Even voorstellen

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Soepkip
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2023 18:22

Even voorstellen

Bericht door Soepkip »

Hallo allemaal,

Ik ben Rob, ik ben sinds korte tijd aan het meelezen op dit forum omdat ik wil gaan starten met een kleine baan. Mijn ervaring een modelspoorbaan is nagenoeg 0, toen ik een jaar of 12 was heb een een ho baantje gehad. Dit was een ovaal met een rangeerspoor.

Het plan is om op een ondergrond van ongeveer 130 x 70 cm een baan te gaan maken. Ik speel al wel met wat ideeën maar van een start is het nog niet gekomen.
Ik ben er al wel uit dat ik digitaal wil gaan rijden, dit omdat de oppervlakte beperkt is en ik met 2 tot 3 treinen wil gaan rijden/rangeren.

Ik zit op dit moment met een voor jullie waarschijnlijk simpele vragen. Na wat zoeken ben ik wel het een en andere over de multimaus tegen gekomen, maar ik zie dat er van Trix ook een mobiel station is. Hier kan ik alleen verder niets over vinden, wordt deze dusdanig minder gebruikt, wir kan mij hier wat over vertellen.

Verder lees ik dat er booster gebruikt worden, is dit voor een in mijn ogen kleine baan ook noodzakelijk of red ik het met bv de z21 (witte) uit een startset qua aansturen van max 3 treinen.

Groeten Rob


Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5074
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Even voorstellen

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Hoi Rob, welkom op het forum, groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Pierre
Berichten: 531
Lid geworden op: 10 dec 2020 16:40
Locatie: Den Haag (Loosduinen)

Re: Even voorstellen

Bericht door Pierre »

Hoi Rob ... welkom op het forum en veel plezier hier. ;)


Groet Pierre.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7346
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Even voorstellen

Bericht door Krab »

Welkom Rob op het N forum .

mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Plaats reactie