photobucket

Hier is ruimte voor Polls.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

photobucket

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

ik zou graag willen weten wie de moeite neemt om door het gedonder met Photobucket zijn draadje middels een andere foto-emmer
alles te herstellen naar het origineel zodat je jouw draadje de waarde laat behouden die er is MET plaatjes zodat het visuele aspect bewaard blijft voor een ieder die jouw draadje bekijkt.

misschien ook wel handig om aan anderen die dit zouden willen doen te laten weten wat jouw ervaring is met de foto-emmer waar je wel tevreden over bent,

ikzelf ben nu van Photobucket overgestapt op Postimage. waarom om dat dat in het Nederlands is in te stellen en dat snap ik tenminste.

ben benieuwd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4477
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: photobucket

Bericht door spoor65 »

Een Poll is helaas niet zichtbaar, dus stemmen is er ff niet bij,
Zelf heb ik in mijn baantopic draadje nog geen foto`s geplaatst via de beruchte pestemmer.
eerdere foto`s in andere topics, zoals b.v. nieuwe aankopen. wil ik nog wel gaan vervangen, voor zo ver ik die foto`s nog heb.

welke emmer ik ga gebruiken? nog geen idee, wel benieuwd na ervaringen van anderen.

mvg

Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2884
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: photobucket

Bericht door WilcoV »

Ik heb dit probleem niet, ik heb zelf een website (ca 50 Euro per jaar) via Strato.
Foto's uploaden, link kopiëren, plaatsen en klaar. Werkt perfect.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie

Railzzz
Berichten: 79
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:33
Locatie: Zoetermeer

Re: photobucket

Bericht door Railzzz »

Net zo als Wilco heb ik ergens een website. Die heb ik ooit eens gebruikt als fotowebsite totdat die gehacked werd. Toen alles dus maar verwijderd. Maar ik kan de ruimte daar mooi gebruiken om daar mijn fotos te plaatsen en hier te linken.

Groet, Marcel


Groet, Marcel
---------------------------------------------------
Digitaal - Loconet - Intellibox - iTrain
Gebruikersavatar

Overdijk
Berichten: 1423
Lid geworden op: 23 sep 2010 16:30
Locatie: Cadier & Keer

Re: photobucket

Bericht door Overdijk »

Ik zal met en met wel de foto``s gaan herplaatsen. Zie er alleen nog als een berg tegenop.


Groetjes Ron

N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2884
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: photobucket

Bericht door WilcoV »

Overdijk schreef:Ik zal met en met wel de foto``s gaan herplaatsen. Zie er alleen nog als een berg tegenop.
Ook dat probleem heb ik met een eigen website nooit. De website heb ik in ontwerp op mijn eigen computer staan dus mocht er ooit iets gebeuren, gewoon de gehele website weer uploaden en alles staat weer goed.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4624
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: photobucket

Bericht door Hoontje »

Gebruik nu postimage . Wel ff wennen. Door de verhuis en het klussen nog geen tijd gehad al m'n draadjes van nieuwe foto's te voorzien. Ga dit wel nog doen. Het hoofddraadje is alweer 50% op scheut :)


Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5027
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: photobucket

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik heb inmiddels van alle topics met afgebouwde diorama's(61) de foto's op dit en 2 andere forums herpost. Daarnaast loop ik ook mijn materieel topic helemaal na en dat word met 50 pagina's alleen al op dit forum nog aardig wat werk waarvan ik nu 8 pagina's heb gehad.

Edit 17-8-2017: reactie aangepast aan de huidige stand van zaken.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Plaats reactie