Photobucket, wat is het alternatief

Vraag maar raak!
Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door shoven »

Jan, je kunt bij Photobucket kiezen om je album te downloaden. Dan krijg je een groot zip bestand waar al je foto's in zitten. Heb ik ook nog even snel gedaan.


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door janiegein »

Oke, mijn schoonzoon heeft me even geholpen met dat downloadverhaal en alle foto,s staan nu op computer terug.

volgende uitdaging wordt dan op draadje Geinbaan vanaf blz 1 foto,s gaan omwisselen vanuit een andere bucket.

ben er nog niet uit welke maar wil toch niet, hoe aardig van H@ns ook om extra ruimte te kopen, hem belasten met mijn plaatjes.

als dit gedaan is kan ik Photobucket deleten.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5078
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik heb inmiddels bij 11 diorama topics de foto's vervangen( ik heb een lijst waarop ik dat per forum bijhoud) en bij mijn materieel topics de pagina's 44 t/m 49, samen iets van 1400 afbeeldingen ofzo. 1/3 daar van ook op het Duitse model tram forum vervangen.

Ik heb mezelf ten doel gesteld 5 topics of 500 afbeeldingen per week te doen en dat blijkt neer te komen op en uurtje of 5 werk. Met wat goede trance muziek is dat voor mij best aardig te doen, ik maak zo ook weer opnieuw kennis met mijn diorama's.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

Henk van de Weerdt
Berichten: 693
Lid geworden op: 20 nov 2014 17:45
Locatie: Bennekom

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door Henk van de Weerdt »

Hallo,

Kreeg vandaag ook een Mail van Photobucket. Bij mij zullen de foto's dus ook eerdaags wel niet meer zichtbaar zijn. ;-)


Met vriendelijke groet,
Henk van de Weerdt
http://www.vdweerdt.nl
http://www.vandeweerdt.eu
Onze baan: Hengeran

anne w
Berichten: 303
Lid geworden op: 17 okt 2010 23:07

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door anne w »

Het is bij mij met ImageShack als jaren geleden gebeurd, op zich allemaal heel logisch want "voor niks gaat alleen de zon op", als je nu een andere gratis hoster opsnort, dan zal je op enig moment weer op zoek moeten en je forumlezers weer een hoop foto's onthouden.

Ik zit nu al een paar jaar bij ImageShack voor iets van Euro 30-40 per jaar.

Groet, Anne W


H0, Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, 3 ESU, (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28 of 27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4480
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door spoor65 »

Ook ik kreeg vandaag de mail, maar gelukkig heb ik nagenoeg niets bijzonders aan foto`s hier gepost, dus dat zal mee gaan vallen.

mvg

Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

Wim H
Berichten: 1162
Lid geworden op: 20 feb 2012 13:20
Locatie: Moskou (Rus) / Rijswijk (NL)

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door Wim H »

Helaas zijn ook mijn fotos inmiddels onzichtbaar in dit forum. Dat wordt dus overzetten naar een andere plek, wellicht naar de server van Hans.

Hans: ten eerste heel fijn van je dat je meer ruimte op dit forum beschikbaar hebt gemaakt! Ik zal er zeker gebruik van gaan maken, in ieder geval voor nieuwe fotos. Maar dit gaat je natuurlijk ook geld kosten. Misschien kun je een rekening nummer geven waar mensen (vrijwillig) geld kunnen doneren? Ik zelf zou het geen probleem vinden om iets bij te dragen in de kosten van dit forum. Ik haal er zoveel info vandaan, en als ik er nu ook nog fotos ga plaatsen dan heb ik daar best een vergoeding voor over.

Groet, Wim


Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door BenQ »

Ook mijn vorige baan is in de bittenbak van fotoemmer beland, deze is in 2013 gesloopt dus zal heel weinig bekeken worden.
Laat de foto's lekker staan, zal ze leren. :lol:
Het leuke is dat ik halverwege de tweede bladzij ben overgestapt naar postimage, in het begin ging dat niet goed, in een paar berichten staan kleine foto's.


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen

sjoef
Berichten: 941
Lid geworden op: 09 dec 2008 13:59
Locatie: Den Haag

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door sjoef »

ik zou haast willen zeggen......massaal enorme hoeveelheden foto's uploaden om hun opslagcapaciteit te verzieken..... met de meest onnozele plaatjes. Dus heb je nog een massa treinen foto's op je pc hebben staan.....uploaden die handel. :D

Jos



jeepney
Berichten: 674
Lid geworden op: 22 nov 2011 22:57

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door jeepney »

Wim H schreef:Helaas zijn ook mijn fotos inmiddels onzichtbaar in dit forum. Dat wordt dus overzetten naar een andere plek, wellicht naar de server van Hans.

Hans: ten eerste heel fijn van je dat je meer ruimte op dit forum beschikbaar hebt gemaakt! Ik zal er zeker gebruik van gaan maken, in ieder geval voor nieuwe fotos. Maar dit gaat je natuurlijk ook geld kosten. Misschien kun je een rekening nummer geven waar mensen (vrijwillig) geld kunnen doneren? Ik zelf zou het geen probleem vinden om iets bij te dragen in de kosten van dit forum. Ik haal er zoveel info vandaan, en als ik er nu ook nog fotos ga plaatsen dan heb ik daar best een vergoeding voor over.

Groet, Wim
Ik zou heel goed kunnen leven met een vrijwillige jaarlijkse donatie aan de forum-eigenaar van 5 of 10 euro. En dit zou zeker niet het eerste forum zijn dat zo handelt. Al zou maar de helft van de actieve gebruikers (ik las ergens iets van 200 dus de helft is 100) een bijdrage leveren van 5 of 10 euro dan komen we al een heel eind.

Hans geeft jaarlijks via een korte posting een verantwoording hoeveel er is binnengekomen aan donaties en hoeveel aan de foto-opslag is uitgegeven en dan weten we wat er voor het jaar er op aan reserve of tekort is, waarop we dan weer de hoogte van de donatie eventueel op aan kunnen passen.

Voordeel is dat de forumgebruikers alsmede het forum niet meer afhankelijk is van derden, want het zou me niet verbazen als anderen gaan volgen met het vragen om geld en dan hebben we binnenkort wederom de frustratie dat het forum half verminkt is.

Henk


Gebruikersavatar

Nico Essers
Berichten: 1616
Lid geworden op: 12 sep 2016 23:20
Locatie: Bunde, Zuid-Limburg

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door Nico Essers »

Dat zou ik geen probleem vinden. De info op dit forum is voor velen van ons heel waardevol.
Was net op vakantie toe de photobucket ellende begon. Vele draadjes waren meteen verminkt.
Het leesplezier was hierdoor een stuk minder omdat tekst vaak door foto's verduidelijkt wordt.
Heb me rot geërgerd daar aan. Heb je een keer veel tijd voor het forum dan gebeurd zo iets.


Vriendelijke groetjes Nico.

ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro

Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
H@Ns
Forum-Eigenaar
Berichten: 2337
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door H@Ns »

Hallo,

Fijn dat jullie het N-Spoorforum waarderen.
We doen het graag.

Maar ik voel niets voor een bijdrage en wil ook geen verplichtingen en of verantwoording geven.
De beste manier om ons te steunen is bijdragen leveren aan dit forum.

Groetjes Hans

ps af en toe een bestelling in onze webshop juichen we natuurlijk toe ;)


http://www.freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
http://www.n-spoorstore.nl N-Spoor treinen en accessoires
Gebruikersavatar

daniel
Berichten: 135
Lid geworden op: 18 sep 2015 11:32
Locatie: Ede

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door daniel »

Even een tip van de buren:

wanneer je in chrome de volgende extensie installeert kun je de Photobucket plaatjes weer zien voor zover ze nog niet verwijderd zijn. https://chrome.google.com/webstore/deta ... p-launcher

Ik heb het zojuist getest en het lijkt inderdaad te werken. Altijd handig als je 'oude' foto's wilt zien (voor zolang het werkt).

(je kunt het ook vinden via apps, webstore en dan zoeken op Photobucket embed fix)


Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door BenQ »

Ik heb de extensie geïnstalleerd en daarna gezocht naar een draadje met plaatjes uit de emmer en gevonden, Maurits heeft er nog een boel instaan en die zijn weer te zien. :mrgreen:


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen
Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2930
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door Maurits71 »

yweeaah, kan me eigen plaatjes weer zien ;) ;)


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here
Gebruikersavatar

mini rijder
Berichten: 769
Lid geworden op: 16 nov 2014 13:12
Locatie: Graauw

Re: Photobucket, wat is het alternatief

Bericht door mini rijder »

En voor Firefox kun je de deze add-on installeren.
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... pandcoming
Deze is blijkbaar afgeleid van de chrome add-on en werkt ook.

Groetjes: Robby


Plaats reactie