Even voorstellen

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
BR 59
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 jan 2019 12:40
Locatie: Julianadorp

Even voorstellen

Bericht door BR 59 »

Beste Allemaal,

Mijn naam is Rob van den Bogert ik ben 60 jaar en woon in Julianadorp, Noord Holland.
Vanaf mijn 9e begonnen met treinen, HO Märklin en in 1994 overgestapt naar spoor N.

Een paar banen gehad en nu heb ik de ruimte gekregen om een grote baan te mogen gaan bouwen met in ieder geval 1 kant met 11 meter en 1 kant met 9 meter rijlengte, als een U vorm of M vorm, als M vorm komen er nog een paar meter bij.

Rollend materiaal in de loop der jaren naar een aanzienlijk aantal kunnen krijgen. Ik rij een dynamisch tijdperk met uitgebreid museum materiaal, hoofdzakelijk Beiers.
Wel is alles analoog, met voor mij als uitdaging, dat wat digitaal mogelijk is, analoog na te bootsen c.q. te bouwen.

Daarnaast organiseer in treinbeurzen, een 2 daags, jaarlijks terugkomend evenement in Gouda, de Modeltreindagen en dit jaar voor het eerst, maar ook de bedoeling om dit jaarlijks te laten terugkeren, ook een 2 daag evenement, de Nederlandse N spoordagen in Hilversum, zie de topic bij beurzen evenementen.

Mvg,

Rob


Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4478
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: Even voorstellen

Bericht door spoor65 »

Hallo Rob,

Welkom op het forum.
En naast dat ik blij ben dat je Hilversum probeert op te pakken en nieuw leven in te blazen,
ben ik natuurlijk ook benieuwd naar jouw eigen modelspoorbaan.

Ik heb Hilversum inmiddels in mijn agenda staan, nu moet alleen mijn planner mij ook nog in zijn agenda zetten, want helaas valt het precies in mijn werkweekend.
Maar ga alles op alles zetten om er weer bij te zijn met mijn baantje.
Gouda paste helaas niet in mijn agenda dit jaar, maar houd ik voor een volgende keer graag in mijn achterhoofd.

mvg

Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

Alro
Berichten: 597
Lid geworden op: 30 dec 2017 15:40
Locatie: Waldbrücke im Grünenherzes Hollands

Re: Even voorstellen

Bericht door Alro »

Welkom, Rob!

Dat is pas een grote baan die je hebt, die heeft afmetingen van een clubbaan :shock:
Ik hoop dat we binnenkort een paar foto's mogen bewonderen.

Zoals je al gemerkt hebt zijn we hier erg blij dat je de organisatie van het N-spoor evenement in Hilversum op je hebt genomen.
Wij N'ers voelen ons altijd een beetje achtergesteld bij de andere beursen ;)

Wat is eigenlijk je drijfveer om treinbeursen te organiseren?
'T lijkt me nogal een onderneming en Gouda & Hilversum liggen ook niet bij je om de hoek.


Gebruikersavatar

OBBinN
Berichten: 1825
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door OBBinN »

Welkom!


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram
Gebruikersavatar

Hans
Berichten: 1514
Lid geworden op: 03 dec 2010 16:06
Locatie: Zoetermeer

Re: Even voorstellen

Bericht door Hans »

Hallo Rob,

Welkom op het forum, en heel fijn dat je Hilversumse oppakt.

m.vr.gr.

Hans


XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan

Wablo
Berichten: 875
Lid geworden op: 01 jan 2014 21:01
Locatie: rijnmond

Re: Even voorstellen

Bericht door Wablo »

Rob,
Ook vanaf deze kant welkom op het forum, je krijgt wel een giga ruimte beschikbaar voor de bouw van je nieuwe baan, de bouw word een 10 jaren plan vermoed ik :mrgreen:
Mijn jaarlijks uitje naar Hilversum staat al in de agenda :lol:
groetjes,
Bert


Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7346
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Even voorstellen

Bericht door Krab »

Welkom Rob op het N - forum .
Wat een uitdaging ga jij met die beurzen aan ,toch wel leuk dat het in Hilversum weer is en gelukkig niet in een warme tijd ;)


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093

Onderwerp starter
BR 59
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 jan 2019 12:40
Locatie: Julianadorp

Re: Even voorstellen

Bericht door BR 59 »

Wat is eigenlijk je drijfveer om treinbeurzen te organiseren?
'T lijkt me nogal een onderneming en Gouda & Hilversum liggen ook niet bij je om de hoek.
[/quote]

Is begonnen als gemak, want als ik er zelf 1 organiseer, ben ik vlakbij en kan er ook naar toe.

Later eigenlijk door de reactie voor de beurs, ze vinden mijn beurzen erg gezellig.

Weer later inderdaad, als N rijder, lichtelijk ondergeschoven qua aanbod op de meeste beurzen.
Een N beurs om zelf te doen, stond al een tijdje op mijn agenda en dat is nu ook gerealiseerd.

Hilversum wordt een mooie beurs met leuke banen en een goed aanbod aan materiaal.

Zoiets eigenlijk.


Gebruikersavatar

Alro
Berichten: 597
Lid geworden op: 30 dec 2017 15:40
Locatie: Waldbrücke im Grünenherzes Hollands

Re: Even voorstellen

Bericht door Alro »

BR 59 schreef: 07 feb 2019 12:02Is begonnen als gemak, want als ik er zelf 1 organiseer, ben ik vlakbij en kan er ook naar toe.
:lol: :lol: Ik weet wel makkelijker dingen :lol: :lol: , maar ik wel blij dat jij er iig zo in in staat. Ik hoop in Hilversum aanwezig te kunnen zijn.


Plaats reactie