Make the modern car great again!

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
Kevin Nijssen
Berichten: 129
Lid geworden op: 01 mei 2020 09:37
Locatie: Friesland

Make the modern car great again!

Bericht door Kevin Nijssen »

Scheelt maar weinig in naam met het begonnen draadje van Jeroen, de insteek is eigenlijk wel gelijk. Ik kom wel eens in winkels auto modellen tegen in maatje H0, mega veel keuze en vooral ook veel modern spul. Autos bouwjaar 00’ tot het heden zijn zeker niet ongewoon. Zoals de 0 in die schaal staat, staat de 0 in maatje N voor de modelkeuze in moderne auto’s om onze mooie banen aan te kleden. Ja heel af en toe iets maar loop door een willekeurige stad en je gaat daar niet 25 Smarts en 40 volkswagen transporter busjes vinden.

Dus ook hier weer een vraag richting Hans! Is dit niet een markt die interessant is om voor te leggen bij wie hier iets aan kan doen? Wie valt me bij???



Onderwerp starter
Kevin Nijssen
Berichten: 129
Lid geworden op: 01 mei 2020 09:37
Locatie: Friesland

Re: Make the modern car great again!

Bericht door Kevin Nijssen »

Hi Frank,

Ik ken ze, maar via je link kom ik alleen bij een Tiguan en een Passat. Maar ik noem even wat spul op:

VW Golf, Moderne Audi’s, BMW’s en moderner dan een oude mercedes Taxi vind je niks van het sterrenmerk. Moderne Renault’s of Citro..... afijn je snapt me wel. Er is wel iets, de opmerking er is 0 klopt niet 1:1 van me, maar ga op een willekeurige dag door over een parkeer terrein lopen en streep alles weg wat je niet in schaal N kan vinden. Parkeerprobleem lost zich dan snel op.


Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3897
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Make the modern car great again!

Bericht door Jeroen »

Die laatste opmerking....kostelijk!

Ik ben ook helemaal voor. Ik wil ook gewoon Aygo, Polo, A3, RS6....gewoon normale auto’s in hele saaie normale hedendaagse kleuren.

Nou?


Afbeelding
Gebruikersavatar

martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: Make the modern car great again!

Bericht door martindomburg »

Kijk ook eens bij Rietze en Oxford, die hebben ook modern in schaal N


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5082
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Make the modern car great again!

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik heb zat moderne auto's van verschillende types en kleuren die ik via marktplaats heb gekocht maar die waarschijnlijk van aliexpress komen. De types wisselen in de loop der jaren is mij opgevallen en dat is positief voor de variatie als je een aardige voorraad er op na houd.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

Onderwerp starter
Kevin Nijssen
Berichten: 129
Lid geworden op: 01 mei 2020 09:37
Locatie: Friesland

Re: Make the modern car great again!

Bericht door Kevin Nijssen »

Dan moet ik dus 5jaar geduld hebben voor ik een beetje oke bestand auto’s te hebben. Oxford is niet echt een optie want dat is een andere schaal. Ik heb daar een mini van gekocht, want mijn vriendin rijd zo een en jah dan bouw je credits op en maak je de overname van de zolder een beetje goed (ja toch zo werkt het :D ?) maar goed die mini is net zo groot als een scania truck. Ik was laatst bij Bentink in Apeldoorn voor divers groenzooi en daar liggen werkelijk 200 diverse autos van het huidige straat gamma aan wagens in H0. Maar als iemand meer links heeft, deel ze alstublieft want zo zonder beurzen vind ik het lastig.


Plaats reactie