Baanplan met vraag

Ontwerpen van baanplannen. Help mee deze aan te vullen.

Onderwerp starter
XanderL
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 nov 2017 21:58

Baanplan met vraag

Bericht door XanderL »

Hoi Allemaal,

Ik wil naast mijn N-spoor ook met G gaan rijden (buiten). Nu heb ik heb ik daar onderstaand baanplan voor gemaakt, de buitenste ovaal is het maximum wat ik kwijt kan, met het binnenste kan nog wel gerommeld worden.
Ik had bovenin een depot/rangeer gebied in gedachte en onderin een dorpje. Rechtsboven dat witte vierkant wordt een molen. Er zullen waarschijnlijk niet meer dat 4 locomotieven op de baan komen met een passagiers treinstel en een goederen treinstel. Dan kan ik met de loco's wat afwisselen.
Ik heb alleen een keerlus of 2 gemaakt en dat is een stukje techniek waar ik nog niet in thuis ben. Aangezien het ook 2 rail is, neem ik aan dat het voor de keerlussen technisch niet uitmaakt dat het een andere schaal is. Kunnen jullie me helpen hoe ik dit elektrisch moet gaan aansluiten. De bedoeling is dat de alles digitaal wordt aangestuurd en in een later stadium wellicht automatisch gaat rijden. De verschillende kleuren zouden dan blokken moeten worden en de grijze stukken worden alleen voor bezet melding. Qua afmeting is dit ongeveer 8,5 x 4 meter.

Alvast bedankt.

Afbeelding


Plaats reactie