Nummer Fleischmann wagon.

Vraag maar raak!
Plaats reactie
Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2888
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: Nummer Fleischmann wagon.

Bericht door WilcoV »

Nogmaals dat is het dekzeil van de minitrix rongenwagen uit één van de startsets met de neppe 2200 er in en wel deze:
Afbeelding

De doos zou verkocht zijn onder nummer 11085


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie

Onderwerp starter
spoortje
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 mar 2015 13:04

Re: Nummer Fleischmann wagon.

Bericht door spoortje »

Goedemiddag allemaal. Ik wil even iedereen bedanken voor hun inzet met het zoeken naar het nummer van deze wagon met dekzeil. Ik ben nu al zover dat het inderdaad een Fleischmann rongenwagon is. Met een dekzeil van de wagon uit de start set van de Minitrix. Dus de conclusie is, het is een samengestelde wagon van twee merken. Maar goed ik heb er weer een leuke wagon bij, al is hij dan niet origineel. Nogmaals bedankt allemaal. groetjes Bert.



Onderwerp starter
spoortje
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 mar 2015 13:04

Re: Nummer Fleischmann wagon.

Bericht door spoortje »

Goedemiddag allemaal. Ik wil even iedereen bedanken voor hun inzet met het zoeken naar het nummer van deze wagon met dekzeil. Ik ben nu al zover dat het inderdaad een Fleischmann rongenwagon is. Met een dekzeil van de wagon uit de start set van de Minitrix. Dus de conclusie is, het is een samengestelde wagon van twee merken. Maar goed ik heb er weer een leuke wagon bij, al is hij dan niet origineel. Nogmaals bedankt allemaal. groetjes Bert.


Plaats reactie