Baanplan voor zijlijn kopstation

Ontwerpen van baanplannen. Help mee deze aan te vullen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Pdehoog
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 apr 2016 11:48

Re: Baanplan voor zijlijn kopstation

Bericht door Pdehoog »

Evoluzione schreef:Toevallig speel ik net met hetzelfde idee, en heeft dit topic mij over de streep getrokken om mijn baanplan ook te posten. Afmetingen zijn wel iets anders dan de jouwe, maar het idee is hetzelfde, en met de nodige aanpassingen denk ik zeker haalbaar bij jou. Ik hoop dat je er ook wat mee kan.

https://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/view ... 20&t=11039

Verder teken ik alles in het programma scarm, gratis en na enige gewennig werkt het ook lekker. Basisplaat maken is even lastig, maar qua rails leggen heerlijk simpel. Kan ik je zeker aanraden.

Willem
Hi Willem,

Dat ziet er goed uit en lijkt heel aardig op mijn plan idd :D Ik ga er eens mee aan de slag. Dank.


Gebruikersavatar

Michiel
Berichten: 3241
Lid geworden op: 06 apr 2010 11:50
Locatie: België

Re: Baanplan voor zijlijn kopstation

Bericht door Michiel »

Leuk plan, maar ik mis een keerlus onderin op terug naar het kopstation te rijden zonder te hoeven keren onderin. En het schaduwtation mag echt wel langere opstelsporen hebben. Nu kan je er net een loc kwijt.

groetjes,


groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)

Onderwerp starter
Pdehoog
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 apr 2016 11:48

Re: Baanplan voor zijlijn kopstation

Bericht door Pdehoog »

Dank je wel :) Die keerlus is idd iets wat erbij zou moeten. Maar ik denk dat het hele plan even op de schop gaat. Vanavond eens tekenen :)


Plaats reactie