loc voor op diorama

Vraag maar raak!
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
spoorfreak
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 feb 2011 21:51

loc voor op diorama

Bericht door spoorfreak »

Ha allen,

Ik ben op zoek naar een stoomlocomotief.

Mijn budget is erg laag. Heeft iemand voor mij een defect of dummy exemplaar over?

Tijdperk is niet belangrijk.

Groet,


Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5081
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: loc voor op diorama

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Hoi Daniël, ik heb hier nog een halve Br55 liggen waarvan ik de ketel en het onderstel van de loc zelf heb. Ik heb hier nog geen bestemming voor en als het je niet om een specifiek type gaat kan en wil ik deze graag opbouwen tot een goed ogende tenderloc. Voor mezelf heb ik nog geen toepassing voor die loc gevonden en daarom heb ik er nog niks mee gedaan
Afbeelding
DSC32426

Verder heb ik nog een oude Br66 die een windleiplaat mist maar daar heb ik ook in een half uurtje een nieuwe voor gemaakt.
Afbeelding
DSC32427

Wat mij betreft mag je ze alle bij gratis hebben. Mocht je ze liever zelf opbouwen/repareren mag dat uiteraard ook, maar ik vind het ook leuk om er wat van te maken.

Oohja, als je een treinstation in de buurt heb kan ik ze binnenkort ook daar wel komen afleveren, ik heb toch "Weekend Vrij".

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
spoorfreak
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 feb 2011 21:51

Re: loc voor op diorama

Bericht door spoorfreak »

HA Michel,

Erg aardig van je!

Heb net via marktplaats wat zeer goedkope spullen gekocht. Maar nogmaals bedankt voor je aanbod.

Groeten,


Plaats reactie