Link naar foto emmer

Plaats hier je treingerelateerde foto('s). Van vakantie tot modelbaan.
(Foto's van de EIGEN modelbaan: deze wel plaatsen in forum 'Mijn N-baan'!)
Plaats reactie

Onderwerp starter
sjoef
Berichten: 937
Lid geworden op: 09 dec 2008 13:59
Locatie: Den Haag

Link naar foto emmer

Bericht door sjoef »

Ik krijg het de laatste tijd niet voor elkaar om een foto vanuit de $#$#%$#%$# site van foto emmer in een bericht te krijgen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Jos

Ps, ik weet niet of het nu aan %^$~^%%^ ligt of aan het forum. Maar wat ik ook probeer.......ik krijg de geselecteerde foto (direct link) niet te zien bij "voorbeeld"


Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2930
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: Link naar foto emmer

Bericht door Maurits71 »

Jos,

het is een klein handigheidje.

open photo bucket, klik op de foto die je wilt laten zien. deze wordt in een nieuw scherm geopend. dan zie je aan de rechterkant ' share this photo ', ga naar het vakje ' img ', 1 x klikken op de linkermuis knop maakt het hele vakje blauw, dan op de rechterknop drukken en kopieren kiezen.

hierna ga je terug naar de n spoor pagina en op de positie waar je de foto wilt hebben klik je eerst weer op je linker muis toets en daarna op je rechtermuis toets en selecteer je plakken.

Afbeelding


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here

Onderwerp starter
sjoef
Berichten: 937
Lid geworden op: 09 dec 2008 13:59
Locatie: Den Haag

Re: Link naar foto emmer

Bericht door sjoef »

Maurits, dat had ik gedaan. (overigens heb ik al vele foto's zo op het forum gekregen) Maar als ik dan op voorbeeld klikte bleef de kink er staan. Dus de foto kwam niet in beeld. Maar na een keer of tien proberen lukte het gelukkig wel.

zie draadje https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=11140

Jos


Plaats reactie