Beginner op zoek naar baanplan

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
PeterC
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2022 12:50

Beginner op zoek naar baanplan

Bericht door PeterC »

Goede middag, ik ben een beginner met modelspoor, en heb een digitale startset Fleischmann piccolo met al aardig wat rails gekocht. Nu nog op zoek naar een baanplan, heb ruimte voor een baan van 2,40 m x 1 m, en wil gebruik maken van een draaischijf en schaduwstation, wie heeft er een plan voor mij? Wil graag met loks rijde uit periode 3-4.Als het kan graag met de benodigde railnummers, mvg Peter



Arjuna
Berichten: 147
Lid geworden op: 28 nov 2021 08:29

Re: Beginner op zoek naar baanplan

Bericht door Arjuna »

Hoi Peter

Het maken van een baan plan is met de juiste spullen ,software of een sjabloon kaart een van de leuke dingen van een spoorlijn maken .
Google is de vriend .
Besturingssysteem is een ander hoofdstuk ,hulp en advies kan elk mens gebruiken

Maar ik wil best een baan plan voor je maken.
Of je daar bij ondersteunen , advies vooraf geen geen 24 graden wissels dit heb ik ook van een forum lid geleerd
R1 of r2 zal bij jouw baan wel norm worden ,dat heeft wat beperkingen ook dit heb ik ondervonden
En het advies van een forum lid in de wind geslagen

Maw test, lees en probeer ,dit maakt het leuk

Arjuna


Digitalisering heeft niet altijd tot vooruitgang gezorgt !?

tv_man
Berichten: 1438
Lid geworden op: 05 nov 2009 20:19

Re: Beginner op zoek naar baanplan

Bericht door tv_man »