Hallo allemaal

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Daniel83
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 aug 2016 14:08
Locatie: Barendrecht

Hallo allemaal

Bericht door Daniel83 »

Na een tijdje met veel interesse op dit forum te hebben meegelezen, had ik vandaag een goede aanleiding om eens een vraag in de groep te gooien. Zoals terecht werd opgemerkt, is het dan natuurlijk ook wel tijd om mezelf eerst even netjes voor te stellen.

Mijn naam is Daniel en ik woon in Barendrecht. Ik heb al een hele tijd niks meer gedaan aan modelspoor. De laatste keer als kind eigenlijk (en ben nu 33...).
Ik heb er al vaker aan gedacht om er weer iets mee te gaan doen, maar het is er nooit echt van gekomen. Na een tijdje meelezen op dit forum begint het toch allemaal wel weer te kriebelen.

Helaas heb ik in mijn huidige woning niet voldoende ruimte voor een echte baan, behalve dan het ovaaltje dat we soms met de kinderen hier op de eettafel neerleggen :lol:
Verhuizen gaat nog wel een keer gebeuren, dus dan hopen we uiteraard wel de ruimte te hebben...
Tot die tijd wil ik toch graag al het één en ander gaan doen. Met name met kleine zaken en het oefenen van bepaalde technieken, zoals bergen maken, realistische wegen maken, weatheren, water maken etc. Mijn plannen zijn om dat te gaan doen op kleine diorama's, zodat er niet al te veel ruimte nodig is.

Ik hoop nog veel inspiratie van jullie op te mogen doen en zal eventuele bouwsels/experimenten uiteraard met jullie delen.


Gebruikersavatar

Ronald2016
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 aug 2016 12:14
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ronald2016 »

Welkom en veel plezier met de hobby


Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7349
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Hallo allemaal

Bericht door Krab »

Welkom Daniel op het N - forum .


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093

Wablo
Berichten: 875
Lid geworden op: 01 jan 2014 21:01
Locatie: rijnmond

Re: Hallo allemaal

Bericht door Wablo »

Daniel,
Ook vanaf deze kant welkom op het forum, net als velen onder ons een herintreder, en ook diorama's kunnen heel interessant zijn
gr.
Bert



sjoef
Berichten: 941
Lid geworden op: 09 dec 2008 13:59
Locatie: Den Haag

Re: Hallo allemaal

Bericht door sjoef »

Welkom op dit mooie forum.... :D

Jos


Plaats reactie