Mijn eerste baanplan

Ontwerpen van baanplannen. Help mee deze aan te vullen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Wizz
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2022 21:06
Locatie: Leiden

Mijn eerste baanplan

Bericht door Wizz »

Hallo allemaal,

Ik heb het programma Anyrail gekocht, en ben aan het kijken hoe ik mijn eerste baan kan maken. Het is een baantje van minitrix (analoog).
Is dit baantje uit te voeren? Qua wissels e.d.? Ik ben echt een beginner , dus alle hulp is welkom.
Vriendelijke groet Wizz
Afbeelding



BartenThomas
Berichten: 418
Lid geworden op: 26 mei 2022 10:10

Re: Mijn eerste baanplan

Bericht door BartenThomas »

Misschien een beetje saai, maar het kan zeker.



Onderwerp starter
Wizz
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2022 21:06
Locatie: Leiden

Re: Mijn eerste baanplan

Bericht door Wizz »

Dank voor je antwoord, heb je misschien een ideetje? Ik zit vast aan 240 bij 60 cm.



BartenThomas
Berichten: 418
Lid geworden op: 26 mei 2022 10:10

Re: Mijn eerste baanplan

Bericht door BartenThomas »

Ik vind het lastig om voor een ander te denken.
Begin eens met het bepalen van je eisen en wensen, bv
wat voor soort landschap, NL, Bergen, Industrie, Haven, ect?
gaat het om rijden of meer om (landschap) bouwen?
wil je handmatig of pc gestuurd rijden?
wil je links of rechtsom of beide kanten op rijden?



Onderwerp starter
Wizz
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2022 21:06
Locatie: Leiden

Re: Mijn eerste baanplan

Bericht door Wizz »

Ja idd, mijn eisen weet ik niet precies, ik wil wel handmatig. Ik ga er eens goed over nadenken. Bedankt voor je ideetjes. Ik heb nog niet zover gedacht. Zo zie ik hoe moeilijk het is om met een goed plan te komen.


Gebruikersavatar

WimC
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07 mar 2011 19:03

Re: Mijn eerste baanplan

Bericht door WimC »

Als je net begint, moet je beginnen met iets kleins. Daarmee vind je uit wat je leuk vindt. Op zich is wat je getekend heb een goed aanzet. Paar tips: