De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door martindomburg »

Wablo schreef: 21 mar 2021 19:33 Martin,
Het installatiewerk ziet er weer gelikt uit bij je, en ook de ringloods is erg mooi geworden, in mijn bijna 2 jaar afwezigheid op het forum ben je nog geen steek veranderd las ik, zelfs een eigen winkel gestart, is mister Duracell nog steeds bang dat hij 10 minuten op een dag niets te doen heeft :lol:

groetjes,
Bert
10 minuten :o Je moest eens weten wat je kan doen in die 10 minuten 7(8)7 7(8)7 7(8)7 :Z


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door martindomburg »

Ik ben weer bezig geweest! Ja Bert, er is geen ene zak veranderd hier. Behalve wat kleine uitbreidingen her en der!

Ik ben nu echt gestart met de bouw van de werkplaats van het depot. In de vorige post vertelde ik als dat ik de basisdelen in de basislaag had gespoten. Voordat ik de delen kan samenvoegen moest ik eerst het houiten vakwerk op gebeitst hout laten lijken.

De methode heb ik van een MIG tutorial:

- Basis kleur Kaki Brown
- Volgende stap met oilbrushes kleine bruine strepen zetten
- Met een spons uitwrijven
- Afwerken met Crystal Acrylic Oranje voor een glossy effect

Nadat ik dat had gedaan de twee onderdelen muur en vakwerk samengevoegd en dan krijg je dit resultaat:

Afbeelding20210321_142855 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210321_142905 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210321_142909 by Martin Domburg, on Flickr

De plastic look is er al wel vanaf. Maar hij is toch nog veel te clean. Tijd om er wat oilbrushes, wetwashes, chipping en streaking effecten tegen aan te knallen. Mooie dure termen, best stoer. Mocht je eens willen weten wat het precies is en wat je ermee kan, kijk dan even hier

Maar los van de termen, het gaat om de daden. En na een middagej klooien met nat spul hier het resultaat:

Afbeelding20210321_191634 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210321_191638 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210321_191653 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210321_191659 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210321_191710 by Martin Domburg, on Flickr

Dit laten we lekker drogen. ALs dit alles droog is kan ik met droog spul gaan werken zoals drybrushes en poeders.

Ondertussen heb ik het dak, de schoorstenen, afvoeren en ventilatie bakken alvast in de basiskleur gespoten.

Afbeelding20210321_191457 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210321_191442 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210321_191435 by Martin Domburg, on Flickr

De ventilatie-opbouw is alvast gechipt, de verf moet door achterstallig onderhoud lekker afgebladderd zijn tot het witte uitgedroogde hout. Dit wordt later wat meer geaccentueerd na montage.

Al met al, weer tevreden over het resultaat!

Groetjes


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door martindomburg »

Avond, het is weer tijd voor een update. De loods hierboven is helaas niet meer. Een experiment liep niet helemaal zoals ik had gepland waardoor de muren lelijk wit uitsloegen. Ik had een poging gedaan de voegen te witten maar dat moet je dus niet doen als de boel al in elkaar zit :)

Dus begonnen we maar weer helemaal opnieuw. Toevallig had ik het model dubbel, dat was wel weer erg fijn. En dan kan ik alles net even wat beter gaan doen.

Als eerste heb ik alles opnieuw in de basis kleur gezet, met als verschil dat het vakwerk nu niet meer in kaki bruin maar in chocolade bruin is gespoten.

De muren wilde ik graag voegen, en om dit te doen ben ik na wat tips gaan expirimenteren. Ik heb de goede mix gevonden van 1 deel Stone Grey acryl verf en 10 delen acryl thinner. Dit heb ik dan met een dun perseel gedruppeld op elk vlak en telkens gewacht tot de voegen waren volgelopen. Een tijdrovend klusje met een zeer mooi resultaat. Pas daarna ben ik alles in elkaar gaan zetten:

Afbeelding20210328_145759 1 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210328_152810 1 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210328_161116 1 by Martin Domburg, on Flickr

Nu al veel beter dan de eerste poging. En de bevestiging dat het ook in N gewoon kan!

De montage was natuurlijk weer een appeltje eitje:

Afbeelding20210328_163907 1 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210328_163936 1 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210328_163941 1 by Martin Domburg, on Flickr

Maar dan, het weatheren. Met alles wat ik geleerd heb, veel tips van Lars op ''t hof en John Siemons, waarvoor dank, aan de slag gegaan met washes, plw washes, drybrushes, poedertjes, oilbrushes en meer fancy spullen met fancy namen.

Als eerste heb ik de muren met een bruine panel line wash laten vollopen. Dan krijg je een lichte smerige waas over de gevoegde stenen. Daarnaast ben ik met washes de betonnen rand aan gaan vallen. Om dit gehaal af te werken met een gele en oranje drybrush. Ook de deuren heb ik opnieuw gedaan, met een andere kleur als de ringloods. Maar wel weer gechipt voor lekker veel slijtage.

En dan het resultaat:

Afbeelding20210331_223827 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210331_223833 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210331_223840 by Martin Domburg, on Flickr

Ik ben tevreden!

Ondertussen aan het dak begonnen. Ik heb deze in een licht grijze kleur gespoten en dan vraag je je echt af, hoe krijg ik in hemelsnaam nu een lekker verweer dak? John had daar van de week het antwoord op, door met een kwast en zwartgrijze verf het dak 1 laag te geven. Je krijgt dan strepen waar het lichte wat doorschijnt. Ik heb vanavond de panelen ingesmeerd met Metal Slag poeder van Mig en langs de randen fixer laten lopen.

Hier is de fixer aan het drogen:

Afbeelding20210331_223900 by Martin Domburg, on Flickr

Afbeelding20210331_223907 by Martin Domburg, on Flickr

Benieuwd hoe dit er mogen uit gaat zien!
Dan wat accentueren, en de boel eens in elkaar gaan zetten.

Man wat is dit verslavend zeg :)

Groetjes


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door janiegein »

Het mooie van deze verslaving is dan wel weer dat het een volkomen wettelijk gelegaliseerde verslaving is.

Maaaaar of wij ooit ons los kunnen maken van deze verslaving dat betwijfel ik ten zeerste.

Ik zou zeggen liever vetslaafd hieraan dan aan drank, roken, gokken enz enz.

Ik pak nog een gele rakker en draai nog een sjakkie. :Thumb


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Martin het resultaat is mooi maar ik denk dat als je meer ervaring krijgt en het minder als raketwetenschap benaderd je veel makkelijker nog betere resultaten gaat bereiken. En dan kan je ook het voegen gewoon doen als het gebouw al in elkaar zit. Met penseel, kwast en muurverf kom je zeker zover en verder als waar je nu bent ;) .

Welke technieken en materialen je gebruikt is natuurlijk je eigen keus maar.......Zoals je het nu schrijft klinkt het voor mij nu als of we in 2 totaal verschillende modelbouw werelden leven.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door martindomburg »

Dat zitten we ook wel een beetje. Als techneut bestaat mijn leven uit 1 en 0. Aan of uit. In techniek is de enige andere weg regelen, pid, pulsen. Maar allemaal berekenbaar.

Scenerybouwers zijn andere wezens. Die hebben geen 1 en 0 maar meer schalen. De creatieve geest is daarin leidend vaak heb ik gemerkt.

Waar mijn hobby voornamelijk bestaat uit berekenen, bestaat het nu ook uit creëren. En dat is toch echt een hele andere mindset.

Je hebt in feite ook twee werelden in deze hobby. De een bouwt scenery, de andere techniek. Het is vrij zeldzaam dat techneuten ook uitstekende scenerybouwers zijn en andersom. Ken er zelf maar een paar :)

Maar ik snap wel wat je bedoeld, dit is geen wetenschap en dat loslaten is moeilijk. Maar desniettemin, ook resultaat is een kwestie van smaak.

Groetjes


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ja ik snap waar je( en met jou vele) vandaan komt, daarom schreef ik mijn reactie ook om jou en andere te motiveren meer je technische benadering los te laten en je creativiteit meer te ontdekken en te ontwikkelen. Dan word je misschien ook zo'n uitzondering die de regel bevestigd.

Enuh Martin, jij handelt in modelspoor spul dus doe daar je voordeel mee, en gebruik simpele 2e hands gebouwen als oefen materiaal. Dat werkt een stuk prettiger dan op je goeie modellen oefenen. Als je van lelijke afgeschreven huisjes van 40 a 50 jaar oud iets toonbaars maakt( en dat is simpeler als je denkt) dan geeft je dat het zelfvertrouwen waarmee je alle gebouwen aankunt.

Oohja, het spreekt voorzich dat ik je ook altijd wil helpen met workshopjes of wat dan ook.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door martindomburg »

Ola vrienden,

Het is weer tijd voor een flinke update. Er is flink geoefend de afgelopen weken, onder andere ook vanwege deelname aan een erg leuk project (waarover ik lekker nog niks mag zeggen :mrgreen:) heb ik flink wat meters proberen te maken en mijn wheatering technieken heb geprobeerd te verbeteren.

De locloods heeft een mooi dak gekregen, een project waar ik lang tegen opzag om te doen. Dankzij een tutorial in een van de boeken van AMMO MIG heb ik een techniek gevonden die me een effect gaf waar ik heel tevreden over ben! Als eerste had ik voor opnames de baan op moeten ruimen en heb ik het depot eens mooi ingericht, ook meteen weer wat rijmeters gemaakt. En daar heb ik wat foto's van genomen:


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Maar dan was het toch echt tijd om de locloods eens af te maken. Het dak had ik al ingesmeerd met putty en na veel, en heel veel schuren had ik de structuur op het dak die ik mooi vond. En dan begint de kleurplaat, veel laagjes washes, streaks verder kreeg ik dit resultaat:


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Heerlijk smerig en veel mos aanslag! De achterzijde van de loods en zijkanten krijgen veel bomen en laat dat nu net het noorden zijn waar ook veel mos groeit :) Maar hoe heb ik dit nu gedaan? Hierbij even een snelle tutorial alla Martin:

(alle producten van AMMO MIG)

1. het dak geheel in de primer gezet (MIG Lucky shot primer grijs)
2. met een mix van chipping kleur en mat zwart de basislaag aangebracht
3. Met medium bruin een volgende laag aangebracht, en daarna met "Bone tone" een dunne laag erover aangebracht. Bone is een bot kleur
4. Drybrush met de bone tone van boven naar beneden ga dit effect uiteindelijk:

Afbeelding

5. vervolgens met een brown wash het hele dak ingesmeerd en even laten drogen, als het handdroog is met een make-up spons uitvegen van boven naar beneden. Dit verder laten drogen
6. Met Oilbrushes in aarde en stof kleuren strepen zetten op willekeurige plekken. Deze met enamel thinner en een kwast uitstrijken van boven naar beneden. Dan krijg je de echte slijtage strepen van stof, vuil en aansalg.
7. Opnieuw drybrushen zoals stap 4
8. op diverse plekken wash aanbrengen "slime grime" voor het mis effect.

Laten drogen en dan krijg je het effect zoals hierboven :)
Inmiddels zijn de ramen en de zijkanten van de dakopbouw in kleur en de schoorstenen geplaatst. Deze moet ik nog afwerken en dan is de ringloods klaar. Althans, er moet nog wel techniek in zoals verlichting e.d.

Het volgende project was het afmaken van de kolenkraan. Hier heb ik het staal opgepoetst met "gun metal" poeders, en wat drubrushes hier en daar. Ben nog niet helemaal klaar maar het resultaat is al erg mooi:

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Als laatste ben ik verder gegaan met de werkplaats. Ook hier heb ik het dak uitgevoerd zoals de ringloods, en toch een ander effect gekregen. Ik heb hier witte primer gebruikt in plaats van grijs. Ook de dakopbouw is gezet welke met chipping fluid van een lekkere versleten uiterlijk is voorzien:


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

De volgende stappen hier is het aanbrengen van mos aanslag, wat voegwerk en drybrushes. Ook de afwatering en wat stenen schoorstenen moeten nog geplaatst worden. Heel erg leuk geworden al zeg ik het zelf :Thumb :Thumb :Thumb

Al met al lekker bezig, binnenkort ga ik eens beginnen aan wat landscaping op de baan. Heb nog totaal geen zin in draadjes solderen 8)7 8)7

Groetjes Martin


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

Folkert van Wijk
Berichten: 1158
Lid geworden op: 15 jan 2018 12:11

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door Folkert van Wijk »

Zeker erg mooi! Vooral het groene hout van het dakrooster...



Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door Marksintpancras »

_o_ dat ziet er gaaf uit _o_

:D


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door martindomburg »

Gisteren een start gemaakt met wat hardschuim landschapsvorming. Gaf meteen weer een mooi beeld van wat ik voor ogen heb daar:


Afbeelding


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum

piksov
Berichten: 1418
Lid geworden op: 02 nov 2010 09:31
Locatie: Hilversum

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door piksov »

Hee Martin,

ga je later nog met gips oid over die schuimplaten kliederen?

Welk product ga je daar voor nemen?

Ik heb afgelopen weekend een deel van mijn baan dichtt gesmeerd, het viel mij op dat daardoor het gewicht flink toeneemt

Guus


Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3621
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door maarten »

Vers gips zit vol vocht. Als het eenmaal is uitgehard valt het gewicht erg mee. Tenzij je een centimeters dikke laag opbrengt natuurlijk.


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door martindomburg »

Ik ga Sculptamold gebruiken hiervoor :)


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum

Christ
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 apr 2021 13:38
Locatie: NO-Brabant

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door Christ »

Wauw! Mooie vorderingen.

De weathering van de bouwwerken, erg knap gedaan.


Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3621
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door maarten »

@martindomburg neem je commerciële sculptamold of maak je het zelf van gips en papiervezel?


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door martindomburg »

Nee de commerciële, die haal ik bij Bentink in Apeldoorn.
Voor die prijs ga ik het niet zelf maken :)


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum

Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door Marksintpancras »

martindomburg schreef: 24 mei 2021 11:08 Nee de commerciële, die haal ik bij Bentink in Apeldoorn.
Voor die prijs ga ik het niet zelf maken :)
martindomburg schreef: 24 mei 2021 10:41 Ik ga Sculptamold gebruiken hiervoor :)
:D en zo denk ik er ook over, was weer helemaal vergeten op dit spul te bestellen bij Bentink. Mijn dank is groot @martindomburg voor deze geheugen steuntje :Thumb :Thumb :Thumb


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door martindomburg »

Bijna 2 maanden geleden dat ik het laatst heb gepost. Ik ben even afgeleid geweest door een leuk TV project :)

Na 6 weken speedbouwen zou je denken daty ik er even klaar mee ben, maar in tegendeel ik heb er erg veel energie van gekregen om met de baan verder te gaan.

Deze week moet ik nog even alle kratten weer uitsoorteren en opruimen, maar dan ga ik toch echt weer verder. Op de to-do-list staat:

- Schoonmaken van de modelbaan en oplossen van slijtage issues met wat wissels.
- Bedraden van het depot en de aanturing afmaken
- Starten met de scenery vanaf het depot

Kortom er komen weer updates en livestreams aan!


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

enderscw
Berichten: 688
Lid geworden op: 29 mei 2012 20:23
Locatie: Apeldoorn

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door enderscw »

Goed bezig Martin!


Groet,

Wouter


Every day is a school day.
Gebruikersavatar

Ronald2016
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 aug 2016 12:14
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door Ronald2016 »

Ben weer benieuwd, hoe kan ik me aanmelden op de notificatie van livestreams. Want dat ging hiervoor altijd mis bij mij en kwam altijd online wanneer jij klaar was en offline ging :D


Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door martindomburg »

Op ons youtube kanaal kan je jezelf abonneren en een notificatie aanzetten dat je een melding krijgt ;)


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

Jannesvdijk
Berichten: 108
Lid geworden op: 27 jul 2020 23:48
Locatie: Zwolle

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door Jannesvdijk »

Notificatie (belletje) werkt niet op jouw kanaal @martindomburg


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door martindomburg »

Ok vreemd zal der eens in duiken wat dat is. Zullen wel weer privacy veranderingen zijn geweest. Eens in de zoveel tijd moet je dan je instellingen bijwerken.


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

Ronald2016
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 aug 2016 12:14
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach

Bericht door Ronald2016 »

Zie inderdaad een bel die door is gestreept. Als ik erop klik krijg ik de melding: Deze actie staat uit voor content die is gemaakt voor kinderen.
https://support.google.com/youtube/answ ... it=1&hl=nl


Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Plaats reactie