foto's plaatsen

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
Jantje
Berichten: 115
Lid geworden op: 30 dec 2018 09:53

foto's plaatsen

Bericht door Jantje »

Hallo allemaal, ik kan nergens gevonden krijgen hoe ik een foto kan plaatsen, in het bijlage menu krijg ik melding kan niet geplaats worden. Heeft iemand de oplossing ?

alvast bedankt Jantje



Beunspoor
Berichten: 26
Lid geworden op: 30 dec 2018 17:31

Re: foto's plaatsen

Bericht door Beunspoor »

Even rechts bovenin bij "Help" kijken. Wij Nederlanders willen altijd alles zonder beschrijving doen, maar dat gaat niet altijd. Ik was dan ook twee dagen bezig voor ik er achter kwam :lol:


Gebruikersavatar

Alro
Berichten: 597
Lid geworden op: 30 dec 2017 15:40
Locatie: Waldbrücke im Grünenherzes Hollands

Re: foto's plaatsen

Bericht door Alro »

Je kan je foto’s beter via de cloud plaatsen dan als bijlage, zie hieronder:
Alro schreef:Maak een account aan bij bv Flickr. Upload je afbeelding. Ga naar Share, zet bij BBcode je foto op medium anders wordt ie te groot! Copieer de code en plak deze in je bericht. Klaar!

Je kan de code eventueel aanpassen om minder informatie mee te geven of om je afbeelding niet “clickable” te maken, maar dat kun je beter zelf uitzoeken.
Let wel op de voorwaarden van deze sites. Bij Flickr kan je bv volgens mij maximaal 1000 foto’s plaatsen.
Daar ben ik en jij nu nog lang niet aan toe :D , maar sommige forumleden hebben dat aantal al lang bereikt. Dus wel iets om mee rekening te houden.
Ook kunnen de voorwaarden na verloop van tijd veranderen. Daarom zie je in oudere draadjes soms geen plaatjes meer :|


Plaats reactie