haverkatrans

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
haverkatrans
Berichten: 273
Lid geworden op: 02 sep 2008 20:17
Locatie: Goor

haverkatrans

Bericht door haverkatrans »

even voorstellen,
Mijn naam is arnold en ben 44 jaar en samen met mijn 2 zoons ( 12 en 10 jaar) druk bezig met een n-spoorbaan, omdat ik schilder ben heb ik in de zomer weinig tot geen tijd om aan de baan te werken dus dan doen mijn 2 jongens het werk.Heb eerst een h0 baan gehad, maar was volgens mijn ideeen uitgebouwd. heb toen alles verkocht en ben overgestapt naar n-spoor( lekker veel ruimte). De baan leg ik aan op de 2 schuine kanten op zolder( deze is dus opklapbaar) ik heb 2 platen van 2.50 bij 2.10 mtr ter beschikking met als de 2 platen naar beneden zijn ook nog 2 verbindingsstukken van 0.40 bij 1.30mtr.Ik ga voor een baan met veel rangeerwerk .Verder ben ik van plan om 4 banen met bloksysteem aan te leggen en wel zo dat ze op een verhoging rijden, een veredelde betuwelijn dus.Verder een draaischijf en mooie lange (parade) banen.Heb nog vele vragen en hoop deze in de toekomst te kunnen stellen op dit forum.Misschien maakt mijn zoon nog een website met foto's.



Saraan
Berichten: 917
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:05
Locatie: Waterloo (België)

Re: haverkatrans

Bericht door Saraan »

Hartelijk welkom, Arnold en zonen! Ik lees in je voorstelling een enorme gedrevenheid en gretigheid. Je hebt visie en weet wat je wilt. En ik ben razend benieuwd om het verslag te volgen op jullie website in spee, want ik heb een donker-bruin vermoeden dat jullie een dijk van een baan gaan maken! Nogmaals hartelijk welkom!


Michiel

... en dan is er nog Saraan: een modelbaanverslag...
Plaats reactie