Foto's voor mijn instagram account: Modelledbeyondbelief

Plaats hier je treingerelateerde foto('s). Van vakantie tot modelbaan.
(Foto's van de EIGEN modelbaan: deze wel plaatsen in forum 'Mijn N-baan'!)

Onderwerp starter
Superschaap
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 feb 2015 10:39

Foto's voor mijn instagram account: Modelledbeyondbelief

Bericht door Superschaap »

Dag Heren en Dames van het N-spoorforum.

Ik volg dit forum al jaren en ben zelf ook bezig met een schaal N baan. Modelbouwen is echter niet mijn enige hobby, en zodoende is één van mijn andere hobbies: Instagram accounts bouwen/beheren/verkopen. Nu heb ik al een tijdje een zeer goed lopend account over modeltreinen: https://www.instagram.com/modelledbeyondbelief/ en hoop hiermee modeltreinen een stukje populairder te maken onder de mensen (en dan vooral de jongeren). Tot nu toe lukt dat aardig en is zelfs 49 procent van mijn 34.000 volgers onder de 35! (Niks ten nadelen van de mensen daarboven hoor!). Nu ben ik op zoek naar goede kwaliteit foto's voor op mijn account! De setting maakt mij niet zoveel uit als er maar veel scenery te zien is. De techniek erachter is visueel minder interessant. Voor voorbeelden kunt u mijn pagina bekijken op Instagram.

Zouden de mensen die daar in geintresseerd zijn foto's van hun eigen baan (of eventueel van andere banen op bv een beurs) hier in dit topic willen plaatsen? Eventueel als dat makkelijker is voor het forum zou ik ook mijn mailadres kunnen geven! Mocht een foto op mijn account komen dan zet ik natuurlijk de naam van de bouwer erbij en mocht u zelf een Instagram account hebben dan kan ik die erbij vermelden!

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijk groet,

Martijn de Graaf


Plaats reactie