Trein fan....ik ben op zoek naar een voor mij geschikt spoorplan. Ben een iets meer dan beginnend hobbyist.

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Dehagenees
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2021 16:31

Trein fan....ik ben op zoek naar een voor mij geschikt spoorplan. Ben een iets meer dan beginnend hobbyist.

Bericht door Dehagenees »

Goedenmiddag mede hobbyisten. Ik ben een iets meer dan beginnend treinhobbyist. Zoek naar een spoorplan in HO marklin C spoor. Heb plm 4 x6 m tot mn beschikking en ga overstappen naar digitaal. Zoek een combi tussen berglandschap...en een rangeerscenery. Ook een schaduwstation behoort tot de wensen. Wie kan mij helpen?
Groeten Peter.


Gebruikersavatar

HansD
Berichten: 77
Lid geworden op: 03 jan 2021 18:39

Re: Trein fan....ik ben op zoek naar een voor mij geschikt spoorplan. Ben een iets meer dan beginnend hobbyist.

Bericht door HansD »

Peter, H0? Op het N-spoor forum? Nou weet ik ook wel, qua banenplan maakt dat niet veel uit maar het verbaast me een beetje. Je zou dan in elk geval naar 2 x 3 meter (ongeveer) moeten gaan voor spoor N.


H.gr,
Hans

Onderwerp starter
Dehagenees
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2021 16:31

Re: Trein fan....ik ben op zoek naar een voor mij geschikt spoorplan. Ben een iets meer dan beginnend hobbyist.

Bericht door Dehagenees »

Verrek ja..... je hebt gelijk..... moet naar n HO forum. Thanks.


Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: Trein fan....ik ben op zoek naar een voor mij geschikt spoorplan. Ben een iets meer dan beginnend hobbyist.

Bericht door shoven »

:shock: :shock: :shock: 7(8)7 :lol:


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

MaartenOtto
Berichten: 131
Lid geworden op: 07 mei 2020 13:49
Locatie: Almere

Re: Trein fan....ik ben op zoek naar een voor mij geschikt spoorplan. Ben een iets meer dan beginnend hobbyist.

Bericht door MaartenOtto »

Ja of je stapt over op N. Wat moet je nou met dat grote logge spul.... Berglandschap en rangeren... N spoor dus.


Train Manager NS Internationaal. We bouwen aan een baan op wielen met twee gezichten. Brits deel West Coast Mainline en Zwitsers deel BLS.
Plaats reactie