Backeramm am Rhein

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

enderscw
Berichten: 690
Lid geworden op: 29 mei 2012 20:23
Locatie: Apeldoorn

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door enderscw »

Vette taurus! ;)
Weer strak werk geleverd hoor! Ziet er meer herfstachtig uit zo met dat bruin.

Ik zeg vooral zo doorgaan.


Groet,

Wouter


Every day is a school day.
Gebruikersavatar

Smolderz
Berichten: 260
Lid geworden op: 22 sep 2008 14:54

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Smolderz »

"Ja maar huiliehuilie luister eens dat ding is net zo duur als een lokomotief snifmekkerblaat". Dat klopt, maar die lokomotief wilde pas gekocht worden als jij een gaaf landschap hebt gemaakt, en bouwen is minstens zo leuk als rijden!
Hou me tegen jonguh!! :twisted: :twisted: :twisted: :lol:


Gebruikersavatar

Folkert van Wijk
Berichten: 1160
Lid geworden op: 15 jan 2018 12:11

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Folkert van Wijk »

Erg mooi! 't Lijkt wel echt!


Gebruikersavatar

Schachbrett
Berichten: 3595
Lid geworden op: 24 aug 2010 21:44
Locatie: Veghel

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Schachbrett »

Schitterend die herfsttinten,echt gaaf. _o_

Gr Chris


Gr Chris

Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben

Raymond
Berichten: 1904
Lid geworden op: 19 sep 2008 23:03
Locatie: utrecht

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Raymond »

Prachtig Jeroen👍🏻
Ik vind die muur/tunnel ook net echt!!!
Ene idd zo'n grasmaster is echt een geweldig ding!....het ding is niet goedkoop maar het werkt wel super goed......ik heb trouwens wel gemerkt dat de speciale lijm die ze ervoor verkopen beter werkt dan gewone houtlijm!

Groet,
Raymond



Raymond (UK)
Berichten: 1093
Lid geworden op: 01 mar 2014 19:02
Locatie: Rotherham

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Raymond (UK) »

Sluit me aan bij Folkert. Dit plaatje is net echt. Top werk weer meneer Jeroen.


I like sitting in my hottub with a beer or two…...
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Jeroen
Berichten: 3897
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Jeroen »

Okay, even tijd voor de grote antwoord-ronde. Meer foto's ben ik aan het maken, maar er is sprake van een ballotage, en lang niet alles is even mooi. Alleen gave foto's gaan het net op, de rest gaat in de prullenbak. De 'failure-ratio' wilde u weten? Wel: 12:1 ongeveer.(@SmolderzAlleen de beste kenne blijve he, Rikkert! Doe't d'n moeder de groeten! :lol: ) Voorts was ik ook flink bezig met groenen, grassen, struikenen, bomenen en alles. En nou ga ik nog ff lekker rijden met die handel hier.

Okay. @Iedereen die hier complimenten enzo gaf:

Dank daarvoor. Zolang het mensen maar motiveert, heeft mijn bijdrage hier op het forum zijn nut denk ik dan maar. Dat je die flauwekul van mij al leest vind ik al dapper......niet door te komen toch, die lulverhalen? |:(

@bob vermeulen ,

Niet bang zijn, iemand met jouw skills regelt dat zo effe. En die loks zijn niet compleet van suiker. Bij mij blijft er wel eens eentje -ja, ook een nieuwe!- hangen in de bovenleiding. Ik test altijd met de fijnste (vaak de nieuwste) lok om te checken of het allemaal goed hangt. Gouden tip: proefrit numero uno niet meteen max blaf onder die draden door. Net als met je eerste date zeg maar..... :roll:
Adriaan schreef: 29 jul 2020 21:06 Schitterend heer Jeroen.
Mijn complimenten.
Begrijp ik goed als de baan gereed is dat je dan een spoorbrug maakt naar de buren voor het uitvoeren van de gezamenlijke hobby?
Ehm, Adriaan. Zoals wel vaker snap ik deze even niet. Kun je je vraag even toelichten? Het antwoord op 'spoorbrug maken' zal onomstotelijk 'nee' blijven trouwens. :mrgreen:

@HST ,

Dank voor je leuke reactie. Ach, alles op z'n tijd, maar het scheelt dat dit niet mijn eerste project is. Je hebt in ieder geval al een soort volgorde in je hoofd. Ik ben het met je eens dat de bovenleiding in een later stadium makkelijker is aan te leggen, maar dan moet ik weer veel slopen en daar heb ik dus weer geen zin in. Bovendien, in deze schaal is het toch allemaal zo'n pielwerk dat ik dat er wel bij kan hebben. En oja, eerst een steunmuur en dan dat voetje er nog inschuiven? Dat kun je mooi vergeten. Ook is het leuk soms de bovenleidingsmasten in je muur te maken, zoals ik op het bestaande deel al had. Je ontkomt er dan niet eens aan. De bovenleiding compleet fatsoeneren en verven doe ik natuurlijk pas helemaal aan het eind. Met name het verven van de draden is niet een al te leuk klusje.

@Wim H ,

Voor de muurtjes gebruik ik eerst een basiskleur. Vervolgens ga je met steeds dunnere verf te werk, en uiteindelijk dus ook washes. Liever twee dunne dan een dikke. De gemiddelde hetero-man zal dit herkennen, overigens. :? :mrgreen: Als het allemaal goed (!) droog is, ga je met de drybrush techniek aan de gang. En later nog wat bijpunten met poeders, al dan niet nat die je later uitveegt. Gewoon proberen. Je zult zien dat je portaal/muur gaat leven!

@Raymond ,

Ja, ach. Is inderdaad even een investering zo'n RTS Grassmaster. Ik heb die 35 KV gekocht na wat zoeken op onder meer ons mooie forum. Als je een beetje zoekt op internet, precies wat ik deed, en je verzamelt de juiste grasjes enzo kom je een heel eind. En ik denk dat je de investering er dan zo uithaalt. Ik zit nu al uren naar mijn resultaten te kijken, en die had ik gewoonweg nooit met mijne oude manier kunnen realiseren (te weten: zelf de vezels erin planten met mijn lompe houthakkersklauwen). Kleine graspolletjes wordt wat te lastig in onze schaal, maar dan kun je altijd nog van die matjes gaan gebruiken. En dat is ook wat ik nog moet aanschaffen.

In elk geval ben ik al bezig met het maken van bomen en struikjes met die elektro-halveliter. Werkt heel gaaf. De spuitlijm is op, en mijn zin ook voor vandaag.

Fijne avond!

J.


Afbeelding

Adriaan
Berichten: 617
Lid geworden op: 09 feb 2013 19:21
Locatie: Voorburg

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Adriaan »

Beste Jeroen,

Er komt toch een eind aan het bouwen van je fenomenale, prachtige, super, grootse, magnifieke, luxe, gedetailleerde modelspoorbaan.
Vandaar mijn idee, ga richting buren en voila, dat is frans, gij kunt weer jaren vooruit.

Een goeie groet van Adriaan.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Jeroen
Berichten: 3897
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Jeroen »

Zo hey,

Dat was weer even geleden. Noem het een maand radiostilte. Maar het is niet dat we omkomen van het werk dat normaliter betaald wordt, maar uiteraard vanwege het mooie weer. Nu de herfst qua seizoen en meteorologie echt aanwezig is, zou je zeggen dat het modelbouwseizoen ook weer officieel geopend is. Wel, dat was het al in maart. Ik heb zeker niet stilgezeten. Soms rijd je het stof even van de baan, soms knap je wat lokjes op, en soms bouw je in de tuin wat boompjes.....dat kan trouwens prima met prachtig weer. Een saaie F1-wedstrijd of een vrije training leent zich daar ook uitstekend voor. Iedereen doet die hekjes, dus ik ook. #ikdoegewoonnoglekkermee.

U zei herfst? Wel, die zag ik al aankomen, ja. Een lang gekoesterde wens krijgt langzamerhand vorm. Vanuit het lange eind van de kamer genomen. Links het deel dat voor velen al bekend is, rechts het deel in aanbouw. Ik sta met mijn rug naar het raam, en de treinen rijden dus achter mij langs. Rechtsonder de nieuwe schaduwdelen dus.

Afbeeldingle chambre 240920

Een deel van het nieuwe deel krijgt dus herfstkleuren. Dan gooi ik er nu even een zooitje foto's tegenaan van de nieuwe begroeiing. Veel, zoniet alles met dank aan de RTS Greenkeeper. Ik ben flink bezig geweest met dat ding en we zijn al redelijk vriendjes. Sterker, ik had dat ding veel eerder moeten kopen. Veel dingen ga ik niet eens meer kopen....die maak ik vanaf nu gewoon zelf. Voorzover ik dat niet al deed.

Afbeelding

....en iets meer in detail....

Afbeelding

Afbeelding

Vooral van die velden samenstellen is erg leuk om te doen.

Afbeelding

Het deel links moet nog wat struiken en bomen krijgen, maar die ben ik nog aan het maken. Het is flink wat werk, zeker de voorbereidende stappen van het draaien en het maken van de stam. Ik plaats straks nog wel wat foto's van het proces.

Afbeelding

Aangezien ik dat nog moet doen, doen we ook voor de liefhebbert nog een paar foto's van wat treinen. Ik rij ook genoeg tegenwoordig, en eigenlijk staat alles wel op de baan nu. Er zijn een paar treinen die echt niet thuishoren in het Rijndal, maar -om @Adriaan gerust te stellen- ik heb nog een zolderkamer gelijkwaardig van grootte die nog helemaal mee moet gaan doen met het huisvesten van al deze treinen. Jeroen is dus nog lang niet klaar met bouwen!

Van het oudere deel kijken we naar het perronspoor voor de boemel. Aan de tegenzijde raast de IR van een tijd geleden, getrokken door een 103 van heeeeeeeeeel lang geleden, lekker door.

Afbeelding

Typisch zo'n lok die ik had liggen, en nodig eens een beurt nodig had. Ik heb verschillende 101's, maar deze is toch wel mijn favoriet. De EC is ook al een oudje, maar met z'n 10 wagons een gezellige verschijning tussen de goederentreinen.

Afbeelding

...en favoriet omdat ie khenkherreeehkuettefauul ish joonguh!

Afbeelding

Een heel stuk schoner, korter en nieuwer is de 146.....die hoort hier niet echt, maar goed. Rijden moet ie!

Afbeelding

Een stukje nieuwer nog is de 186 van Minitrix. Bewust naar gezocht omdat hij mooi die zware (letterlijk!) REE-models Intermodal blabla-wagons rond kan zeulen. Minitrixjes met sound zijn altijd sterker dan FLMannetjes met sound. Die zebrastreep heeft ook wel wat.

Afbeelding

Nou, voor alle Nederland-gekkies nog een lok die ik hier op dit forum toch weinig voorbij zie komen. Ik heb 'm destijds eigenlijk alleen maar besteld omdat er een haaienbek op zit, want dat doet met denken aan een apparaat wat ik zelf mag/moet besturen van tijd tot tijd. Een beetje onderzoek leerde verder dat ie ook wel eens iets van ketels trekt/trok, en dan neem ik maar even de vrijheid om die sleep te dirigeren via dit Rijndal naar......whogivesafuck Rangierbahnhof. Zuurtjes, kom er maar in! :mrgreen: 8)7

Afbeelding

De verhaallijn is natuurlijk compleet zoek, maar tijdens het fotograferen kwam het zonnetje nog even op het oudere deel van de baan staan. Naja, het kost toch weinig, dus dan maar direct een foto van de rotswand.

Afbeelding

Als laatste dan een foto die ik even moest maken. Oud, nieuw, oudnieuw, 2ehands, nieuw, herfst. Geef het een prachtige hashtag, maar lok-in-charge rijdt allang rond. Blauwrood broertje is hier maar tijdelijk, en is op doorreis van een oud naar een nieuw baasje. Op verzoek van het nieuwe baasje een foto in dubbeltractie. Het nieuwe baasje is vrij nieuw in deze hobby, en rijdt bovendien vaker dan ik rond in een Mini. Het oude baasje wilde ook nog wat foto's, en daar ben ik verder nog mee bezig.

Afbeelding

Jullie lezen het, #ikdoeechtnogsteedswelmeehoorbitches

J.

Edit: vliegende wortelmans leest ook echt de teksten! Hulde! Sorry Wout, was inderdaad de foto vergeten. Issie! _o_
Laatst gewijzigd door Jeroen op 24 sep 2020 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.


Afbeelding
Gebruikersavatar

enderscw
Berichten: 690
Lid geworden op: 29 mei 2012 20:23
Locatie: Apeldoorn

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door enderscw »

Ziet er weer rete strak uit hoor.

Je moet alleen nog wel een foto plaatsen van die haaienbek want ik zie ‘m niet.


Groet,

Wouter


Every day is a school day.

Kevin Nijssen
Berichten: 129
Lid geworden op: 01 mei 2020 09:37
Locatie: Friesland

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Kevin Nijssen »

Wat zal ik zeggen, weer lekker gewerkt pik! #dejavu mega vette foto’s weer. Vooral die laatste 😉.

Later, Kevin


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Jeroen
Berichten: 3897
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Jeroen »

Dan nog even snel wat over de boompjes. Ik was in principe niet van plan het hele proces hier te gaan beschrijven, want dat mag zo onderhand wel bekend zijn. Als er behoefte aan is geef ik natuurlijk graag een cursus a raison de 10K de neus, want massa is kassa. Flauwekul, ik kan rustig een stappenplan maken, maar nogmaals: dat staat volop overal beschreven. Ik heb geen nieuwe technieken.

Afbeelding

Even in het kort:

-bloemistendraad draaien
-JeroniMHardcoreTree-mix 3.0 RS-R erop smeren (.....)
-vezels erop schieten met behulp van de Greenkeeper
-strooien, afwerken, etc. Bla. Mekker. Co. Vid19.

Ja, er bestaan mensen die denken dat die wolken Corona-uitstralen middels een 5G-zendmast, en dat de ingredienten voor deze extreemdodelijk1!!!1 cocktail uit vliegtuigen komen. Ja. Echt. Die bestaan.

Evengoed, je wordt toch vrolijk van je eigen boompjes? Altijd!!

Afbeelding

Ik ben van alles aan het proberen, maar na een wandeling met de Hund vraagt deze eik toch om een begeleidende biertuin, met zicht op de spoorli....eh, Rijn. Niet?

En ja, het moet een eik voorstellen! :evil:

Afbeelding

En dit dan een berk. Naja, weetje....je probeert wat. Alle moeite is nooit tevergeefs, want alles wat je fakking lelijk vindt, zet je gewoon aan het eind. De mooiste natuurlijk net vooraan; dat trekt toch alle aandacht. Net als solliciteren, zeg maar. 7(8)7

Afbeelding

Als iemand voor de baan verder nog fotoverzoekjes heeft.....let me know!

J.


Afbeelding
Gebruikersavatar

enderscw
Berichten: 690
Lid geworden op: 29 mei 2012 20:23
Locatie: Apeldoorn

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door enderscw »

Tsja wat moet ik hier nou van zeggen.

Oh ja _o_ _o_ _o_ _o_ _o_ _o_

Wat zijn die bomen VET zeg.
Misschien moet ik ze zelf ook maar is gaan maken.


Groet,

Wouter


Every day is a school day.
Gebruikersavatar

traiNiac
Berichten: 2203
Lid geworden op: 28 sep 2014 09:17

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door traiNiac »

Hele fraaie bomen geworden Jeroen :Thumb



tv_man
Berichten: 1439
Lid geworden op: 05 nov 2009 20:19

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door tv_man »

Erg mooi is de herfst geworden daar bij jou zeg!


- Norman

Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)

erik-n-fan
Berichten: 1040
Lid geworden op: 19 jul 2011 10:15
Locatie: A'dam

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door erik-n-fan »

Super voortgang weer! Keep it up.


Mvg, Erik

Erik-N-Fan modulebaan - Eerdijk - Huidig grote baan
Bosweg industrie (NL III-IV) - Huidig rangeer emplacement
Rangeerdiorama - Passerende treinen op enkel spoor

Instagram: erik_n_fan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Jeroen
Berichten: 3897
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Jeroen »

Ik gooi er ook nog wel even 2 foto's bij voor de fan van Oostenrijkers. Het is me toch een droevige dag vandaag, dat je in Oostenrijk komend seizoen niet meer ohne Ende op de tafel kan dansen na een dag plank raggen. De rode daken van de wagons passen dan wel weer aardig in het herfstthema.....

Afbeelding

Normen fuer die Welt vs. geen apres ski. Het slaat wel ergens op vandaag! :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Grtz,

J.


Afbeelding
Gebruikersavatar

william
Berichten: 1199
Lid geworden op: 03 mar 2010 13:01

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door william »

Geen après-ski... :x
Gelukkig wel weer prachtige foto's.

Groeten,
William


Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Gebruikersavatar

Folkert van Wijk
Berichten: 1160
Lid geworden op: 15 jan 2018 12:11

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Folkert van Wijk »

Het wordt erg fraai, mooie rotsen, begroening en bomen.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Jeroen
Berichten: 3897
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Jeroen »

Thanks guys!

Om deze droevige zondag wat meer jeu te geven donder ik er nog maar een paar fotootjes in. Ik heb afgelopen tijd weer zitten klooien met wat groendetails, iets meer naast de rails.

Afbeelding

Ook deze planten en struikjes en hoe je het allemaal ook wil noemen zijn met dank aan de Groenblaffer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook weer een lok die van baasje is gewisseld ontkomt niet aan de camera. Het is weer de zoveelste containertrein hier door het Rijndal.

Afbeelding

Dan doen we de lok en de wagons nog maar even afzonderlijk op de foto's. Natuurlijk niet elke wagon, want anders zit nooit voor 13:10 plaatselijke tijd voor de TV, en dat is toch wel zondagse uitje!

Afbeelding

Afbeelding

Tegenwoordig gaat er niks meer normaal, dat weten jullie wel. Dat hele C*-woord beheerst de media en er gaat zowat geen dag voorbij of je hebt het toch wel weer in meer of mindere mate over dat Mexicaanse biermerk. Je word er gewoon niet goed van. Waar ik ook niet goed van wordt is dat het een soort kapstokartikel aan het worden is. De Whopper bij de BK is uitverkocht vanwege Corona. In verband met Corona staat er een file van 8km op de A12. Deze Ferrari is vanwege Corona helaas uitverkocht. Etcetera, etcetera. Jullie kennen dat wel.
Ook de Backerammers worden niet ontzien, helaas. Het jaarlijkse Rheinische Herbst Bierfest wordt traditioneel afgesloten met een feestelijk ritje met de Rheingold trein. Aan boord moet je zodra de trein rijdt pullen bier naar binnen werken terwijl de lamme gasten een poging doen om te genieten van alle pracht die het Rheintal te bieden heeft. In nuchtere staat is dit ook goed te zien door de panorama-wagons. In de praktijk komt het erop neer dat enkel de kinderen wat van de omgeving zien, want die drinken in het beste geval Spaezi, en daar word je niet zo dronken van. De volwassenen zitten eigenlijk alleen maar te zuipen en beginnen de schaarsgeklede vrouwen een beetje lastig te vallen.
Maar daar komt ie.IN VERBAND MET CORONA is de traditionele lokomotief in onderhoud. Dit betreft een heuse E10, en die is dus al weken op zijn beurt aan het wachten bij Lokwerstatt Loebbers AG. Hoofd onderhoud Dr. Hansl komt namelijk om in het werk. De Backerammers moesten dus helaas de firma Dispolok bellen, en die stuurden een Taurus. Tegen de hoofdprijs ook nog, want 'vanwege COVID-19' zijn de prijzen aangepast.
Het feest was verder niet minder gezellig, en ze leefden nog lang en gelukkig.

Afbeelding

Zo. En na dit hele kutverhaal ga ik F1 kijken. Fijne zondag allen!

J.


Afbeelding
Gebruikersavatar

geertvt
Berichten: 276
Lid geworden op: 08 nov 2018 19:27
Locatie: Oisterwijk

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door geertvt »

Heel mooi herfstbeeld. Bedankt voor het plaatsen van de gedetailleerde foto's. Ik mag daar graag naar kijken. \
Complimenten voor de prachtig vormgegeven bomen _o_


Groetjes Geert

DR5000 & Z21
Fleischmann zonder bedding
MacOS & iTrain 4.1 Standard
Railmodeller Pro

Voormalige Baan: Our Way Or The Railway
1e project: Kerstbaantje 2019
2e project: Minibaantje
Gebruikersavatar

Sibbesuisje
Berichten: 651
Lid geworden op: 16 feb 2018 08:09
Locatie: Den Haag

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Sibbesuisje »

:lol: het is toch wat dat zelfs de 1 op 160 wereld niet word ontzien door C*, gelukkig maar dat het bier ook voor de preisertjes werkt om het altijd gezellig te houden.
Ik vond het een mooie afsluiting van de week: eind goed al goed! :D


Met vriendelijke groet,
Sander

NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Gebruikersavatar

HST
Berichten: 287
Lid geworden op: 27 okt 2019 15:15
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door HST »

Wat een k**verhaal! Gelukkig maken de heerlijke foto's het allemaal weer goed, Jeroen. Never a dull moment hier!

Groet, Erwin


Gebruikersavatar

OBBinN
Berichten: 1830
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door OBBinN »

Jeroen schreef: 29 jul 2020 12:35

Afbeelding

Herr J.

Ik heb zelf ook zo een verpakking met gaas binnen gekregen (die meuk van Noch, gebruik jij deze ook??) en ga er binnenkort mee starten, klein stukje om te kijken hoe het werkt. Nu zit ik er over te denken om er een berg hete lijm op te kwakken om het aan het spantje te plakken, werk jij ook met die hete lijm, of ram je er met beleid wat spijkertjes in, of beide? Op je fotoo's kan ik dat niet ontdekken.

Vast bedankt _o_ :Thumb


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram
Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door bob vermeulen »

Hallo Jeroen,

Ben je effe een paar dagen niet op het forum en ben je weer een dag bezig met het forum van Jeroen :lol: te bekijken.
Weer eens wat ander die herfst kleuren.
Dat zal wel even wennen zijn om ook daar weer de juiste combinaties te zoeken en te vinden maar wel erg mooi.

Lekker doorgaan met de herfst want het begint net pas.....

mvrgr Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Plaats reactie