Fantasia

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Fantasia

Bericht door Rob Fongers »

Ja wat zal ik zeggen.

Ik ben Rob Fongers jaartal 1954 realiseer me ook dat ik slecht ben voor de leeftijds statistiek maar niet getreurd voel me jong. Ik het dagelijks leven ben ik kapitein op een container scheepje wat tussen Duisburg en Engeland vaart. In mn vrije tijd doe ik ik heel veel aan mij N baan(tje) van ca 4 x 1,80 mtr, waarschijnlijk bij vele bekend. Op Youtube kan je wat van mij zien http://nl.youtube.com/profile?user=Seaking100

Ik ben wel blij met dit Forum omdat dit specifiek op N gebasseerd is, niet zeggend dat BNLS niet goed is maar ik denk voor de N'ers onder ons wel beter.

Grtz Rob







Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek

Saraan
Berichten: 917
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:05
Locatie: Waterloo (België)

Re: Fantasia

Bericht door Saraan »

Rob, ik heb je filmpjes gezien, en ik moet zeggen, je hebt een machtig indrukwekkende N-baan! Knap werk! Ooit zal ik het ook zo mooi krijgen, maar dan zijn we al vele jaartjes verder.

Trouwens, welkom!
Michiel


Michiel

... en dan is er nog Saraan: een modelbaanverslag...
Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3896
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Fantasia

Bericht door Jeroen »

Rob,

prachtig hoe dat werkt allemaal bij jou. Moet erg nice zijn om dat 'live' aan te zien!


Afbeelding
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Fantasia

Bericht door Rob Fongers »

@Jeroen Via een TC aangestuurd door Koploper natuurlijk( :| ). Heb overigens in het verleden jarenlang langs jouw dorpje Boppard gevaren. En het was een lust voor mijn oog om al die treinen voorbij zien te komen tussen Koblenz en Bingen zowel links als rechts rheinisch.

Ben op het ogenblik bezig om een goederen rangeer spoor met container terminal en een kleine werkplaats te maken aan de voorzijde waarbij diverse treinen omkoppelen en weggerangeerd worden. Momenteel ben ik aan het afregelen en bouwen om e.e.a. vlekkeloos te laten verlopen wat tot nu toe redelijk lukt

Bedankt voor de kritiek :P :P

Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Gebruikersavatar

martinb
Berichten: 2283
Lid geworden op: 11 feb 2008 20:44

Re: Fantasia

Bericht door martinb »

Welkom! Leuke modelbaan, en die TGV op volle lengte is wel erg stoer. Echt indrukwekkend!!


Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter
Plaats reactie