Gek word ik ervan.

Ontwerpen van baanplannen. Help mee deze aan te vullen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Paulwillem1982
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 dec 2020 23:44

Gek word ik ervan.

Bericht door Paulwillem1982 »

Goedenavond,

Na flink wat kilometers te hebben gemaakt met Marklin en verhuisd te zijn naar een andere woning heb ik de overstap gemaakt naar het leuke minitrix. Ik heb ongeveer 2,5x0,90 meter tot mijn beschikking. In principe met H0 kon ik daar wel leuke ontwerpjes mee maken, maar nu ik overnieuw begin ben ik al mijn inspiratie kwijt. Ik ben al 2 maand bezig een leuk ontwerp te maken, maar ik kom haast niet verder dan de oersaaie ovaal.

Het moet een nederlands tafereel worden, waar af en toe de duitse ice 3 op visite komt maar waar ook de nodige goederentreinen (container en ketelwagons) rondrijden. Maar ondertussen wil ik er ook km op maken (niet dat het treintje alleen maar een rondje maakt en weer bij het station uit komt), en nog eens een schaduwstation.

Veel wensen en ik denk dat er ongetwijfeld ergens wel een concessie gedaan moet worden. Misschien kunnen jullie me wat voorbeelden geven? Heb google en pinterest al afgezocht, maar misschien hebben jullie leuke ideeen om me op weg te helpen.

Alvast bedankt,

Paul


Gebruikersavatar

Hube
Berichten: 892
Lid geworden op: 20 mar 2018 23:22
Locatie: Twente

Re: Gek word ik ervan.

Bericht door Hube »

zo iets:

https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... an#p219090

tis maar een idee, maakt misschien wat los.....

groetjes,
Gerard


NS 60-70 -er jaren, Elst, mijn jeugd
z21, iTrain, iMac mini
pr8 baan
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2007
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: Gek word ik ervan.

Bericht door Bjor »

Laatst gewijzigd door Bjor op 21 mar 2021 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162

beagle
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 mar 2014 14:29
Locatie: Wilrijk/België

Re: Gek word ik ervan.

Bericht door beagle »



Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Baan = 165x85,Centr= Z21, Mac11.6, RailModeller, iTrain-plus-5, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik
Plaats reactie