Dit ben ik!

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Gebruikersavatar

erik
Berichten: 297
Lid geworden op: 13 jan 2013 20:11
Locatie: winterswijk

Re: Dit ben ik!

Bericht door erik »

Welkom rené


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
brandweermille
Berichten: 46
Lid geworden op: 22 dec 2009 17:05
Locatie: Hoekschewaard

Re: Dit ben ik!

Bericht door brandweermille »

erik schreef:Welkom rené
Dank je, geen suggestie? ;)


Gaat niet bestaat niet, proberen schept karakter en karakter siert de mens en als je je met niemand verglijkt, word je wie je bent!
Gebruikersavatar

Wim
Berichten: 1312
Lid geworden op: 21 jul 2012 10:20
Locatie: Naast Expo Houten

Re: Dit ben ik!

Bericht door Wim »

Welkom Rene,

mooie baan heb je al liggen!
Suggestie? Treintjes digitaal maken? :lol:


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
brandweermille
Berichten: 46
Lid geworden op: 22 dec 2009 17:05
Locatie: Hoekschewaard

Re: Dit ben ik!

Bericht door brandweermille »

Wim schreef:Welkom Rene,

mooie baan heb je al liggen!
Suggestie? Treintjes digitaal maken? :lol:
Hahaha, is het dan echt over? Kan het me niet meer heugen van de tijd dat ik nog ho reed, digitaal van Roco.


Gaat niet bestaat niet, proberen schept karakter en karakter siert de mens en als je je met niemand verglijkt, word je wie je bent!

Bagger
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 jan 2013 19:41

Re: Dit ben ik!

Bericht door Bagger »

brandweermille schreef:Inmiddels weer een tijdje verder en alles werkt naar behoren. Nu wordt het dan zachtjes aan tijd de boel aan te kleden. Maar ik zit met een ander probleem, misschien weet iemand raad? Ik heb nu een 45 tal locomotieven en ze rijden allemaal een verschillende snelheid. Ze zijn van diverse merken en allemaal schoongemaakt. Nu rij ik analoog, dus instellen kan ik niets, maar is daar iets aan te doen?
Hoi rene, welkom teug ;)

Beste oplossing lijkt mij inderdaad ook om digitaal te gaan. Je hoeft hiervoor trouwens niet ook je wissels en seinen te digitaliseren, alleen het rijdende spul volstaat!

Ik heb ooit wel een artikel gelezen over iemand met een analoge 'oplossing'. Hij had groepjes gemaakt van locs die even snel reden, en reed dan alleen met die groepjes. Het is wat beperkt, maar wel pragmatisch.

Groet,
Wouter


Proost,
Wouter
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
brandweermille
Berichten: 46
Lid geworden op: 22 dec 2009 17:05
Locatie: Hoekschewaard

Re: Dit ben ik!

Bericht door brandweermille »

Bagger schreef:
brandweermille schreef:Inmiddels weer een tijdje verder en alles werkt naar behoren. Nu wordt het dan zachtjes aan tijd de boel aan te kleden. Maar ik zit met een ander probleem, misschien weet iemand raad? Ik heb nu een 45 tal locomotieven en ze rijden allemaal een verschillende snelheid. Ze zijn van diverse merken en allemaal schoongemaakt. Nu rij ik analoog, dus instellen kan ik niets, maar is daar iets aan te doen?
Hoi rene, welkom teug ;)

Beste oplossing lijkt mij inderdaad ook om digitaal te gaan. Je hoeft hiervoor trouwens niet ook je wissels en seinen te digitaliseren, alleen het rijdende spul volstaat!

Ik heb ooit wel een artikel gelezen over iemand met een analoge 'oplossing'. Hij had groepjes gemaakt van locs die even snel reden, en reed dan alleen met die groepjes. Het is wat beperkt, maar wel pragmatisch.

Groet,
Wouter
Hallo Wouter,

Ik ga me er eens in verdiepen. Met groepen rijden doe ik nu al, zodat het enigszins rustig verloopt.


Gaat niet bestaat niet, proberen schept karakter en karakter siert de mens en als je je met niemand verglijkt, word je wie je bent!
Gebruikersavatar

erik
Berichten: 297
Lid geworden op: 13 jan 2013 20:11
Locatie: winterswijk

Re: Dit ben ik!

Bericht door erik »

Ik heb een keer een lok die te hard reed een weerstand tussen gezet .
Maar als je er 45 hebt word het wel heel moeilijk dan heb je voor elke loc een andere weerstand nodig


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
brandweermille
Berichten: 46
Lid geworden op: 22 dec 2009 17:05
Locatie: Hoekschewaard

Re: Dit ben ik!

Bericht door brandweermille »

Inmiddels al een tijdje weer met digitaal bezig, maar dat verloopt nog niet zo vlot. Nieuwe baan gebouwd, door lekkage............

René


Gaat niet bestaat niet, proberen schept karakter en karakter siert de mens en als je je met niemand verglijkt, word je wie je bent!
Plaats reactie