een filmpje.

De PNEM bus op [Module Venneweg] heeft sinds de begintijd nog maar 1 werkend zwaailampje. Ik had me er al vaker over verbaasd, want de bedrading werkt en bij 'analoge' testen, branden beide ledjes... Dus het zou in de bedrading moeten zitten.
Omdat ik in de bedrading van de [Module Station Rijen anno 1980] een foutje had gemaakt op het relais naast de OC32, viel me opeens op, dat er 1 van de oranje draadjes van de PNEM bus in een wel heel vreemde uitgang van de OC32 zat. Deze zat namelijk in een weerstandsbank-uitgang. Na omsteken in een sinkdriver-uitgang en het instellen via OC32config, brand nu ook het tweede ledje en voldoet het busje weer aan alle veiligheidseisen... :D

Het electrohuisje op [Module Venneweg] had wat last van een zeer bleke/witte kortsluiting en dat vind ik optisch niet heel mooi. Dus het blauwe ledje zit nu voor de inrichting en het witte ledje erachter; Oordeel zelf:

Afbeelding

Als laatste heeft Vera me erg goed geholpen bij de relaisaansluiting van mijn wisselstraat in het schaduwstation. Ze heeft de hele technische informatie doorgespit en mijn aansluitingen nagelopen. Gelukkig ontdekte ze geen fouten :D Toch bleef de relaisschakeling voor vreemde storingen zorgen. Dus zou het iets in de software van iTrain moeten zijn. Na alle betrokken onderdelen helemaal opnieuw geprogrammeerd te hebben, heb ik nu de storing opgelost. Wél blijft het probleem dat iTrain maar vreemde routes kiest over de relais gestuurde wisselstraat. Zo heeft het programma écht een voorliefde voor spoor 3 en een aversie jegens spoor 2 houden... Maar goed, de treinen rijden! Dat is het belangrijkste!

MCC wordt als het goed is morgenavond geleverd, dus dan kan ik daarmee aan de slag. Daarnaast wordt het dus weer lekker scenery knutselen! :D :D :D :D

Van alle technische vooruitgang heb ik een filmpje gemaakt; dat vind je op mijn kanaal in de jij-buis: FILMPJUUH

Station N-spoor

Deze week kreeg ik opnieuw de vraag van een forumlid of ik toch echt niet met mijn baan naar Hilversum kom later dit jaar. Zoals jullie weten, twijfel ik erg. Voor nu is er simpelweg te weinig te zien, of in elk geval niets nieuws ten opzichte van mijn vorige deelname aan beurzen.

Mede met dank aan de reddings-/bergingsactie van mijn ega, heeft de nieuwe module nu al behoorlijk wat scenery die toonbaar is. Als het MCC gedeelte voorspoedig verloopt qua aanleg, dan gloort er toch de hoop dat ik met de baan naar Hilversum kom. Maar ik doe nog geen toezeggingen, eerst kijken hoever we komen. Dus ik ga weer lekker op het gemakje verder klussen en hak begin februari de knoop door :)

Tot zover,

Groetjes,

Hoontje


Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4081
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Ad_M »

Eeeh..., leuk filmpje Alwin
Maar eeh..., om Vera nou zo in de hoek te parkeren :lol: :lol: :lol: ;)

Alle gekkegeit op een stokje, dat hebben jullie goed aangepakt

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Hoontje »

Ze ging daar helemaal zelf, vrijwillig zitten :o


Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3622
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door maarten »

Maar wat zegt ze nou eigenlijk? :mrgreen:


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Empl. Oosterhout Vijf Eiken] Nieuwe start [Station Rije

Bericht door Hoontje »

Ze heeft zolang ze daar op dat bed zat, geen woord gezegd. Was druk studerende voor een tentamen...


Plaats reactie