DRG II/III Modules in aanbouw

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.

nico42
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 okt 2010 21:43
Locatie: ERMELO

Re: DRG II/III Modules in aanbouw

Bericht door nico42 »

Mooi hoor prachtig zo n keerlus ;) ben benieuwd hoe hij er in het echt uit gaat zien


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
vantongeren
Berichten: 328
Lid geworden op: 06 jul 2009 08:34
Locatie: Maartensdijk

Re: DRG II/III Modules in aanbouw

Bericht door vantongeren »

In eerste instantie moet het functioneel zijn als keerlus zodat ik kan rijden en dan later met de zelfde aankleding zodat het in het geheel past. Wil nog wel wat extra spoortjes aanleggen voor het ontslakken en dergelijke.
Het hoeft niet mee op beursen want daarvoor is het idd. veel te groot als geheel. Had wel gekeken of ik het ergens kon delen, maar hoe ik het ook probeer er zit altijd wel een wissel op een ongelukkige plek.
Ook qua bereikbaarheid heeft het wat nadelen, maar ik wilde vooral een ruime keerlus met opstel mogelijkheid om variatie te kunnen hebben in het rijdende materiaal. En voor de grote hoef ik het niet te laten, waar 4 auto's kunnen staan past deze keerlus ook wel :P

Groet,
Marcel


Tijdperk II (1924-1937) | Maatschappij DRG / HSM | Rails PECO | Rollend mat. Fleischmann | Lid Spoorgroep NedTRAK | Werkgroep DE Spoorwegmuseum | N-Project DRG = Kronhausen | N-Project HSM = Maartensdijk | secretaris Stichting DE-III

nico42
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 okt 2010 21:43
Locatie: ERMELO

Re: DRG II/III Modules in aanbouw

Bericht door nico42 »

Mooi hoor je moet het maken zoals je zelf wilt toch ;)



marco
Berichten: 1172
Lid geworden op: 06 sep 2008 14:08
Locatie: wijchen

Re: DRG II/III Modules in aanbouw

Bericht door marco »

Hoi marcel zijn er nog vorderingen?


Groetjes marco


Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057

Vaste baan op zolder ( in aanbouw )

http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Plaats reactie