Even voorstellen.

Zelfbouw, wie doet het en hoe.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
vriend
Berichten: 129
Lid geworden op: 13 jun 2008 16:34
Locatie: De Goorn

Even voorstellen.

Bericht door vriend »

Even voorstellen zodat U weet wie U voor U heeft.

Jaap & Jarno Vriend, ja u leest het goed het zijn dus vader en zoon.
Samen doen wij veel demonstratiewerk voor de NMF, daarbij krijgen wij veelal de vraag, hebben jullie een site zodat we het op internet kunnen zien.
Een site hebben we niet, een paar jaar terug met Hans Lubbers van Freebit in contact gekomen.
Ook bij hen in LOCHEM samen met N-project demonstratie gegeven op hun N-spoorbeurs.
Sindsdien een prettige samenwerking opgebouwd, en ons is gevraagd iets op hun site te gaan doen.
Dat willen wij wel doen en wel op de volgende wijze, zo nu en dan willen wij dan iets laten zien in woord en beeld, zodat U als N-spoorder daar uw voordeel mee kan doen.
Nu moet U niet verwachten dat wij U gaan overdonderen met allerlei nieuwe en spannende dingen, maar wel met nuttige tips hoe je iets op een eenvoudige manier kunt maken.
Verwacht ook niet dat wij met voorbewerkte bouwsetjes komen, nee U moet zelf aan de slag gaan, met ondersteuning in woord en beeld van ons.
Wij gaan er van uit dat we samen de hobby [ nog ] leuker kunnen maken, met vooral de nadruk op samen.
Laten we afspreken dat wij samen er een leuke leerzame site van maken, en elkaar positief beoordelen en helpen op een hoger modelspoorplan te komen.
Dat is waar wij graag aan mee willen werken, en we zijn ons terdege bewust dat wij niet alleen weten hoe het kan en moet, dus verbeteringen op of aanpassingen zijn altijd welkom.

Met spoorse groet Jaap & Jarno Vriend
Afbeelding



anderebroekie
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2008 12:41

Re: Even voorstellen.

Bericht door anderebroekie »

Hallo Jaap en Jarno,

Ik ben benieuwd wat jullie laten zien, alvast een tipje van luier oplichten?
Zelf ben ik niet zo handig en zie graag wat anderen doen.

André


Gebruikersavatar

mmhajvth
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 752
Lid geworden op: 01 sep 2008 10:21
Locatie: Brabant

Re: Even voorstellen.

Bericht door mmhajvth »

anderebroekie schreef:Hallo Jaap en Jarno,

Ik ben benieuwd wat jullie laten zien, alvast een tipje van luier oplichten?
Zelf ben ik niet zo handig en zie graag wat anderen doen.

André
:mrgreen: Ik kan hier wel heel veel grapjes over gaan maken :mrgreen:
Maar die fantasieien laat ik verder even aan jullie :mrgreen:

(Wat een typfoutje die ik doorgaans zelf aan de lopende band maak voor gevolgen kan hebben ;) )

m.v.g.

Mark


Love to build realistic... ...let's be kind.
Plaats reactie