Doehler Haass?

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
MadSeven
Berichten: 515
Lid geworden op: 29 nov 2010 19:00

Re: Doehler Haass?

Bericht door MadSeven »

LOL@Martin; vergeleken bij mijn soldeer werk is dat heel, heel klein :-)

Ik vergelijk formaten simpel door h*b*l te doen, de 025 is dan pak em beet;

8.9*11.4*3.3= 334.818

en de DnH

5*7.9*2.5= 98.75

Ik was ze nooit tegengekomen, dus vandaar mijn verbazing...zal een hoop gedoe schelen.
Je hebt natuurlijk gelijk w.b. de gevoeligheid, maar ik denk dat ik gewoon voor formaat ga kiezen. Ik begreep dat de frequentie het probleem zou kunnen zijn, dus niet zozeer de tandwieltjes enzo?



Peter
Berichten: 906
Lid geworden op: 01 jan 2010 20:07
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Doehler Haass?

Bericht door Peter »

FidOo schreef:(vandaar dat er door SB-modellbau andere motoren, en door Glasmachers andere wormwielen geleverd worden voor heel veel modellen)
De site van Glasmachers is al tijden offline, www.glasmachers.com, of is de site veranderd?

Grtz.
Peter


Mijn baan: http://n-spoorforum.nl/phpbb3/viewtopic.php?f=14&t=9458

Digitaal (DCC), iTrain, Peco 55

JohanN
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 okt 2008 07:16

Re: Doehler Haass?

Bericht door JohanN »

Volgens mij is Glasmachers gestopt. Ik had hem als link opgeslagen en zag een tijd geleden de mededeling op zijn site dat hij alleen nog lopende bestellingen zou afleveren. Toen heb ik de link weggegooid. Ik heb twee wormwielen van hem, een voor de Fl br 65 en een voor de br 78. Die laatste had ik niet goed "afgesteld", het kunstof tandwiel eronder was binnen no-time kaal. Voor analoog was het een uitkomst maar daarna ben ik overgestapt op digitaal en dan heb je die overbrengings reductie niet echt meer nodig.

Groeten, Johan.


Plaats reactie