Digitale besturing

Vraag maar raak!
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hanspoor
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 nov 2020 04:43

Digitale besturing

Bericht door Hanspoor »

Hallo allemaal,

Ik ben een beginneling in modelspoor. Ben me aan het orienteren en daarom lid geworden van dit forum om kennis te vergaren en te geven.
Ik denk aan een digitale Kato Unitrack baan, eenvoudig ovaal met een rangeerterrein. Ik weet alleen nog niet welk digitaal systeem.
Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld en duur. De Piko Smartcontrol Light set lijkt me wel wat. Heeft iemand ervaring met deze set, of hebben jullie andere suggesties, ik hoor het graag.

Groeten,

Hans



Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: Digitale besturing

Bericht door Marksintpancras »

Hans, als je in de gelegenheid ben. Zal ik gewoon een bezoekje brengen aan DTS te Ermelo. Die kan jouw op maat advies geven. Want er zijn heel veel verschillende smaken in onze hobby.


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12

Roadman
Berichten: 85
Lid geworden op: 20 jan 2014 21:09

Re: Digitale besturing

Bericht door Roadman »

Of bij Huider in Heerhugowaard bij de grootste Modelspoorwinkel van Nederland of bij Freebit in Lochem of...... er zijn er wel weer hoor. En zeker niet alleen in Ermelo Mark. ( Lijkt me overdreven om naar 1 bepaalde commerciele toko te verwijzen die ook geregeled hier op dit forum zit. Dit is toch een "algemeen" forum en niet voor 1 enkele leverancier toch die apart gemeld moet worden ?) Niets ten nadele van een bepaalde leverancier, maar hou het lekker algemeen. Anders krijgt dit zo een bepaalde sfeer dat alleen daar naar verwezen wordt en een beetje "voor wat - hoort wat" idee.

Prettige avond nog verder.
Frederik


Gebruikersavatar

martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: Digitale besturing

Bericht door martindomburg »

Lief dat je me noemt Mark, Frederik heeft wel gelijk, er zijn meer die dit kunstje goed kunnen gelukkig.

@Hanspoor
Had het net in een ander draadje ook al genoemd. Je vraag is heel begrijpelijk en normaal maar het kan een tsunami aan meningen en goedbedoelde adviezen teweeg brengen. Laat je vooral goed voorlichten, ga ervanuit dat ieders advies (ook die van mij) gebaseerd is op meningen en ervaringen. Ik kan zeggen dat Dinamo geweldig is, of de Z21, een ander zal de EcoS aanbidden, een ander de Intellibox.....

Gebruik al die adviezen en verdiep je zelf in de materie. Zo kan je een keuze maken waar je zelf beter van wordt.

Ik heb hiervoor een gratis video online gezet, doe er je voordeel mee in je zoektocht naar jouw digitale avontuur.

Filmpje klik hier


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hanspoor
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 nov 2020 04:43

Re: Digitale besturing

Bericht door Hanspoor »

Bedankt voor alle adviezen. Ik zal me er in verdiepen, me laten adviseren in de winkel, en uiteindelijk een keuze maken.
Martin bedankt voor je gratis video.


Plaats reactie