ASB

Vraag maar raak!
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3528
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: ASB

Bericht door janiegein »

Rob,

dat is inderdaad een mooie opsomming van alle door hem te kunnen leveren ASBtjes.

prijstechnisch hoogst interessant.

maar is misschien wel handig als we ergens dit figuur kunnen opslaan voor als na deze Ebay aanbieding niet meer zichtbaar wordt omdat dat verlopen is.

mijn Duits is minimaal en denk niet dat ik goed kan verwoorden dat we zijn adresgegevens willen opslaan en dat middels Verkäufer kontaktieren willen verkrijgen zodat hij in een later stadium bereikbaar blijft.

dus wie zich geroepen voelt om dit uit te zoeken en dat dan hier in dit draadje weer te vermelden zodat we er allemaal wat aan hebben zou dat fijn zijn.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

robert
Berichten: 702
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:38

Re: ASB

Bericht door robert »

Hoi,

6x asb voor 2,60 opsturen 1,70=4.30 = 0,716 p/s. Fleischmann asb bij H@ns 0,72 p/s en per stuk leverbaar.(en meteen de goede maat)


Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."

Zolderspoor
Berichten: 808
Lid geworden op: 20 mar 2011 23:05
Locatie: Zwolle

Re: ASB

Bericht door Zolderspoor »

Servus,

Niet flauw bedoeld, maar autorijden kost fiscaal 19 cent per kilometer en verzending door onze sponsor komt op € 2,95.



robert
Berichten: 702
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:38

Re: ASB

Bericht door robert »

@zolderspoor,

Je hebt gelijk, als je alleen de bandjes laat opsturen, duur rubbertje Het is naar mijn mening niet iets waar je op leegloopt. Geen idee wat de kwaliteit is, ik hou het wel bij de originele bandjes.


Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
Plaats reactie