N-Spoorforum

Het forum voor de N-Spoor liefhebber

n-spoorstore.nl TopLinks-Modellbahn Liste auf Online-Modellbahn.de
Het is nu za nov 17, 2018 01:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: ASB
BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2018 11:55 

Rob,

dat is inderdaad een mooie opsomming van alle door hem te kunnen leveren ASBtjes.

prijstechnisch hoogst interessant.

maar is misschien wel handig als we ergens dit figuur kunnen opslaan voor als na deze Ebay aanbieding niet meer zichtbaar wordt omdat dat verlopen is.

mijn Duits is minimaal en denk niet dat ik goed kan verwoorden dat we zijn adresgegevens willen opslaan en dat middels Verkäufer kontaktieren willen verkrijgen zodat hij in een later stadium bereikbaar blijft.

dus wie zich geroepen voelt om dit uit te zoeken en dat dan hier in dit draadje weer te vermelden zodat we er allemaal wat aan hebben zou dat fijn zijn.

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2018 14:11 

Hoi,

6x asb voor 2,60 opsturen 1,70=4.30 = 0,716 p/s. Fleischmann asb bij H@ns 0,72 p/s en per stuk leverbaar.(en meteen de goede maat)

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2018 16:11 

Servus,

Niet flauw bedoeld, maar autorijden kost fiscaal 19 cent per kilometer en verzending door onze sponsor komt op € 2,95.

Rob - zolderspoor
DB en ÖBB-fan

Waarom modelspoor als hobby? Dat weet ik niet. Ik ben heel lang geleden gegrepen door een ondefiniëerbaar iets dat ik zelf ook niet begrijp maar wel als prettig ervaar.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2018 21:16 

@zolderspoor,

Je hebt gelijk, als je alleen de bandjes laat opsturen, duur rubbertje Het is naar mijn mening niet iets waar je op leegloopt. Geen idee wat de kwaliteit is, ik hou het wel bij de originele bandjes.

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur