Atelier GGuarniero ns 1000 kappen setjes n schaal.

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
DenBeel
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 jul 2017 18:56

Atelier GGuarniero ns 1000 kappen setjes n schaal.

Bericht door DenBeel »

Hallo Allen,

Ik moet persee...................Nou ja ik zou graag willen dan. Enkele jaren geleden bracht Atelier Guaniero een kap/setje uit om een NS 1000 in N schaal te bouwen. Kan iemand mij tippen, helpen zo'n setje/kap te bemachtigen. Mijn dankbaarheid zou eeuwig zijn.

Mvg,

Rob Landgraaff



sjoef
Berichten: 941
Lid geworden op: 09 dec 2008 13:59
Locatie: Den Haag

Re: Atelier GGuarniero ns 1000 kappen setjes n schaal.

Bericht door sjoef »

Zoals je al bij de buren te horen hebt gekregen zijn de kappen niet meer leverbaar. Wel een compleet model. En mocht iemand op dit forum nog een kap/set hebben liggen zal je daar ook de hoofdprijs voor moeten betalen ben ik bang.

Jos


Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2886
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: Atelier GGuarniero ns 1000 kappen setjes n schaal.

Bericht door WilcoV »

Ik kan inderdaad het antwoord op het andere forum herhalen, maar dat is denk ik wat over de top. Je hebt volgens mij 4 opties, 1) het atelier aanschrijven en hopen dat ze ergens nog een kapje hebben liggen wat ik betwijfel, 2) een kant en klare kopen bij het atelier, ze hebben er nog enkele maar die zijn duur, 3) hopen dat iemand nog een kapje heeft liggen en deze aan je wilt verkopen en 4) een 3D kap, veel goedkoper dan de kappen van het atelier. Enige punt hierbij is dat deze niet in de handel zijn, dus zal je hem zelf moeten tekenen, zoeken naar een 3D tekenaar die hem in N voor je wil tekenen of wachten tot iemand het op zich neemt dit model in 3D te tekenen. Punt is wel dat je een donor zal moeten zoeken die voldoende acceptabel is als onderstel.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: Atelier GGuarniero ns 1000 kappen setjes n schaal.

Bericht door Hoontje »

Op marktplaats zijn resin kapjes aangeboden. Volgens mij door een forumgenoot, Rick/ns1200 heet hij hier

Groetjes

Hoontje


Plaats reactie