Hulp

Vraag maar raak!
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Hulp

Bericht door janiegein »

Wie van jullie zou in staat zijn om de laatste wens van van mijn vrouw te helpen verwezenlijken.
Haar wens was dat mijn baan eindelijk na twaalf jaar bouwen af zou kunnen komen inclusief het F1 circuit zodat ik eindelijk alleen maar van mijn baan zou kunnen genieten met haar in gedachte hierbij aanwezig.

Gezocht wordt naar medeforumleden woonachtig in de omgeving van Nieuwegein zodat we een soort clubje kunnen vormen en gezamlijk van de puinhoop die in de langzaamerhand ontstane puinhoop tot een fantastisch mooie baan willen helpen afmaken op de manier zoals ik die achter de oogbollen heb.

Mijn gezondheid zal het niet toelaten dit ooit af te maken.

Wie o wie wil mij helpen.

Ik hoor graag van mogelijk geïnteresseerden.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

fenix
Berichten: 573
Lid geworden op: 04 apr 2019 14:26

Re: Hulp

Bericht door fenix »

Hallo Jan,

Deze hulpvraag kan ik onmogelijk zomaar voorbij laten gaan. Ik woon niet direct in de buurt, maar wil je wel graag helpen.

groetjes, Fenna



FidOo
Berichten: 5651
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: Hulp

Bericht door FidOo »

Hallo Jan. Hoewel ik je niet kan helpen wil ik wel even gezegd hebben dat ik het heel knap vind dat je de hulp vraag uitspreekt. Ik hoop dat jouw/jullie wens tot een mooi einde gebracht kan worden.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: Hulp

Bericht door janiegein »

heren; dank voor mij het gevoel geven er nog niet alleen voor te staan.

snap heel goed dat er niet spontaan bossen aanbieding zijn van collega spoorders en alle begrip voor hen die verder weg wonen en daarom niet kunnen.

Fenna ik weet waar jij woont en dat zou een beetje gekkenwerk zijn om zover heen en weer te komen maar hartstikke lief voor dit aanbod.
wat natuurlijk niet inhoud dat je niet welkom zou zijn en dat weet je, want je bent altijd welkom maaaar even een seintje dat je niet voor niets komt want ja ik bivakeer regelmatig op de gekste uren in het ziekenhuis.

ik ga gewoon met mijn instelling door waarmee ik de afgelopen tijd mezelf heb voortgeduwd, komt het vandaag niet af dan is er morgen weer een dag.
stukkie voor stukkie komen we er ook.

zie Geinbaan


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Momfer
Berichten: 538
Lid geworden op: 29 okt 2020 13:13
Locatie: Zwolle

Re: Hulp

Bericht door Momfer »

Jan,

Diepe buiging voor het feit dat je je zo kwetsbaar durft op te stellen en om hulp durft te vragen.

Ik hoop van harte dat er iemand in de buurt is die je kan helpen met de juiste ondersteuning.

Groet,
Rico


Plaats reactie