Hoi hoi
Is er iemand die mij kan vertellen waar ik online onderdelen kan bestellen.
Ik zoek een paar koppelingen voor mijn wagons.
Ik kan ze zo 1 2 3 niet vinden wie o wie kan mij helpen.
Gr Paul
Koppelingen als reserve onderdelen
Re: eerste stapje met digitaal
Paul.
Altijd makkelijk om dan even een foto van de wagon te maken, of artikelnummer te vermelden.
want er zit verschil in de types koppelingen. Nieuwere wagons hebben vaan Nem schachten en kun je er zo inklikken, oudere werken vaak met een veer(plaatje).
Overigens kun je bij de N-spoorstore bijna alles bestellen, staat het niet op de site, dan even contact op nemen, (wel van belang dus dat je weet welk type je nodig bent)
mvg
Freddy
Altijd makkelijk om dan even een foto van de wagon te maken, of artikelnummer te vermelden.
want er zit verschil in de types koppelingen. Nieuwere wagons hebben vaan Nem schachten en kun je er zo inklikken, oudere werken vaak met een veer(plaatje).
Overigens kun je bij de N-spoorstore bijna alles bestellen, staat het niet op de site, dan even contact op nemen, (wel van belang dus dat je weet welk type je nodig bent)
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Re: Koppelingen als reserve onderdelen
Paul,
Twee dagen geleden heb je deze vraag ook al gesteld en daar heb je ook reacties op gehad.
Nu stel je dezelfde vraag nogmaals, maar je schrijft nog steeds niet om welke rijtuigen (merk, nummer) en wat voor soort koppelingen het gaat (snelkoppelingen, standaard koppelingen?)
Misschien kan ik, of een ander je wel helpen, maar dan moet je wel de gevraagde informatie geven. Weet je van welk merk en type de rijtuigen zijn?
Ben
Twee dagen geleden heb je deze vraag ook al gesteld en daar heb je ook reacties op gehad.
Nu stel je dezelfde vraag nogmaals, maar je schrijft nog steeds niet om welke rijtuigen (merk, nummer) en wat voor soort koppelingen het gaat (snelkoppelingen, standaard koppelingen?)
Misschien kan ik, of een ander je wel helpen, maar dan moet je wel de gevraagde informatie geven. Weet je van welk merk en type de rijtuigen zijn?
Ben
M.v.g. Ben
Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor
Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Meer informatie is inderdaad wel handig in deze.....
DB diesels, tijdperk IV
Volgens mij heeft een Moderator dit onderwerp losgemaakt van het draadje Eerste stapje met digitaal welke in de Digitale Vraagbaak staat.
Groetjes, Rembrand
Mijn baan op het n-spoor forum Arendsnest Bergspoor
iTrain | Peco 55 | Z21| OC32 met DTS HPP4 | Rosoft |L.net s88sd16-n|s88sd16-n|Xtremekeerlus
iTrain | Peco 55 | Z21| OC32 met DTS HPP4 | Rosoft |L.net s88sd16-n|s88sd16-n|Xtremekeerlus
Rembrand,
Zeker, maar op 2/7 heeft TS dezelfde vraag ook in een apart draadje gezet:
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=11164
Vandaar mijn opmerking.
Ben
Zeker, maar op 2/7 heeft TS dezelfde vraag ook in een apart draadje gezet:
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=11164
Vandaar mijn opmerking.
Ben
M.v.g. Ben
Check, Ben dat wist ik niet.
Dat is dan een beetje dubbelop ja.
Gr
Rembrand
Dat is dan een beetje dubbelop ja.
Gr
Rembrand
Groetjes, Rembrand