[Station Gilze-Rijen anno 1980] en [Tilburg Goederen] in aanbouw...

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venne

Bericht door Hoontje »

Dank SteveM voor het compliment.

Bouwupdate:

Nog even niet verder gegaan met de straat en het groenen. Om echt goed te kunnen groenen ben ik vaak een dag of wat bezig. Aangezien m'n examenweek 14 januari start, ben ik vooral bezig met studeren en oefenen. Afgelopen donderdag stond gepland om te knutselen, toen kwam er een extra oefenmiddag tussendoor en gisterochtend ... tja, weer wat inspiratie opgedaan voor de modelbaan zeg maar. Vandaag eens uitgewerkt,

Een drugslab! Via Ebay vorig jaar en paar gaspakdragers kunnen bemachtigen en daarmee was het plannetje in mijn hoofd geboren. Enkele dagen later was er een ware golf van drugsafval en -labs in de provincie, dus inspiratie en belangrijker nog, beeld van deze schimmige plaatsen!
Met de kerstdagen ook de kamer eens opgeruimd en de laatste MC de Spoorstaaf modules ontmanteld. Op een van die modules stond een Romney-loods. Die had ik lekker roestig gemaakt. Het vervallen uiterlijk past prima bij mijn idee. Dus aan de slag!

Afbeelding

In het lab wat dus al verlaten is, horen allerlei gevaarlijke stoffen, vaten, gereedschappen etc. etc. Via DM-Toys/Modellbahn Union kun je allerlei 3Dgeprint interieur krijgen. Hier heb ik tijdens Station N-spoor 2018 heel wat van ingeslagen en dat komt nu van pas.
Alle onderdelen en de gaspakdragers geschilderd...

Afbeelding

Proefpassen van de verschillende onderdelen. Dit doe ik nagenoeg altijd. Vaak volgen er meerdere varianten, voordat ik het definitief allemaal vastzet...

Afbeelding

Eindresultaat na een klein uurtje schuiven met materialen...

Afbeelding

Een gaspakdrager ontfermt zich over een vat, terwijl een ander de machines probeert uit te schakelen...

Afbeelding

Onderzoek ter plaatse...

Afbeelding

Een voor een worden alle vaten en het afval naar buiten gebracht. Buiten wil ik nog een smoetzige vrachtwagen neerzetten. Aangezien bij de buren al brand is, ga ik hier niet ook nog een brandweerwagen plaatsen. Dat is teveel van het goede...

Afbeelding

De Romney-loods. Een messing bouwkitje van N-detail.de. Stond dus ooit op de MC de Spoorstaafmodule...

Afbeelding

In de loods heb ik een LED-strip aangebracht van 12V, warm wit. Moet nog goed gedimd worden. Dit is veel te fel. Op de baan wordt hij aangesloten op 7,5V, hier is het 15V, dus dat zal sowieso al wat schelen qua lichtsterkte. Met de OC32 regel ik verder dat er een mooi licht gaat stralen...

Afbeelding

Inkijkje in de geplaatste loods. Straks komen er nog bossages en een hekwerk voor, dus dan zie je het amper nog vrees ik. Ach, gelukkig hebben we de foto's nog hé!

Tot zover,

Groetjes,

Hoontje


Gebruikersavatar

Robert_N-Nm
Moderator
Berichten: 2083
Lid geworden op: 15 sep 2008 16:10
Locatie: Reading (UK)

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venne

Bericht door Robert_N-Nm »

Dat Oosterhout is maar een gevaarlijke buurt. Huis in de fik, lekkende chemicaliën. Het enige wat nog mist een paar blokkades naar een veebedrijf/boerderij welke geruimd wordt vanwege een besmettelijke ziekte uitbraak en een verdwaalde parachutist die in de hoogspanningmast is beland (of zoiets).

MvG
Robert


Fan van Alpenbanen in N(m)
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venne

Bericht door Hoontje »

Jij hebt in mijn aantekeningen lopen neuzen?! :lol: Paar van die zaken gaan er ooit nog komen namelijk...


Gebruikersavatar

Robert_N-Nm
Moderator
Berichten: 2083
Lid geworden op: 15 sep 2008 16:10
Locatie: Reading (UK)

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venne

Bericht door Robert_N-Nm »

Gokje. Ik heb geen spiekbriefje.


Fan van Alpenbanen in N(m)
Gebruikersavatar

Hans
Berichten: 1514
Lid geworden op: 03 dec 2010 16:06
Locatie: Zoetermeer

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venne

Bericht door Hans »

Hallo Alwin,

Wat een leuk idee.
En fraai uitgevoerd ook. Gave details.

m.vr.gr.

Hans


XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3621
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venne

Bericht door maarten »

Leuk idee Alwin! ;) Inderdaad wel actueel hier in de regio jammer genoeg. Misschien zelf nog een paar cubitainers knutselen?
Afbeelding


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venne

Bericht door Hoontje »

Dank heren. De kuubs komen er. Maar dan in een bossage ;) ooit. Heb er al mooie geprinte varianten van gezien. Dank voor de tips



Groetjes

Hoontje


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venne

Bericht door Hoontje »

Bouwupdate:

Afgelopen 2 weken bezig geweest met het groen en de 'finishing touches' rond het drugslab. Daarbij heb ik voor het eerst de elektrostaat van RTS (de Greenkeeper 25KV) gebruikt. Het resultaat is mooi, maar om nu te zeggen dat er met het blote oog er veel verschil is waar te nemen ten opzichte van de eerder ingestrooide grasjes met de 'stofzuigermethode'; nee dat niet. In schaal H0 zie je wel verschil, op mijn testplank heb ik 12mm grassprieten gebruikt, dan is het heel duidelijk en mooier met de greenkeeper! Bon, Hieronder een uitgebreid fotoverslag van de vorderingen. Eerst een paar overzichtsfoto's, zodat je de vorderingen in het grotere geheel ziet. daarna verschillende detailopnamen.

Afbeelding

Start van de aanleg van het perceel. Het Romneyloodsje wordt uitgemeten op het perceel. Daarna wordt de ondergrond nog verder in een basiskleur geverfd, zodat het grijs/blauw van de onderplaat niet meer opvalt straks...

Afbeelding

Perceel met het 'basis' groen en bestrating. De eerste bossages zijn aangebracht, verdere details ontbreken nog...

Afbeelding

Perceel met 'basis' groen, uitgebreid met grassen en bosjes. Achterin zijn wat bomen verschenen en de eerste grote details, zoals een tank naast de loods zijn zichtbaar geworden...

Afbeelding

Het eindresultaat. Een desolate loods met vervuiling rondom en een louche handelaar die zijn vrachtwagentje vol laadt met spullen...

Afbeelding

De aanleg van rijplaten. Een oprit naar de loods ontbreekt, dus zijn er provisorisch rijplaten neergelegd...

Afbeelding

Preiserperspectief. Goed te zien is dat de loods erg donker is en de inrichting (bijna) niet te zien is. Dat is de bedoeling, alleen als het licht in de loods brand, moet je zien wat er in gehuisvest is!

Afbeelding

De poort komt nog van mijn oude MC de Spoorstaaf modules, werkstatt Alschüberg. De waarschuwingsborden heb ik erop gelaten voor wat extra details...

Afbeelding

Een zogenaamde 'controlefoto'. Met behulp van dit soort foto's kijk ik of het beeld in m'n hoofd ook tot leven is aan het komen en anderen kunnen zien wat mijn intenties zijn om te laten zien. Daarnaast kan ik zo beter bepalen of kleuren kloppen en bijvoorbeeld alles goed aansluit bij de achterwand.
Gemiddeld bij een perceel als dit schiet ik zo'n 10-20 bruikbare controlefoto's...

Afbeelding

Zelfde soort controlefoto. Nu dus met toegevoegde details en grasjes...

Afbeelding

Afbeelding

Detailfoto's van ingestrooid met gras, maar nog niet het overtollige materiaal weggezogen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zelfde locatie, zelfde details, alleen nu helemaal af en met weggezogen overtollige materialen...

Afbeelding

Afbeelding

Op bovenstaande foto's een grote tank. Ook afkomstig van de oude clubbaan modules. Toen al verouderd met poeders en allerlei details erop aangebracht...

Ter afsluiting nog wat random detailfoto's van dit perceel:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op naar de achtertuin van de buren! Inmiddels zijn daar de voortuinen en achtertuinen van in aanleg, dat laat ik een andere keer zien!

Tot zover,

Groetjes,

Hoontje


Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venne

Bericht door bob vermeulen »

Hallo Hoontje,

Wat een update met al die foto's.
Mooi stukje scenery geworden en het onderwerp is ook leuk gekozen.
vooral de rijplaten ten behoeve van de vrachtwagen zijn mooi bedacht. Die zie je niet vaak op een modelbaan, super :?:

mvrgr Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door Hoontje »

Dankjewel @bob vermeulen

Bouwupdate:

Helaas, de examens heb ik niet mogen behalen. Ik werkte te netjes en lette teveel op details... Ok, dan pas ik dat toch toe in deze hobby? ;)

Dus verder met de voortuinen en opritten van de beider woningen aan de Venneweg 24 en 26.

Afbeelding

De voortuin voor het brandende pand wordt eenvoudig. Anders kun je amper binnenkijken en dat is bij dit huis echt de bedoeling.
Het fel groen is onverdunde acrylverf. Zeer chemisch kleurtje op de foto, in het echt valt het mee...

Afbeelding

Terwijl de verf droogt, begonnen met de beider opritten voor de woningen. Links modern, volledig betegeld met stoeptegels van Markenburg. Ik heb ze uit de set gehaald van de perondelen B van Markenburg, deze had ik nog over. Rechts is grind gestrooid van Busch...

Afbeelding

Afbeelding

Details van de opritten. Minimaal groen, dat komt dadelijk. Het gras is met een elektrostaat geplant. Ook de kleine bosjes links van de linker oprit. Het effect blijft me verbazen van het apparaat...

Afbeelding

De voortuin voor het brandende pand krijgt vorm. Heggetjes van schuurspons en wat groen strooisel. Dat laatste is de 'supermix' van Anita Decor. De oprit ligt vol met Woodland Scenics fine turf 'earth' en 'dark green'. Daaronder, nu niet zichtbaar, een grindpaadje van Busch ballast grey.

Afbeelding

Beide opritten. Links is klaar. Het gras is van Faller 'dark green' en dus met behulp van de electrostaat geplant. De auto is van Busch, voorzien van NL kentekenplaat en wat extra details natuurlijk...

Afbeelding

Afbeelding

Details van de voortuin voor het brandende pand. Het ligt hier nog vol met groen en is nog niet goed droog. Straks zuig ik al het overtollige groen weg met de stofzuiger. Kijken of dan de grindpaadjes, tegels en details te zien gaan zijn...

Afbeelding

Detailoverzicht van de voortuin voor het brandende pand, nu is al het overtollige groen weggezogen. Duidelijk zichtbaar is het grind op de oprit en een paadje naar de poort naast het huis...

Afbeelding

Even een tussendoor totaalplaatje. Links van no. 24 is dat perceel ook al geverfd in voorbereiding op de scenery aldaar. Wat daar komt weet ik nu nog niet precies...

Tot zover vandaag,

Groetjes,

Hoontje


Gebruikersavatar

geertvt
Berichten: 274
Lid geworden op: 08 nov 2018 19:27
Locatie: Oisterwijk

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door geertvt »

Geweldige details, mooi hoe jij per segment je scenery helemaal afwerkt. Inspirerend!


Groetjes Geert

DR5000 & Z21
Fleischmann zonder bedding
MacOS & iTrain 4.1 Standard
Railmodeller Pro

Voormalige Baan: Our Way Or The Railway
1e project: Kerstbaantje 2019
2e project: Minibaantje
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Hoi Alwin, die groene verf komt op meerdere plekken naar mijn mening lelijk onder het strooisel uit. Als je ipv die groene verf een grond kleur zou gebruiken ziet dat er al een stuk minder storend uit.

Een ander verbeter puntje zijn de rolluiken van huis nr. 26, die kan je denk ik en wat beter inkleden( als ze zover naar buiten moeten lijsten er omheen, van wat fijner materiaal maken( ik doe dat altijd met flatkabel zoals je weet) en je kan ze in sommige gevallen verder naar binnen plaatsen. In Nederland let ik er niet zo op maar bij Duitse huizen liggen ze meestal binnen de muren ipv dat ze er buiten liggen.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door Hoontje »

@neudalhausenstadbahn Hmm zal eens kijken naar de rolluiken. Hier liggen ze buiten het raamkozijn zonder lijst zelfs, armtierig buurtje.
Het groen is inmiddels opgedroogd en niet meer zichtbaar, dus dat heeft zich al opgelost ;)

@geertvt Dank. Kleine stapjes, dan gaat het goed :) En werkt ook gewoon lekkerder.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door Hoontje »

Bouwupdate:

Vandaag eventjes geknutseld. Maar het wilde een keer niet lekker, dus niet teveel gedaan.
Op het programma stond de achtertuin van het brandende pand. Hij is wat simpel ingericht met een gazon, wat bossages en kinderspeeltoestellen.
Enkele foto's:

Afbeelding

Met het rechterhuis ben ik dus bezig in de achtertuin. Zo zag het eruit voor ik begon...

Afbeelding

In plaats van sneeuw, viel hier statisch gras uit de lucht...

Afbeelding

De boel gekuist met een stofzuiger. Tadaa een mooi strak, groen gazon!

Afbeelding

Ik heb wat losse tegels als wandelpad gelegd door de tuin van de achterdeur naar de poort. Die lagen er eerst, daarna heb ik het gras eromheen gestrooid. Wel opletten dat er geen lijm bovenop de tegels zit, want dan verdwijnen ze dus...

Afbeelding

Een mooie grasmat met verschillende tinten groen...

Afbeelding

Vanuit deze hoek ziet het er al redelijk af uit. Ook in de achtergrond is groen geplaatst in overgang naar de achtergrondfoto...

Afbeelding

De speeltoestellen, een glijbaan en een zandbak. De zandbak is natuurlijk goed gevuld met zand (Busch). Ook hebben de spelende kinderen wat gemorst...

Afbeelding

Een totaaloverzicht van dit perceel, Venneweg 26. Ik ben voor nu tevreden. Aan straat komen nog straatlantaarns en enkele details, maar verder laat ik het zo denk ik. Anders wordt het al snel te druk. Heb nog wat met bomen zitten spelen, maar wat ik zei; dat gaf teveel onrust...

Tot zover,

Groetjes,

Hoontje


Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door bob vermeulen »

Hallo Alwin,

Het ziet er prima uit en als je zelf tevreden bent wat wil een mens nog meer :D

Lekker doorgaan aan een nieuw projectje zou ik zeggen.

mvrgr Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Gebruikersavatar

Merijn
Berichten: 308
Lid geworden op: 16 apr 2017 13:09
Contacteer:

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door Merijn »

Hoi Hoontje, leuk al die details! Goed bezig. Grt, Merijn


(Her)beginner. Tapijtrijder. Digitaal. NS Ep. IV en V

https://www.youtube.com/channel/UCWOkW7 ... 8m4LublUXA
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door Hoontje »

Dank beiden.
Vanavond gastvrij ontvangen bij Mark van Markenburg. Hij lanceert binnenkort een nieuwe serie en ik heb de eer twee gebouwen uit die serie al te mogen maken. Welke en hoe ze heten, hoor je binnenkort op markenburg.nl!

Groetjes

Hoontje


Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7346
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door Krab »

En hoe is het met de update van de baan of heb je daar even geen tijd meer voor door werk en carnavals weekenden ?


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

geertvt
Berichten: 274
Lid geworden op: 08 nov 2018 19:27
Locatie: Oisterwijk

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door geertvt »

Krab schreef: 20 feb 2019 14:13 En hoe is het met de update van de baan of heb je daar even geen tijd meer voor door werk en carnavals weekenden ?

mvg Sjaak
Waarschijnlijk! :lol:



Groetjes Geert

DR5000 & Z21
Fleischmann zonder bedding
MacOS & iTrain 4.1 Standard
Railmodeller Pro

Voormalige Baan: Our Way Or The Railway
1e project: Kerstbaantje 2019
2e project: Minibaantje
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door Hoontje »

Nee helaas heren. Gewoon even geen inspiratie. Aantal projecties mislukte en de laatste weken vooral bezig met oefenen en studeren voor m'n brandweer herexamen. Met resultaat! Geslaagd!
Maar de inspiratie voor de baan is nog niet terug. Morgen eens flink opruimen. Hopelijk helpt dat!

Groetjes
Hoontje


Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2006
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door Bjor »

:) Alwin,

Van harte gefeliciteerd met de succesvolle afronding van je opleiding. Die inspiratie komt vanzelf weer terug. Gewoon even afstand nemen. :)

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3621
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door maarten »

Gefeliciteerd, gediplomeerd spuitgast! ;)

Gewoon even afstand/rust nemen, die inspiratie komt vanzelf wel weer.


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7346
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door Krab »

Gefeliciteerd Alwin met het behaalde resultaat dat heb je in de pocket zitten .
En wat het even geen zin hebben we allemaal wel eens ,maar wat Maarten en andere zeggen dat komt wel weer ;) .


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door bob vermeulen »

Gefeliciteerd met het uiteindelijke resultaat.
Kan wel te pas komen z'n diploma.......
(zonder diploma kom je ook nergens overigens ;)

mvrgr Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com

FidOo
Berichten: 5649
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: [Racc. Oosterhout Vijf Eiken] Verder met de module Venneweg]

Bericht door FidOo »

Thnx voor de reminder waarom we in het "normale" deel van Nederland geen carnaval vieren...


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Plaats reactie