Vraag over Artitec 1308

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
Bannink
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2021 14:59

Vraag over Artitec 1308

Bericht door Bannink »

Uit de nalatenschap van mijn overleden vriend probeer ik een Artitec Elok NS Serie 1308 te verkopen. Er zit loksound op en de pantograaf gaat omhoog, de lampjes branden etc. Hij is op gelijkstroom.
Ik krijgt de vreemdste biedingen. Van € 55 tot € 220,= Dus maar van Marktplaats afgehaald. Krijg een suggestie van een wildvreemde die suggereerde dat het locje wel € 400,00 waard zou zijn!
Kan iemand mij een (eerlijk) verkoopadvies geven?


Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3624
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: Vraag over Artitec 1308

Bericht door maarten »

Dag 'Bannink' leuk dat je dit forum hebt gevonden. Echter, het is hier de gewoonte dat je je eerst even voorstelt. Ook gaan we er van uit dat je iets in de modelspoorhobby wilt gaan doen, we zijn geen veredelde marktplaats. ;-)

Dit forum is alleen voor N-spoor, de loc van je overleden vriend is in schaal H0. Daar hebben wij (althans de meesten) geen verstand van.


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Panzer-Shop
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 701
Lid geworden op: 25 feb 2019 12:57

Re: Vraag over Artitec 1308

Bericht door Panzer-Shop »

Hi Bannink,

Maarten zegt het al, het is een H0 lok, wat een ander formaat is. Ik had het wellicht even gevraagd in een Facebook groep voor H0, of op een H0 forum, de kans is behoorlijk groter dat je daar een goed antwoord krijgt! :)

Kevin
Panzer-Shop.nl



Rick
Berichten: 1623
Lid geworden op: 01 sep 2008 13:19

Re: Vraag over Artitec 1308

Bericht door Rick »

Even zoeken op Google naar Artitec NS 1308 is toch niet zo moeilijk?
https://www.artitecshop.com/nl/ns-1308- ... sound.html
De nieuwprijs was dus 439 euro.


Plaats reactie