"Modulebaan: Kiel-Nordhafen"

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4081
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Ad_M »

maarten schreef:Ik zou zeggen: hout. Netjes plamuren, schuren, plamuren, schuren, etc. Totdat ie mooi glad en strak is.
Eens, zelfde techniek die je ook voor RC bootjes en vliegtuigen gebruikt
Balsa hout verwerk je met gemak, als het glad genoeg is / naar je zin in de spuitplamuur
Beetje schuren, spuiten en vervuilen, en je heb een machtig mooie brug

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5657
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Jongens bedankt voor de tips,

Aangezien de peilers van beton zijn, vind ik de hout optie en dan met plamuur/gips behandelen een goeie optie. Alleen dan het wegdek, deze is van staal. Constructietechnisch is balsa hout ivm gewicht wel het handigst.
Alleen het wegdek is gebogen dus zou niet weten hoe ik dat voor elkaar krijg. en dan het staal imiteren.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4081
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Ad_M »

Ook dat metaal is geen probleem meer Joost

De volgende oplossing: de luchtbuks en Alclad er in mikken
Wel een masker dragen, en flink ventileren, want je wordt echt "zingen" van dat spul :twisted:

Hier een linkje van Goegel naar de resultaten

O.a. Airbrush service Almere verkoopt dat spul, en zelfs karton wordt metaal met dat spul (zie mijn lift deurtjes in GB)
Nadeel, het is niet goedkoop....


Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3624
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door maarten »

Balsahout is enigszins flexibel. Daarnaast zou ik de 'klassieke' spanten-bouwwijze toepassen. Licht in gewicht en toch stevig. Wat je ook kan doen is nadat de ruwbouw in hout klaar is het geheel insmeren met kunsthars (eventueel met matje), wordt het keihard en stevig van. Vroeger heette dat G4, geen idee wat er nu verkrijgbaar is. :mrgreen: Andere optie is schuim! En dan het roofmate-achtige spul. Misschien zelfs wat makkelijker mits je een piepschuim-snijder hebt of kunt maken/lenen. Word to the wise: roofmate en spuitplamuur gaan niet samen, ook de acryl-variant niet. :oops:


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5657
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Bedankt voor de tips jongen! Ik ga het meenemen voor wanneer de brug aan de beurt is.

Eerst maar eens begonnen aan wat eenvoudigers: De gebouwen die er staan. Als eerst heb ik het bijgebouw bij de wasserette genomen, deze is het eenvoudigst van vorm en dus een goed begin.
Na in houten met Mark kennis en een praatje gemaakt te hebben (vooral technisch) ben ik begonnen met de tekeningen maken in Draftsight (freeware versie van Autocad).
Als eerste begonnen met het Skelet van het gebouw waar later alles tegenaan geplakt moet worden.
Na een paar Controles en verbeterpuntjes vanuit Markenburg heb ik de tekening opgestuurd en kreeg ik van het weekend een mooi envelopje op de mat.
Natuurlijk kon ik niet wachten en heb zondag lekker op het balkon het gebouwtje in elkaar gezet. Ik had 1 foutje gemaakt met de versteviging binnen in (net ff te klein gemaakt) dus die heb ik weggelaten.

Als eerste het voorbeeld: (Rood omcirkelt)
Afbeelding

Het huisje heeft nu dus zijn ruwe vorm. Next up: alle buitenmuren / kozijnen en daken tekenen.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door FidOo op 09 mar 2019 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Doolemeister
Berichten: 1107
Lid geworden op: 19 okt 2011 12:30
Locatie: Regio het Groene Hart

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Doolemeister »

Beste Joost,

Mooi gebouwtje!
Ben je er nog mee verder gegaan?
Ben benieuwd.

Groet,

Arjan


Groet, Arjan

De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5657
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Arjan, ja en nee om eerlijk te zijn.
De tekening van de buitenkant ligt bij Markenbrug klaar voor productie, het is ff afwachten totdat Mark weer een gaatje heeft in zijn planning om deze mee te produceren.
Ik heb een begin gemaakt met het hoofdgebouw, deze is alleen een heel stuk gecompliceerder doordat deze verschillende hoogtes en structuren kent. Maar goed we hebben de tijd.

En verder heb ik nog 2 seintjes in elkaar weten te prutsen. En zijn we idioot druk geweest met het aansluiten en werkend krijgen van alle modules, zoals je kunt lezen in Martin zijn draadje.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5657
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Zo ondanks dat mijn modules bij John S staan in afwachting van Lochem heb ik thuis wel wat kleine dingetjes gedaan.

Als eerste zijn 2 digirails dr4018 aangeschaft voor het aansturen van de seinen. Ik heb op de buitenste modules elk 2 seinen staan. Dus het Is makkelijker om per paar daar een decoder onder te plaatsen ipv 1 centrale oc32.

Verder heb ik 2 gecombineerde seinen in elkaar gezet. Zie de eerste foto:<br /><br />Ook Is het 2e deel van het eerste gebouw binnengekomen vanuit markenburg. De buitengevels en het dak zijn gemonteerd. Zie hier voor de overige foto's

Sein:
Afbeelding

Bijgebouw:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het voorbeeld:
Afbeelding


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5657
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Zo, ook hier even een kleine update.

We zijn weer terug van een enerverend weekendje Lochem, wat echt geweldig was!

We hebben ons kostelijk vermaakt, helaas wat kleine opstartproblemen gehad vrijdagavond en zaterdag omdat we simpelweg geen tijd meer hadden om uitgebreid te testen. Maar zaterdagavond on zondagmorgen had martin nog wat tijd om itrain te tweaken en zondag reed het dan ook een stuk beter. 7 a 8 Treinen op de baan was geen probleem.

Ik heb me nog kostelijk vermaakt met alle andere deelnemers en bezoekers. Leuke en technische vragen gehad en hopelijk goed beantwoord. Weer nieuwe gezichten achter de naampjes gezien.
Robert-nm, leuk om je te leren kennen.
Ad ook leuk om jullie zo gesproken te hebben. Mocht je zoon nog meer fan van MAK worden kom dan een volgende keer zeker kijken. Ik heb er steeds meer.
Rob Smolderz Bedankt voor het mogen rijden op jouw baan. Beetje Duits materieel op een NL baan is nooit weg. Ik ben erg benieuwd naar de verdere aankleding van je baan. Uiteraard ook bedankt voor het gebruik mogen maken van je imposante erts-sleep.

Daar hebben we nog een Filmpje van!

Heb ook nog wat nieuwe aanwinsten, daarvan volgen de foto's wat later.

Ook was er nog iemand die interesse had in mijn Mallet op de beurs, maar ik kan me even niet herinneren wie daar naar vroeg.
Meld je hier anders nog even.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5657
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Zo dan eindelijk weer eens een nuttige update over mijn eigen modules.

Ivm beperking van het vervoer kan ik nog geen hoge items vast op de baan monteren. Dit omdat alle modules nu op elkaar gestapeld in de auto mee moeten.

Wat heb ik gedaan, ik heb wel de gaten voor de seintjes geboord en de seinen aangesloten en los gemonteerd, ik kan ze nu tijdelijk voorzichtig lostrekken en vlak neerleggen zodat "niks" kapot gaat.

daarnaast lag er nog geen ballast op het rangeerterrein, maar aangezien de rails daar meer in en tussen de grond ligt dan echt ballast was het even zoeken naar de juiste mix tussen de materialen.

Goed dan eerst de foto's van het aanleggen en de hele bende in de natte lijm.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het drogen en schoonmaken van overtollig ballast ziet het er dan ongeveer zo uit.

Afbeelding

Rails deels geroest en ook nog een paadje gecreëerd:

Afbeelding

Vervolgens de weg die geasfalteerd is in zijn eerste kleurtje gezet. Hier moet nog wel het een en ander aan verbeterd worden om de textuur en kleur realistischer te krijgen.

Afbeelding

Dit is dan het eindresultaat van gister waar de kleuren het meest overeenkomen met de werkelijkheid.

Afbeelding

Goed dan een kleine toegift: Vergelijk deze foto maar eens met het origineel

Afbeelding
Laatst gewijzigd door FidOo op 09 mar 2019 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Ron
Berichten: 3016
Lid geworden op: 17 mar 2010 03:51
Locatie: Huizen

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Ron »

Joost,

Kan niet met klosjes oid. werken vwb. transport
Zie namelijk wel dat je al en dijk gemaakt hebt.

gr. Ron.


Ik rommel maar wat aan!

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5657
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Helaas ron,

Ik heb 3 modules mee te slepen en alleen een fordje Ka zonder trekhaak tot mijn beschikking. Mijn volvo V70 is 2 maanden terug in puin gedraaid (4.500,- weggegooid). Dus het moet maar ff zo.

Na de volgende beurs (houten 13 dec) heb ik wat meer tijd, dan ga ik een frame bouwen waar alles veilig in meegenomen worden kan. Dan huur ik wel een aanhanger en leen ik de auto van me ouders.

Die dijk is inderdaad ook al gehavend zoals je kunt zien op de 6e foto...


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door shoven »

Leuk hoor. Het ziet er wel nogal modderig uit, past wel bij een industriespoor.
Is die slijptol op foto 1 om je spoorstaven door te slijpen? :mrgreen:


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3624
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door maarten »

FidOo schreef:Goed dan een kleine toegift: Vergelijk deze foto maar eens met het origineel

Afbeelding
Ik mis de fiets op jouw Köfje Joost.. :mrgreen: ;) Verder goed bezig geweest, begint wat te worden zo!


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7359
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Krab »

Hoi Joost , gewoon een fietsje van artitec volgende beurs kopen .
Ze verkopen ze in een set van 4 stuks ;)


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2931
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Maurits71 »

top


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5657
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Zo weer een kleine update.

Gister zei mijn lieftallige toekomstige echtgenote uit het niets, Goh kunnen we al iets creatiefs doen aan je treintjes. (met andere woorden geen draadjessoep maken). Dus ik vol enthousiastme gezegd, tuurlijk kan dat. Dus wij even naar de action, had nog witte acrylverf en houtlijm nodig. Daarnaast gelijk 2 antislip matten gekocht die mooi onder de module konden zodat knoeierij niet op de eetkamertafel zou komen.
Module verhuist vanuit de hobbykamer naar de woonkamer en gaan met die banaan.

Wat hebben we gedaan:

- Stuk van de dijk waar het voetpad omhoog loopt afgebroken, en opnieuw gemaakt zodat het pad smaller werd. Ook wat transportschade van de dijk opgeknapt.
- We hebben stoepranden aangebracht met lucifers. Ook nog een stukje straat gemaakt, maar hier moet kopfpflaster komen te liggen, en het krassen kon ik niet opbrengen dus dit doe ik een keertje opnieuw. Wil tzt toch die rollers van Railnscale hebben.
- De straat nog een keer in de fallerstrassenverf gezet.
- De dijk in de bruine verf gezet (hanna gedaan)
- Paadje ook een asfalt kleurtje gegeven.
- Achterop de module naast het dubbelspoor een stukje grasmat aangebracht. (Hanna gedaan) Dit ligt later aan de achterzijde en is dus niet zo boeiend, Mocht het niet bevallen verander ik het ooit eens.
- We hebben samen de eerste bruin-groene ondergrond aangebracht naast het dalende spoor. Later gaan we hier boompjes en struiken op knallen.
- Daarnaast met heel fijn poeder een paadje gecreeerd. Dit ziet er behoorlijk echt en lijkt op fijne zandgrond.

Op de eerste foto is alleen de bruine ondergrond aangebracht:

Afbeelding

De volgende 2 fotos is ook wat extra groen aangebracht:

Afbeelding

Afbeelding

Het een en ander is nog wat nattig van de lijm op de foto's.

Aan het einde van het verhaal was Hanna ook enthousiast, het was leuker en gezelliger dan op de bank hangen en tv kijken. Daarnaast vond ze dat er meer te zien moest zijn op de beurs dan blauwe plaat.

Dus een heel geslaagd avondje. (heb er toch geen spijt van dat ik op de knieen ben gegaan) :mrgreen: :mrgreen:

Edit: IMG tags gefixed voor luiaardjes onder ons ;)
Laatst gewijzigd door FidOo op 09 mar 2019 10:25, 2 keer totaal gewijzigd.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3897
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Jeroen »

Zeg vriendelijke vriend, ik snap dat je haast hebt met je vriendin 'op gepaste wijze bedanken voor haar bijdrage' :roll: maarre.....moet ik nou extra gaan klikken om je foto's te kunnen zien? Foutje? :?:

Anyway,

[quote ]uit het niets, Goh kunnen we al iets creatiefs doen aan je treintjes.[/quote]

Ik had dat gisteren ook! :geek: "Mag ik ook eens een boompje maken?" . Natuuuuuurlijk mag dat! Foto's van dat resultaat zijn straks te zien in het desbetreffende draadje.

Grtz,

J.


Afbeelding
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Hoontje »

Jah jah, de spoorstaafvrouwen krijgen de smaak zeker wel te pakken! Leuk joh.
Het resultaat mag er ook zeker wel zijn trouwens, wordt echt mooi. Ik breng de 13e wat boompjes mee, kunnen we die grasmat wat opleuken :mrgreen:

Groetjes,

Hoontje


Gebruikersavatar

Vera
Berichten: 73
Lid geworden op: 29 dec 2013 01:02

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Vera »

Leuk dat Hanna ook mee begint te doen! En inderdaad opletten dat je eettafel niet geruïneerd wordt.

En als spoorstaafaanhang wil ik zeker meedoen, maar boompjes maken gaat mij toch iets te ver. Dat vind ik zo'n saai werk. Al kreeg ik het dan weer voor elkaar dat Alwin die voor mijn diorama maakte. :evil:

Tof dat de blauwe plaat weer wat verder is verdwenen. :D Helaas kan ik het niet in het echt komen bewonderen in Houten. Dat wordt dus later, als het er nog mooier uitziet.



Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5657
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Jeroen schreef:Zeg vriendelijke vriend, ik snap dat je haast hebt met je vriendin 'op gepaste wijze bedanken voor haar bijdrage' :roll: maarre.....moet ik nou extra gaan klikken om je foto's te kunnen zien? Foutje? :?:

Anyway,
uit het niets, Goh kunnen we al iets creatiefs doen aan je treintjes.
Ik had dat gisteren ook! :geek: "Mag ik ook eens een boompje maken?" . Natuuuuuurlijk mag dat! Foto's van dat resultaat zijn straks te zien in het desbetreffende draadje.

Grtz,

J.
J, Ja foutje, zat met mn suffe kop niet meer op te letten, IMG-tags zijn gefixed!

Overigens ik ben benieuw naar t boompje van jouw lieftallige wederhelft (PS wordt het niet tijd om haar te bedanken :evil: )
Hoontje schreef:Jah jah, de spoorstaafvrouwen krijgen de smaak zeker wel te pakken! Leuk joh.
Het resultaat mag er ook zeker wel zijn trouwens, wordt echt mooi. Ik breng de 13e wat boompjes mee, kunnen we die grasmat wat opleuken :mrgreen:

Groetjes,

Hoontje
Ja top dat de dames zich ook mengen in het verhaal!
PS boompjes is erg mooi, kan ze alleen nog niet plaatsen ivm vervoer.. :x


Vera schreef:Leuk dat Hanna ook mee begint te doen! En inderdaad opletten dat je eettafel niet geruïneerd wordt.

En als spoorstaafaanhang wil ik zeker meedoen, maar boompjes maken gaat mij toch iets te ver. Dat vind ik zo'n saai werk. Al kreeg ik het dan weer voor elkaar dat Alwin die voor mijn diorama maakte. :evil:

Tof dat de blauwe plaat weer wat verder is verdwenen. :D Helaas kan ik het niet in het echt komen bewonderen in Houten. Dat wordt dus later, als het er nog mooier uitziet.
Tja das dan gewoon echt weer jammer dat je er niet bij bent de 13e, of ben je boos dat je je eigen diorama niet mee mag :mrgreen:

Volgende keer beter!


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3897
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Jeroen »

Hij staat erbij hoor! :geek:


Afbeelding

Onderwerp starter
FidOo
Berichten: 5657
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door FidOo »

Zo nog een laatste kleine spurt gegeven aan de middelste module.

Met vrouwlief de woonkamer weer verbouwd, eettafel leeg, schoenendoos met groenmeuk e.d. er naast en knutselen maar.

Hanna heeft de gehele dijk met spuitlijm en strooimeuk behandeld. Vervolgens heeft ze 2 doosjes boompjes geplunderd en de dijk belegerd, Welgeteld 30cm staat nu vol met boompjes.. :? anyway je moet ergens beginnen. Ik ga nog eens kijken of ik een paar boompjes kan scoren op de beurs morgen.

Ik heb zelf het eerste spoor geballast vanaf de weg gezien, dit was nog al een precies werkje aangezien het weer aardig op de werkelijkheid moet lijken. Vooral veel grond en grijs ballast tegen de zijkant van de sporen tot hoogte van de spoorstaaf. (lekker tegen alle normale regels in).

Anyway, check het resultaat (kötfotokwaliteit maarja t was al donker en telefoon bijdehand) Gewoon morgen komen kijken in t echt.. is veel beter.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vanavond het hele zooitje in de auto trappen en klaarzetten voor morgen! Dan morgen allegesusvroeg de auto in en om 7 uur de baan opbouwen in houten!
Laatst gewijzigd door FidOo op 21 sep 2018 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2931
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Maurits71 »

succes morgen. Ik Heb Meneer van de Pol Sr afgevaardigd om te komen keuren, ben ff te druk met het inpakken van dozen


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here
Gebruikersavatar

Ron
Berichten: 3016
Lid geworden op: 17 mar 2010 03:51
Locatie: Huizen

Re: "Clubbaan MC de Spoorstaaf: Module (Kiel-Nordhafen)"

Bericht door Ron »

Bomenrand op de dijk begint er leuk uit te zien.

Mijn knie ligt nog steeds in de kreukels, dus kan helaas niet komen.
Hoop wel dat er foto's gemaakt worden.

Maar veel succes morgen.

gr. Ron.


Ik rommel maar wat aan!
Plaats reactie