BR 94

Vraag maar raak!
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

BR 94

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

om mijn Fleischmann BR 94 compleet gangbaar te krijgen ben ik op zoek naar 43 7094 Deckplatte unten.

het is wel zo handig om de trek/duwhaak te bevestigen en tevens het wielstel onder de loc op zijn plaats te houden.

heeft iemand die toevalligerwijze in de "rommelbak" liggen en daar voor een lief prijsje vanaf wil?

of weet iemand waar en bij wie ik zoiets kan bestellen.

ik hoor graag


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: BR 94

Bericht door Marksintpancras »

Jan,

Sorry, deze keer zit er niks in het vat. Ben niet van de stoomlocomotieven. Behalve dat ik er ooit een Piko br82 of zoiets gekocht hebt van ene Martin Domburg omdat het geluid zo magistraal mooi zal klinken. ( Rijdt nu een museum rit over de baan). Heb ik helaas niks met die stoomlocomotieven.

Maar als je geen respons krijg kan ik altijd even bij Huizer kijken of hij niks heeft liggen achter de toonbank.


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3524
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: BR 94

Bericht door janiegein »

inmiddels besteld bij H@ns.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

stoombr38
Berichten: 132
Lid geworden op: 04 jun 2017 13:05

Re: BR 94

Bericht door stoombr38 »

heb veel onderdelen liggen.
ook 437094
Grt. jo


Plaats reactie