aanloopklap

Vraag maar raak!
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2006
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: aanloopklap

Bericht door Bjor »

Jan,

Je ziet, ik grill nooit kippetjes ;) .
Maar goed, daar heb je dus niks aan. Maar de tip van Robby lijkt me wel een hele goede.

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: aanloopklap

Bericht door janiegein »

heb alles nog eens op een rijtje proberen te zetten maar denk dat ik het voorlopig hou op mijn laatste handeling, het direct aan en uitschakelen alvorens de autobaan te laten lopen.

scheelt me A; toch wel weer geld wat er nog steeds moeilijk voorhanden is en B; scheelt het bovendien een berg bedrading veranderen om het voorgestelde te realiseren.

nu alleen maar hopen dat de schakelaar het vol blijft houden bij het vaak aan/uitschakelen.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2006
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: aanloopklap

Bericht door Bjor »

Jan,

Dat is inderdaad de voordeligste oplossing. Mocht je een nieuwe schakelaar nodig hebben, kun je ook eens kijken bij de plaatselijke kringloopwinkel. Daar vind je vrijwel zeker voor een paar dubbeltjes prima schakelaars. Ik ga geregeld bij wat kringloopwinkels in mijn buurt langs en heb vaak voor weinig bruikbare dingetjes voor mijn baan gevonden, zoals bijv. schakelaars, stukjes PVC buis (gashouders voor mijn gasfabriek) en een blokkendoos voor mijn baan.

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Plaats reactie