Sprinkbaan
Re: Sprinkbaan
Hoi Steven,
Dat ziet er meteen levendig uit ....maar je geeft aan beperkt aantal seinen...dus alleen station met seinen? en de rest van de baan niet?
Groetjes Bjorn
Dat ziet er meteen levendig uit ....maar je geeft aan beperkt aantal seinen...dus alleen station met seinen? en de rest van de baan niet?
Groetjes Bjorn
N-Spoor,DCC,OC32.
Noord-Zuidbaan in opbouw
viewtopic.php?f=14&t=12616
Testbaan:
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10590
Ontwerp Baanplan
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=10892
Noord-Zuidbaan in opbouw
viewtopic.php?f=14&t=12616
Testbaan:
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10590
Ontwerp Baanplan
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=10892
-
- Berichten: 3200
- Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
- Locatie: Loosbroek
Re: Sprinkbaan
Hallo,
Dat ziet er inderdaad gelijk veel beter uit.
Ik zou wel nog even naar de posities van de seinen kijken!
Zijn de 2 seinen aan de linkerkant bedoeld voor alle 4 de sporen?
mvrgr Bob
Dat ziet er inderdaad gelijk veel beter uit.
Ik zou wel nog even naar de posities van de seinen kijken!
Zijn de 2 seinen aan de linkerkant bedoeld voor alle 4 de sporen?
mvrgr Bob
Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Re: Sprinkbaan
De positie van de seinen heeft te maken met ruimtegebrek. Rechts is geen ruimte, links wel. Het alternatief is dat de trein stopt op een plek waar de machinist het sein niet kan zien... sein links dus. De 2 seinen links zijn bedoeld voor de twee meest linkse sporen.
Op de rest van de baan staan ook seinen, maar dat is zeer beperkt. 3 op de paradebaan, dan heb je het wel gehad. Dat komt omdat een groot deel van de baan straks niet in het zicht staat. Het zijn er trouwens 13 bij elkaar, 5 aan de uiteinden van het station, 4 op de 2 goederensporen en 3 op de paradebaan.
Op de rest van de baan staan ook seinen, maar dat is zeer beperkt. 3 op de paradebaan, dan heb je het wel gehad. Dat komt omdat een groot deel van de baan straks niet in het zicht staat. Het zijn er trouwens 13 bij elkaar, 5 aan de uiteinden van het station, 4 op de 2 goederensporen en 3 op de paradebaan.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Sprinkbaan
Dat de seinen aan de andere kant van het spoor staan, gebeurt in het echt ook. Zet er een schaakbord-bord bij, en het is meteen in orde.
https://de.wikipedia.org/wiki/Datei:DB_ ... ttafel.jpg
https://de.wikipedia.org/wiki/Datei:DB_ ... ttafel.jpg
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Re: Sprinkbaan
Dank mannen. Ik vind het zelf ook een stuk leuker. Er zullen waarschijnlijk nog wat Andreaskruisen komen, en mogelijk nog een verkeerslicht of zo. Wat lampjes maken het geheel ook wat vrolijker.Michiel schreef:Prachtig! Ik vind ook dat werkende seinen de modelbaan een beduidende meerwaarde geven. Ik kan me inbeelden dat je er ook van geniet. Goe bezig!
Maar nog genoeg te doen, ik moet me ook eens gaan oriënteren op bovenleiding...
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Sprinkbaan
Zijn die er in N? Anders wordt het zelf wat knutselen.Michiel schreef:Dat de seinen aan de andere kant van het spoor staan, gebeurt in het echt ook. Zet er een schaakbord-bord bij, en het is meteen in orde.
https://de.wikipedia.org/wiki/Datei:DB_ ... ttafel.jpg
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Sprinkbaan
De zomer is weer voorbij geloof ik. Ik ben weer tijd aan het maken voor de hobby. Eerst maar eens bijgelezen op het forum, hier en daar wat onzin gepost enzovoorts.
Ook ik ben blij met Photobucket (NOT! ), het eerste rotklusje wordt mijn draadje aanpassen. Ik heb alle foto's naar Flickr gemigreerd, hopelijk komen die niet op het idee geld te gaan vragen. Ik vervang alleen de foto's in dit draadje, en als het echt nodig is ook elders. Mijn foto's zijn op Flickr wel publiek toegankelijk voor de liefhebbers.
Ook ik ben blij met Photobucket (NOT! ), het eerste rotklusje wordt mijn draadje aanpassen. Ik heb alle foto's naar Flickr gemigreerd, hopelijk komen die niet op het idee geld te gaan vragen. Ik vervang alleen de foto's in dit draadje, en als het echt nodig is ook elders. Mijn foto's zijn op Flickr wel publiek toegankelijk voor de liefhebbers.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Sprinkbaan
Ik hoop het ook Steven. Maar zag het nu ook bij Scarm (baanplantekenprogramma) gebeuren....shoven schreef:De zomer is weer voorbij geloof ik. Ik ben weer tijd aan het maken voor de hobby. Eerst maar eens bijgelezen op het forum, hier en daar wat onzin gepost enzovoorts.
Ook ik ben blij met Photobucket (NOT! ), het eerste rotklusje wordt mijn draadje aanpassen. Ik heb alle foto's naar Flickr gemigreerd, hopelijk komen die niet op het idee geld te gaan vragen. Ik vervang alleen de foto's in dit draadje, en als het echt nodig is ook elders. Mijn foto's zijn op Flickr wel publiek toegankelijk voor de liefhebbers.
Keep fingers crossed
Groetjes Bjorn
N-Spoor,DCC,OC32.
Noord-Zuidbaan in opbouw
viewtopic.php?f=14&t=12616
Testbaan:
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10590
Ontwerp Baanplan
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=10892
Noord-Zuidbaan in opbouw
viewtopic.php?f=14&t=12616
Testbaan:
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10590
Ontwerp Baanplan
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=10892
Re: Sprinkbaan
Het is hier heel stil momenteel. Dat komt omdat er niks aan de baan gebeurt. Ik ben er namelijk niet tevreden mee op het moment.
Het rijdt nu een tijdje, en dat gaat op zich niet slecht, maar ik heb er geen lekker gevoel bij. Een paar wisselstraten lopen op zich wel, maar ik kan er slecht bij, gewoon een bouw-fout. Ook in de indeling van de baan wil ik meer ruimte voor scenery. Het station is nu heel erg dominant en laat weinig ruimte voor andere zaken.
Dus ik ga de boel aanpassen. Dat betekent afbreken van een deel van de baan. Het schaduwstation en de helix blijven zoals ze zijn, maar de bovenbaan gaat op de schop.
Ik ben nu aan het nadenken over hoe het dan wel moet. In het plaatje hieronder mijn eerste hersenspinsels.
De groene en roze lijnen zijn sporen om van rijrichting te veranderen. Verder is het simpel gehouden. Elk baanvak wordt maar in 1 richting gebruikt, behalve de stationssporen. Er zijn een paar grotere open vlakken die zijn bestemd voor een dorp, haven etc.
Commentaar is welkom.
Het rijdt nu een tijdje, en dat gaat op zich niet slecht, maar ik heb er geen lekker gevoel bij. Een paar wisselstraten lopen op zich wel, maar ik kan er slecht bij, gewoon een bouw-fout. Ook in de indeling van de baan wil ik meer ruimte voor scenery. Het station is nu heel erg dominant en laat weinig ruimte voor andere zaken.
Dus ik ga de boel aanpassen. Dat betekent afbreken van een deel van de baan. Het schaduwstation en de helix blijven zoals ze zijn, maar de bovenbaan gaat op de schop.
Ik ben nu aan het nadenken over hoe het dan wel moet. In het plaatje hieronder mijn eerste hersenspinsels.
De groene en roze lijnen zijn sporen om van rijrichting te veranderen. Verder is het simpel gehouden. Elk baanvak wordt maar in 1 richting gebruikt, behalve de stationssporen. Er zijn een paar grotere open vlakken die zijn bestemd voor een dorp, haven etc.
Commentaar is welkom.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Sprinkbaan
Hoi Steven,
Ik zat toevallig op je draadje. Ik zag dat je inderdaad al een poos niets had gepost. Ik zit ook al een tijdje na te denken over de bovenkant. Ik heb een vergelijkbare afmeting. Het probleem is dat het enerzijds mooi is veel te zien en anderzijds is teveel misschien juist onrealistisch.
Ik vind je station op de tekening klein. Misschien moet het station juist toch je uitgangspunt zijn. Misschien een panoramaspoor voor- of achterlangs?
Ik zal je mijn idee eens sturen, al ben ik er ook nog lang niet uit hoor! Laat maar eens horen.
[URL=http://s1382.photobucket.com/user/ ... .jpg[/img][/url]
Succes met het overwegen.
groeten,
Norbert
Ik zat toevallig op je draadje. Ik zag dat je inderdaad al een poos niets had gepost. Ik zit ook al een tijdje na te denken over de bovenkant. Ik heb een vergelijkbare afmeting. Het probleem is dat het enerzijds mooi is veel te zien en anderzijds is teveel misschien juist onrealistisch.
Ik vind je station op de tekening klein. Misschien moet het station juist toch je uitgangspunt zijn. Misschien een panoramaspoor voor- of achterlangs?
Ik zal je mijn idee eens sturen, al ben ik er ook nog lang niet uit hoor! Laat maar eens horen.
[URL=http://s1382.photobucket.com/user/ ... .jpg[/img][/url]
Succes met het overwegen.
groeten,
Norbert
Mijn grote baan: Amenerbaan
Peco 55/iTrain 5+/z21/OC32NG/DR4088RB
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10935
Mijn module: Waldkirch im Winter!
analoog
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=9438
Peco 55/iTrain 5+/z21/OC32NG/DR4088RB
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10935
Mijn module: Waldkirch im Winter!
analoog
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=9438
Re: Sprinkbaan
Het station lijkt klein, maar de sporen erin hebben een lengte van bijna 1m50. Dat valt wel mee hoor, daar past gewoon een TGV.
De afmetingen zijn vergelijkbaar met die van jou, breedte is 3m60 en diepte vd baan is overal 80cm.
Bij jouw station valt me op dat de rijrichtingen strikt gescheiden zijn. Zelf vind ik het leuk als een binnenkomende trein naar een willekeurig perron kan rijden (kopsporen daargelaten). Misschien een overweging? En het station is inderdaad erg dominant, dat moet je willen.
De afmetingen zijn vergelijkbaar met die van jou, breedte is 3m60 en diepte vd baan is overal 80cm.
Bij jouw station valt me op dat de rijrichtingen strikt gescheiden zijn. Zelf vind ik het leuk als een binnenkomende trein naar een willekeurig perron kan rijden (kopsporen daargelaten). Misschien een overweging? En het station is inderdaad erg dominant, dat moet je willen.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Sprinkbaan
Verder niemand?
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
-
- Berichten: 273
- Lid geworden op: 02 sep 2008 20:17
- Locatie: Goor
Re: Sprinkbaan
Norbert,
Je kunt in de 2 onderste sporen nog een wisselpaar aanbrengen,
zodat je van het onderste spoor naar het 2de spoor kunt.
Je kunt dan op het 2de spoor een trein zetten die dan door een andere trein word voorbij gereden via het 1 ste spoor naar het 2de.
Bij mij staat daar altijd een treinstel, word voorbij gereden door een trein en stopt voor het treinstel.
trein vertrekt, en het treinstel vertrekt daarna.
Misschien een idee?
Arnold
Je kunt in de 2 onderste sporen nog een wisselpaar aanbrengen,
zodat je van het onderste spoor naar het 2de spoor kunt.
Je kunt dan op het 2de spoor een trein zetten die dan door een andere trein word voorbij gereden via het 1 ste spoor naar het 2de.
Bij mij staat daar altijd een treinstel, word voorbij gereden door een trein en stopt voor het treinstel.
trein vertrekt, en het treinstel vertrekt daarna.
Misschien een idee?
Arnold
Groeten Arnold en zoons.
http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=3130
http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=3130
Re: Sprinkbaan
Steven,
Vond het al zo rustig op je draadje.
Als ik je plaatje goed bekijk dan ligt alles op hetzelfde niveau behalve de 2 keerlussen? Zelf vind ik wat verschillende hoogtes en lange paradebanen mooi. Alles hangt af van wat je wilt. Is het de bedoeling dat al je treinen door het station kunnen en daar stoppen of bijvoorbeeld een aftakking van de hoofdbaan zodat goederen en IC door rijden op de paradebaan en lokaal verkeer naar het station gaat. Je zou dan een aftakking naar het station aan de rechterzijde al bij de uitgang van de helix kunnen maken en deze laten stijgen. Station in de bocht en daarna weer naar beneden.
Hoop dat mijn gebrabbel een beetje duidelijk is anders moet ik een schetsje maken
Succes Sjors
Vond het al zo rustig op je draadje.
Als ik je plaatje goed bekijk dan ligt alles op hetzelfde niveau behalve de 2 keerlussen? Zelf vind ik wat verschillende hoogtes en lange paradebanen mooi. Alles hangt af van wat je wilt. Is het de bedoeling dat al je treinen door het station kunnen en daar stoppen of bijvoorbeeld een aftakking van de hoofdbaan zodat goederen en IC door rijden op de paradebaan en lokaal verkeer naar het station gaat. Je zou dan een aftakking naar het station aan de rechterzijde al bij de uitgang van de helix kunnen maken en deze laten stijgen. Station in de bocht en daarna weer naar beneden.
Hoop dat mijn gebrabbel een beetje duidelijk is anders moet ik een schetsje maken
Succes Sjors
Re: Sprinkbaan
Steven,
Een leuk ontwerp. Niet overladen en toch veel rijmogelijkheden. Mijn suggestie is om de voorste, haakse groene bocht te vervangen door een meer soepel lopende bocht, met aan begin en einde een overgangsboog. ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Overgangsboog ). Dat voorkomt dat de trein met een ruk de bocht in- en uitgaat. Bovendien vindt ik die haakse boog ook niet zo mooi. Ik zou er een hoek van 80 of 100 graden van maken, gevolgd voor een flauwe tegenboog.
Ben
Een leuk ontwerp. Niet overladen en toch veel rijmogelijkheden. Mijn suggestie is om de voorste, haakse groene bocht te vervangen door een meer soepel lopende bocht, met aan begin en einde een overgangsboog. ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Overgangsboog ). Dat voorkomt dat de trein met een ruk de bocht in- en uitgaat. Bovendien vindt ik die haakse boog ook niet zo mooi. Ik zou er een hoek van 80 of 100 graden van maken, gevolgd voor een flauwe tegenboog.
Ben
M.v.g. Ben
Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor
Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor
Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Re: Sprinkbaan
Hallo Steven,
Als het idee in de praktijk anders uitvalt dan gedacht dan is het inderdaad verstandig om de zaag te pakken en opnieuw beginnen. Het nieuwe baanplan ziet er mooi uit. Persoonlijk zou ik de sporen voor het station weglaten. Immers “less is more”. Voor de aftakking aan de rechter zijde van het station zou ik een wissel plaatsen na het kruiswissel.
Gr. Clemens
Als het idee in de praktijk anders uitvalt dan gedacht dan is het inderdaad verstandig om de zaag te pakken en opnieuw beginnen. Het nieuwe baanplan ziet er mooi uit. Persoonlijk zou ik de sporen voor het station weglaten. Immers “less is more”. Voor de aftakking aan de rechter zijde van het station zou ik een wissel plaatsen na het kruiswissel.
Gr. Clemens
Onbereikbare doelen; ze gaan zo lekker lang mee.
Pendelbaan Wolfach
Pendelbaan Wolfach
Re: Sprinkbaan
Ha Ben, dank voor je bijdrage. De groene bocht is geheel op niveau -1, dus je ziet er niets van.Bjor schreef:Steven,
Een leuk ontwerp. Niet overladen en toch veel rijmogelijkheden. Mijn suggestie is om de voorste, haakse groene bocht te vervangen door een meer soepel lopende bocht, met aan begin en einde een overgangsboog. ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Overgangsboog ). Dat voorkomt dat de trein met een ruk de bocht in- en uitgaat. Bovendien vindt ik die haakse boog ook niet zo mooi. Ik zou er een hoek van 80 of 100 graden van maken, gevolgd voor een flauwe tegenboog.
Ben
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Sprinkbaan
Een schetsje? Ja graag! Want ik zie hem nog niet helemaal.Sjors77 schreef:Steven,
Vond het al zo rustig op je draadje.
Als ik je plaatje goed bekijk dan ligt alles op hetzelfde niveau behalve de 2 keerlussen? Zelf vind ik wat verschillende hoogtes en lange paradebanen mooi. Alles hangt af van wat je wilt. Is het de bedoeling dat al je treinen door het station kunnen en daar stoppen of bijvoorbeeld een aftakking van de hoofdbaan zodat goederen en IC door rijden op de paradebaan en lokaal verkeer naar het station gaat. Je zou dan een aftakking naar het station aan de rechterzijde al bij de uitgang van de helix kunnen maken en deze laten stijgen. Station in de bocht en daarna weer naar beneden.
Hoop dat mijn gebrabbel een beetje duidelijk is anders moet ik een schetsje maken
Succes Sjors
De rechter kruiswissel bij het station zou nog iets naar beneden kunnen, nog even uitvogelen.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Sprinkbaan
Hierbij een schetsje.
Rood: laat je dus stijgen (kan zelfs maar 3cm zijn) naar een station voor enkel lokaal verkeer. Leuke is dan dat je wat hoogteverschil krijgt. je kan eventueel nog een kopspoor toevoegen.
Groen: is een keerlus op -1 voor wat extra afwisseling in de routes. Gezien de lengte kan je de paradebaan aan de achterkant wat laten dalen en richting de helix weer stijgen zodat je op niveau van de helix uitkomt.
blauw: zou een optie kunnen zijn om vanuit het station een aftakking te maken naar wat goederen overslag met industrie (leuk voor de scenery bouwsels)
Naar mijn idee als je alle treinen door het station wil laten rijden krijg je veel rails. Op deze manier houdt je dat wat beperkter dus meer ruimte voor scenery.
Hoop dat het zo wat duidelijker is wat ik bedoel Blijft lastig en eigenlijk komen we gewoon altijd ruimte te kort voor alle ideeën.
Rood: laat je dus stijgen (kan zelfs maar 3cm zijn) naar een station voor enkel lokaal verkeer. Leuke is dan dat je wat hoogteverschil krijgt. je kan eventueel nog een kopspoor toevoegen.
Groen: is een keerlus op -1 voor wat extra afwisseling in de routes. Gezien de lengte kan je de paradebaan aan de achterkant wat laten dalen en richting de helix weer stijgen zodat je op niveau van de helix uitkomt.
blauw: zou een optie kunnen zijn om vanuit het station een aftakking te maken naar wat goederen overslag met industrie (leuk voor de scenery bouwsels)
Naar mijn idee als je alle treinen door het station wil laten rijden krijg je veel rails. Op deze manier houdt je dat wat beperkter dus meer ruimte voor scenery.
Hoop dat het zo wat duidelijker is wat ik bedoel Blijft lastig en eigenlijk komen we gewoon altijd ruimte te kort voor alle ideeën.
- Bijlagen
-
- schets baanplan.jpg (98.42 KiB) 5798 keer bekeken
Re: Sprinkbaan
Ik ben begonnen met de aanpassingen. Eerst alles loshalen wat vervangen moet worden.
Alle seinen weer in hun bakje.
Wisselstraat eruit gesloopt.
Alle te hergebruiken spullen...
Alle seinen weer in hun bakje.
Wisselstraat eruit gesloopt.
Alle te hergebruiken spullen...
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Sprinkbaan
Heb je al een idee hoe het moet gaan worden? Succes met de sloop en de wederopbouw. Ik ga je weer rustig volgen hier.
Sjors
Sjors
Re: Sprinkbaan
Succes Steven! Ben je er uit wat het gaat worden? Ik kijk weer met interesse uit naar je vorderingen!
Baanplan op dit forum
Project op dit forum
Website Vuursche Hoek
Configuratie: DR5000 centrale, DR4018, DR5088rc, DR4088LN, LDT Keerlusmodules (2x), iTrain
Spoor: Fleischmann piccolo, Peco code80 en code55
Project op dit forum
Website Vuursche Hoek
Configuratie: DR5000 centrale, DR4018, DR5088rc, DR4088LN, LDT Keerlusmodules (2x), iTrain
Spoor: Fleischmann piccolo, Peco code80 en code55
Re: Sprinkbaan
Voor hoe het wordt, zie pagina 40...
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Sprinkbaan
De wissels zijn gered en schoongemaakt....
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan