hoi Erik,
een leuk ontwerp voor als je veel wilt rijden.
er zijn echter nauwelijks rangeermogelijkheden dus als je dit voor de levendigheid wilt zou ik wat opstel-en omloopsporen toevoegen.
Tevens lijkt me de helling van het gele spoor vanuit het station wat steil..
De gele keerlus zou ik onder het station leggen:geeft een realistischer beeld.
groet,
Bert
HeinCity
Re: HeinCity
Er komen nog zeker hier en daar wat extra opstel sporen bij maar waar en hoe daarvoor moet eerst de basis van het station liggen en dan kan ik pas verder bekijken en wat betreft de gele lus die ligt onder het station.
Mvg
Erik
Mvg
Erik
Re: HeinCity
hoi Erik,
oke dan heb ik vwb de gele keerlus de tekening niet helemaal goed gezien.
de steilte van de helling zou je nog even moeten bekijken denk ik.
verder een leuk ontwerp.
groet,
Bert
oke dan heb ik vwb de gele keerlus de tekening niet helemaal goed gezien.
de steilte van de helling zou je nog even moeten bekijken denk ik.
verder een leuk ontwerp.
groet,
Bert
Re: HeinCity
Als jullie nog andere plannen hebben voor het bovenste deel van de baan mogen jullie dat altijd laten zien.
Ik sta voor alle suggesties open.
Mvg
Erik
Ik sta voor alle suggesties open.
Mvg
Erik
Re: HeinCity
Hallo Erik,EJvH schreef:Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Wat ik er van vind? Nou, precies hetzelfde van als wat ik afgelopen augustus bij de buren heb gezegd :
https://forum.beneluxspoor.net/index.ph ... 3221891012
Ik zat al even te kijken en dacht al "ik ken dit ergens van..." Na een halve minuut viel het kwartje...
Maar ik begrijp dat je nu hier verder gaat met het optimaliseren van je baanplan en niet meer bij de buren?
Groet, Wim
De afbraak (of was het ombouw?) van Altwied im Westerwald
Zijlijn, Duitsland, Tijdperk IV
De bouw van Kurtscheid - correctie: Strassenhaus
Zijlijn, Duitsland, Tijdperk IV
De bouw van Kurtscheid - correctie: Strassenhaus